Komorowski na wszystkich portalach

Data: 2010-05-31 11:52:43
Autor: boukun
Komorowski na wszystkich portalach
http://www.bronislawkomorowski.pl/wideob.html

Czy Kaczyński tez ma taką witrynę?

Już widzę Kaczyńskiego, jak chodzi po ulicy z dr. Sendeckim i robi telefonem
komórkowym Telewizję Narodową...
http://www.niezalezna.pl/article/show/id/34745

boukun

Data: 2010-05-31 12:39:10
Autor: awe
Komorowski na wszystkich portalach
Nie ma sensu zajmowac sie cieciem i tak wygra JK
awe

Data: 2010-05-31 12:34:36
Autor: Lorn
Komorowski na wszystkich portalach
awe pisze:
 i tak wygra JK

Jaruś Kobieciarz bez prawka?

Data: 2010-05-31 13:14:09
Autor: Tomy M.
Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:hu03bv$6nb$1news.onet.pl...
awe pisze:
 i tak wygra JK

Jaruś Kobieciarz bez prawka?

Co Wy z tym prawkiem?!
  Sam zrobiłem prawko dopiero w wieku 36 lat, do tego czasu
zatrudniałem kierowcę, dzisiaj żałuję że je zrobiłem
bo robię za kierowcę. Kiedyś koszty kierowcy wrzucałem
śmiało do kosztów projektu i żaden klient okiem
nie mrugnął bo wiedzieli że nie mam prawa jazdy, dzisiaj klienci
się krzywią gdy rządam 3-4 razy więcej za jeżdżenie
niż zawodowy kierowca, ale trudno abym za swój czas
kasował mniej tylko dlatego że przez kilka godzin
dziennie moja praca polega na kierowaniu samochodem...
 Wniosek narzuca się sam, gdy masz dobry i płatny
zawód nie zabieraj chleba kierowcom, bo będziesz
orał za grosze tak jak oni.

Tomy M.

Data: 2010-05-31 13:16:12
Autor: Lorn
awe pisze:
 i tak wygra JK

Jaruś Kobieciarz bez prawka?

Co Wy z tym prawkiem?!

Grzech nie mieć.

 Sam zrobiłem prawko dopiero w wieku 36 lat

Ale zrobiłeś.

Data: 2010-05-31 13:34:46
Autor: Tomy M.
Komorowski na wszystkich portalach

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:hu05q0$fc4$2news.onet.pl...

Co Wy z tym prawkiem?!
Grzech nie mieć.

Eeeee ... to myślenie robotnika, na pewnym poziomie
ilość ludzi bez prawa jazdy jest bardzo wysoka, nie
wyrażam zdziwienia gdy dowiaduje się od jakiegoś
kierownika czy właściciela firmy że nie ma prawa jazdy.

 Sam zrobiłem prawko dopiero w wieku 36 lat
Ale zrobiłeś.

Robiłem na motocykl, na samochód zrobiłem przy okazji :-)

Tomy M.

Data: 2010-05-31 13:41:23
Autor: Lorn
Tomy M. pisze:

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:hu05q0$fc4$2news.onet.pl...

Co Wy z tym prawkiem?!
Grzech nie mieć.

Eeeee ... to myślenie robotnika

Nie całe życie Kaczyńskiego woził robotnik. :> Nie jest jeszcze późno by zebrał się w sobie i poszedł na kurs nauki jazdy. Przemiana byłaby bardziej wiarygodna. :>

Robiłem na motocykl, na samochód zrobiłem przy okazji :-)

Ale zrobiłeś. :>

Data: 2010-05-31 15:58:46
Autor: awe

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:hu0797$kmg$1news.onet.pl...
Tomy M. pisze:

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -
a ty lorn dalej w 2 kucyki wista wio?
awe

Data: 2010-05-31 16:03:20
Autor: Lorn
Tomy M. pisze:
[...]

Tylko 120 koni mechanicznych. :>

Data: 2010-05-31 12:38:51
Autor: boukun

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hu0377$7ql$1news.onet.pl...
Nie ma sensu zajmowac sie cieciem i tak wygra JK
awe

A taka myśl mnie naszła... Co by zaczęli mówić nagle zwolennicy Jarosława, gdyby nagle publicznie oświadczył on, iż ma orientację homoseksualną? Jak byście zaczęli nagle tłumaczyć Jarosławowi to na jego korzyść?

boukun

Data: 2010-05-31 16:44:30
Autor: jadrys
W dniu 2010-05-31 12:38, boukun pisze:

[...]

Nic, poza tym że parę zawiedzionych panien by się od niego odwróciło - wszystko pozostałoby po staremu.

Data: 2010-05-31 16:44:13
Autor: jadrys
W dniu 2010-05-31 12:39, awe pisze:
Nie ma sensu zajmowac sie cieciem i tak wygra JK
awe

Tak. Na 99%.. Można śmiało obstawiać wygrana Kaczyńskiego.

Data: 2010-05-31 18:27:28
Autor: € heŽsk €
On Mon, 31 May 2010 16:44:13 +0200, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

W dniu 2010-05-31 12:39, awe pisze:
> Nie ma sensu zajmowac sie cieciem i tak wygra JK
> awe
>
>    Tak. Na 99%.. Można śmiało obstawiać wygrana Kaczyńskiego.

postawisz wszystkie SWOJE pieniadze na niego?

--

 HeSk

Data: 2010-05-31 20:02:53
Autor: Tomy M.
Użytkownik "€ heŽsk €" <€ WC15€bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:0mo706tpojvnnr02793c7no8rtjudr9j4d4ax.com...

postawisz wszystkie SWOJE pieniadze na niego?

.... pewnie nie. Ale sam przyznaj Ĺźe Komorowski
ma niewielkie szanse. Podejrzewam Ĺźe Napieralski
czy Mikke są poważniejszymi kandydatami, na
Komorowskiego wcale bym nie postawił, koleś
jest nieprzewidywalny, jutro zesra się w gacie
podczas przemówienia, pół polski to zobaczy
i z wygranej nici.

Tomy M.

Data: 2010-05-31 22:01:36
Autor: jadrys
W dniu 2010-05-31 18:27, � heŽsk � pisze:
[...]

Postawie 10 000 zł.

Komorowski na wszystkich portalach