Komorowski nie uległ trumiennemu szanta żowi.

Data: 2010-04-29 14:08:51
Autor: zenek
Komorowski nie uległ trumiennemu szanta żowi.
Ciekaw jestem dlaczego nie zrobiono tak jak w bylym NRD. kazdy moze zajrzec co sasiad na niego donosil bez zbednych cerergieli.

Z u nas cwaniaki dorobili do IPN prezesow sekretarki i ideologie.

Data: 2010-04-29 14:23:06
Autor: PaPi
Komorowski nie uległ trumiennemu szanta żowi.
Ciekaw jestem dlaczego nie zrobiono tak jak w bylym NRD. kazdy moze
zajrzec co sasiad na niego donosil bez zbednych cerergieli.

Przeciez to zaklada nowelizacja ustawy o IPN. Kazdy moze zajrzec do archiwow.

Data: 2010-04-29 14:26:32
Autor: Tomy M.
Użytkownik "PaPi" <1@2.3> napisał w wiadomości news:4bd97a2d$1news.home.net.pl...

Przeciez to zaklada nowelizacja ustawy o IPN. Kazdy moze zajrzec do archiwow.

.... się przekonasz.

Tomy M.

Data: 2010-04-29 17:22:36
Autor: matusm
[...]

Przeciez to zaklada nowelizacja ustawy o IPN. Kazdy moze zajrzec do archiwow.ciekawe co na to bedzie z ,,,,,,,,,
Pozdrowienia
matusm

Data: 2010-04-29 14:23:34
Autor: brat_olin
Komorowski nie uległ trumiennemu szantażowi.
"zenek" <zenek@op.pl> wrote

Ciekaw jestem dlaczego nie zrobiono tak jak w bylym NRD. kazdy moze zajrzec co sasiad na niego donosil bez zbednych cerergieli.

To tez nie jest takie proste.  Wielu akt nie udostepniono.
Zreszta widzial Pan teczke Stasi na Geremka czy Bartoszewskiego?
No wlasnie..

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2010-04-29 17:46:25
Autor: cirrus
Użytkownik "brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hrbto5$e1d$1news.onet.pl...
"zenek" <zenek@op.pl> wrote
[...]

A ty widziałeś teczke Jarusia w Moskwie?

--
stevep

Komorowski nie uległ trumiennemu szanta żowi.