Komorowski nie uległ trumiennemu szantażowi.

Data: 2010-04-29 13:27:43
Autor: karwanjestkretynem
Komorowski nie uległ trumiennemu szantażowi.
Bronisław Komorowski nie posłuchał wezwań, żeby wypełnić wolę nieżyjącego prezydenta Kaczyńskiego i podpisał nowelizację ustawy o IPN. Kaczyński albo by ją zawetował, albo odesłał do Trybunału Konstytucyjnego, co opóźniłoby jej wejście w życie.

Byłoby absurdalne, gdyby Komorowski uległ szantażowi i zachował się wbrew swojemu sumieniu. Polityk PO od początku był zwolennikiem tej ustawy. Głosował "za" w Sejmie. Dlaczego miałby ją teraz zawetować, albo odesłać do Trybunału?

Pełniąc obowiązki prezydenta Komorowski ma sam podejmować decyzje - a nie kierować się domniemaną wolą zmarłego poprzednika. Czynienie mu z tego zarzutu jest złowrogim głupstwem. Komorowski - przejmując obowiązki - przejął też odpowiedzialność za decyzje, a więc musi je podejmować sam. To, że prezydent Kaczyński zginął tragicznie w czasie pełnienia służbowych obowiązków, nie ma tu żadnego znaczenia. Ustawa jest potrzebna żywym Polakom, a nie umarłym.

Ustawa jest potrzebna - żeby IPN wreszcie wyrwać spod wpływów jednej opcji politycznej i wnieść do tej instytucji odrobinę pluralizmu. Zastrzeżenia, które krytycy wysuwali wobec tej nowelizacji, mają drugorzędny charakter. Największe oburzenie budziło umożliwienie dostępu byłym esbekom PRL nie tylko akt ich dotyczących, ale i przez nich wytworzonych. Krytycy ustawy - w tym naukowcy, którzy podpisali "list otwarty w sprawie nowelizacji ustawy o IPN" twierdzili, że to otwiera szerokie pole do szantażu. Teoretycznie oficerowie SB będą mogli sprawdzić, jakie materiały się zachowały - i, być może, szantażować swoich dawnych informatorów. To mało prawdopodobna ewentualność. Ten defekt można jednak szybko poprawić - i nie powinien przeszkodzić wejściu nowelizacji w życie.

Komorowski jest dziś nie tylko p.o. prezydenta, ale też kandydatem na ten urząd. Gdyby uległ presji i nie podpisał tej ustawy, dowiódłby dobitnie, że ta godność go przerasta. Prezydent nie powinien ulegać szantażom. Nawet trumiennym.

http://wyborcza.pl/1,75968,7828428,Komorowski_nie_ulegl_szantazowi.html

Przemysław Warzywny

--

"Tragedia smoleńska staje się na naszych oczach nowym mitem PiS. Miałby on sprawić, że partia Jarosława Kaczyńskiego powtórzy sukces z 2005 r.? "Układ" już się zużył, bo gdy PiS rządził, nie zdołał go wytropić, choć miał kontrolę i nad służbami specjalnymi, i przyjazny IPN".

Data: 2010-04-29 13:44:12
Autor: raff
Komorowski nie uległ trumiennemu szanta żowi.
Leslaw Maleszka ! Leslaw Maleszka !

R.

Data: 2010-04-29 14:08:51
Autor: zenek
Komorowski nie uległ trumiennemu szanta żowi.
Ciekaw jestem dlaczego nie zrobiono tak jak w bylym NRD. kazdy moze zajrzec co sasiad na niego donosil bez zbednych cerergieli.

Z u nas cwaniaki dorobili do IPN prezesow sekretarki i ideologie.

Data: 2010-04-29 14:23:06
Autor: PaPi
Komorowski nie uległ trumiennemu szanta żowi.
Ciekaw jestem dlaczego nie zrobiono tak jak w bylym NRD. kazdy moze
zajrzec co sasiad na niego donosil bez zbednych cerergieli.

Przeciez to zaklada nowelizacja ustawy o IPN. Kazdy moze zajrzec do archiwow.

Data: 2010-04-29 14:26:32
Autor: Tomy M.
Użytkownik "PaPi" <1@2.3> napisał w wiadomości news:4bd97a2d$1news.home.net.pl...

Przeciez to zaklada nowelizacja ustawy o IPN. Kazdy moze zajrzec do archiwow.

.... się przekonasz.

Tomy M.

Data: 2010-04-29 17:22:36
Autor: matusm
[...]

Przeciez to zaklada nowelizacja ustawy o IPN. Kazdy moze zajrzec do archiwow.ciekawe co na to bedzie z ,,,,,,,,,
Pozdrowienia
matusm

Data: 2010-04-29 14:23:34
Autor: brat_olin
Komorowski nie uległ trumiennemu szantażowi.
"zenek" <zenek@op.pl> wrote

Ciekaw jestem dlaczego nie zrobiono tak jak w bylym NRD. kazdy moze zajrzec co sasiad na niego donosil bez zbednych cerergieli.

To tez nie jest takie proste.  Wielu akt nie udostepniono.
Zreszta widzial Pan teczke Stasi na Geremka czy Bartoszewskiego?
No wlasnie..

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2010-04-29 17:46:25
Autor: cirrus
Użytkownik "brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hrbto5$e1d$1news.onet.pl...
"zenek" <zenek@op.pl> wrote
[...]

A ty widziałeś teczke Jarusia w Moskwie?

--
stevep

Data: 2010-04-29 14:21:52
Autor: brat_olin
Komorowski nie uległ trumiennemu szantażowi.
"karwanjestkretynem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> wrote

[...]

Dlatego ze jest TYLKO peo prezydenta, a nie prezydentem.

 --
Smart questions to stupid answers

Data: 2010-04-29 17:47:21
Autor: cirrus
Użytkownik "brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hrbtkv$do5$1news.onet.pl...
[...]

I właśnie dlatego miał prawo podpisać mimo skowytu pisowskich kundli.

--
stevep

Data: 2010-04-29 14:59:07
Autor: Lorn
karwanjestkretynem pisze:
Bronisław Komorowski nie posłuchał wezwań, żeby wypełnić wolę nieżyjącego prezydenta Kaczyńskiego i podpisał nowelizację ustawy o IPN.

Nie ma czegoś takiego, jak wola czy testament zmarłego prezydenta... Ciekawa zagrywka psychologiczna, która niestety działa bardzo krótko, a każda ustawa/nowelizacja podpisana przez Komorowskiego wzbudza negatywne opinie zwolenników PiS`u, którzy nie potrafią powstrzymać swych języków od chamskich komentarzy. Plan był prosty... Zaszkodzić Komorowskiemu, a wychodzi jak zwykle... Szkodzą sobie.

Data: 2010-04-29 15:30:12
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-29 14:59, Lorn pisze:
karwanjestkretynem pisze:
Bronisław Komorowski nie posłuchał wezwań, żeby wypełnić wolę nieżyjącego prezydenta Kaczyńskiego i podpisał nowelizację ustawy o IPN.

Nie ma czegoś takiego, jak wola czy testament zmarłego prezydenta...

No jasne.. Prezydent nie był jakimś władcą żeby mieć swoją  wolę. Był tylko przedstawicielem wykonawcą woli narodu.

Data: 2010-04-29 15:42:51
Autor: PaPi
Komorowski nie uległ trumiennemu szanta żowi.
No jasne.. Prezydent nie był jakimś władcą żeby mieć swoją wolę. Był
tylko przedstawicielem wykonawcą woli narodu.

Masz racje. Byl.

Data: 2010-04-29 16:05:15
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-29 15:42, PaPi pisze:
No jasne.. Prezydent nie był jakimś władcą żeby mieć swoją wolę. Był
tylko przedstawicielem wykonawcą woli narodu.

Masz racje. Byl.

No niezupełnie.. - powinien być a nie był tak do końca  -  nie konsultował ze społeczeństwem posunięć w ważnych dla kraju  sprawach.

Data: 2010-04-29 17:25:11
Autor: :heŽsk:
Komorowski nie uległ trumiennemu szantażowi.
On Thu, 29 Apr 2010 13:27:43 +0200, "karwanjestkretynem" <Brońmy RP
przed pisem@..pl> wrote:

[...]

 s.p. prezio ksywa "veto!" robil to zlosliwie i zgodnie z poleceniem
 prezesa pis.  oczywiscie ipn i pisopodobni zaczna oszczekiwanie  "hrabiego z rodowodem agenta". coz, maluczcy pieniacze.

--

 HeSk

Data: 2010-04-29 11:42:57
Autor: Tomy

":heŽsk:" <:WC15€bigbrednie@interia.pl> wrote in message news:k49jt5lfrg8ds8ho1l6u1qu2e7cdb099784ax.com...

s.p. prezio ksywa "veto!" robil to zlosliwie i zgodnie z poleceniem
prezesa pis.  oczywiscie ipn i pisopodobni zaczna oszczekiwanie
"hrabiego z rodowodem agenta". coz, maluczcy pieniacze.

Ty chyba henek szybko tej traumy sie nie pozbedziesz, dzien
po dniu mialczysz jak ten kot zlapany za ogon, chcialbys
drapac i gryzc, ale nadal wisisz glowa w dol i nic ci z tego
nie wychodzi.

Data: 2010-04-29 18:45:23
Autor: raff
Tomy pisze:

[...]

Jak to Heniu gra razem Z Kaweckim ?

System naczyn polaczonych. Glowami. W tym przypadku pustych.

R.

Data: 2010-04-30 17:27:16
Autor: :heŽsk:
On Thu, 29 Apr 2010 11:42:57 -0500, "Tomy" <tomy@letgo.com> wrote:

> s.p. prezio ksywa "veto!" robil to zlosliwie i zgodnie z poleceniem
> prezesa pis.  oczywiscie ipn i pisopodobni zaczna oszczekiwanie
> "hrabiego z rodowodem agenta". coz, maluczcy pieniacze.

Ty chyba henek

 od kiedy to jestesmy po imieniu TCHORZU ?

szybko tej traumy sie nie pozbedziesz,

 powyborczej ? trzyma, co ? ;o)))

dzien po dniu mialczysz jak ten kot zlapany za ogon,

 nie przenos na innych swoich ulubionych preferencji seksualnych

chcialbys drapac i gryzc,

 nie przenos na innych swoich ulubionych preferencji seksualnych

ale nadal wisisz glowa w dol i nic ci z tego nie wychodzi.

  nie przenos na innych swoich ulubionych preferencji seksualnych

 idziesz do kf gamoniu ;o)))

--

 HeSk

Data: 2010-05-01 00:28:32
Autor: Tomy

":heŽsk:" <:WC15€bigbrednie@interia.pl> wrote in message news:c3tlt5hscgnqbmjhc10t12eiiq7bn6tomq4ax.com...
> [...]

> "hrabiego z rodowodem agenta". coz, maluczcy pieniacze.

Ty chyba henek

od kiedy to jestesmy po imieniu TCHORZU ?

Od zawsze tchorzu. Masz ochote aby zwracac sie do ciebie
per panie kierowniku ? Za cienki bolek z ciebie.

szybko tej traumy sie nie pozbedziesz,

powyborczej ? trzyma, co ? ;o)))

Nie, po wawelskiej traumie ktorej nie potrafisz sie
henek pozbyc od dwoch tygodni. Teraz bedziesz musial
sie nauczyc, ze Tusk nie jest carem, a poparcie
wyborcow na pstrym koniu jezdzi.

dzien po dniu mialczysz jak ten kot zlapany za ogon,

nie przenos na innych swoich ulubionych preferencji seksualnych

Nie onanizuj sie henek publicznie, bo wszyscy to juz nie raz
widzieli i stajesz sie nudny.

chcialbys drapac i gryzc,

nie przenos na innych swoich ulubionych preferencji seksualnych

No i znowu to samo, jak jakas dewotka po rozwodzie.

idziesz do kf gamoniu ;o)))

buhahaaahha henek :0))))) zamknij sie w pokoju, jak ci ten
kf nie wystarczy

Data: 2010-04-29 17:25:12
Autor: :heŽsk:
przed pisem@..pl> wrote:

Bronisław Komorowski nie posłuchał wezwań, żeby wypełnić wolę

 wole? kpiny jakies. s.p. prezio wetowal wszystko co mu kazal prezes.

--

 HeSk

Data: 2010-04-29 17:45:20
Autor: cirrus
Użytkownik "karwanjestkretynem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:hrbqfk$m0j$1inews.gazeta.pl...
[...]

Awanturka Dorniowi nie wyszła, już miał prezesowi meldować wykonanie zadania, a tu taki klops i nawet nie czekał na wyjaśnienia Klicha i Seremeta i jak niepyszny wyniósł się z komisji sejmowej.

--
stevep

Komorowski nie uległ trumiennemu szantażowi.