Komorowski o nauczaniu

Data: 2012-09-02 12:36:55
Autor: identyfikator: 20040501
Komorowski o nauczaniu
Komorowski dziś "wypowiedział się" (delikatnie to nazywając), że "polskie nauczanie" musi dużo pracować bo mamy wiele zaległości do nadrobienia... można się było spodziewać, po tym jak na nauczycieli nazatrudniali POwskich debili i "burze mózgów"... odnotowane (założyłem stronę, na której będę zbierał wasze "ścierwo wypierdki" pederaści)... Komorowski a ortografii już się nauczyłeś?

Data: 2012-09-02 12:44:47
Autor: identyfikator: 20040501
Komorowski o nauczaniu
a co "ścierwo" ma do mnie? a no to, że jak narazie to mnie okrada z pomysłów, nie za bardzo mi się to widzi... Ktoś przerabiał temat i wie czego się można spodziewać?

Data: 2012-09-02 12:59:14
Autor: Bogdan Idzikowski
Komorowski o nauczaniu

Użytkownik "identyfikator: 20040501" <NOSPAMtestowanije@go2.pl> napisał w wiadomości news:k1vdav$qrv$1node1.news.atman.pl...
a co "ścierwo" ma do mnie? a no to, że jak narazie to mnie okrada z pomysłów, nie za bardzo mi się to widzi... Ktoś przerabiał temat i wie czego się można spodziewać?

Ścierwo! Dałeś głos?

Data: 2012-09-02 13:40:33
Autor: Przemysław M.
Komorowski o nauczaniu
Dnia Sun, 2 Sep 2012 12:36:55 +0200, identyfikator: 20040501 napisał(a):

[...]

Najwyraźniej nie masz zielonego pojęcia o czym piszesz. Większość
nauczycieli należy do ZNP czyli SLD. Pozostali to zwolennicy PiS. Mam na
mysli szkoły, a nie uczelnie. Uczelnie wyższe o profilach marketing i
zarządzanie to PO, ale uczelnie państwowe to już większość zwolnenników
PiS. Wywodzę się z tego środowiska i wiem co mówię. Za przeproszeniem:
jakie masz wykształcenie?

--

http://tiny.pl/hlh7v

Data: 2012-09-02 13:45:00
Autor: identyfikator: 20040501
Komorowski o nauczaniu
to ciekawe, bo ja widze, że od momentu objęcia władzy przez PO trwa "ostra" (że zacytuję Wiadomości POTVP1) wymiana kadry nauczycielskiej na "zasłużonych"... ale fakt, to o nauczaniu "niższym", myślę, że wśród elit jest jeszcze gorzej...

ale ja już drugi raz nie dam się tak ładnie "zrobić", wszystko sobie notuję... i to na publicznej stronie www.

P.S. z zamiłowania elektronik...

Data: 2012-09-02 14:47:45
Autor: identyfikator: 20040501
Komorowski o nauczaniu
co to jest "burza mózgów"? 25 lat studiowałem, ale się nie dowiedziałem...

Data: 2012-09-02 14:55:23
Autor: Bogdan Idzikowski
Komorowski o nauczaniu

Użytkownik "identyfikator: 20040501" <NOSPAMtestowanije@go2.pl> napisał w wiadomości news:k1vkhh$2bn$1node1.news.atman.pl...
co to jest "burza mózgów"? 25 lat studiowałem, ale się nie dowiedziałem...

Postudiuj jeszcze 25 lat, to może się dowiesz!

Data: 2012-09-03 14:13:33
Autor: identyfikator: 20040501
Komorowski o nauczaniu
ale to jest bardzo ciekawa sprawa, jak oni to połączą, "pęd do walki o naukę" i "blokowanie informacji potencjalnym wyborcom PiSu"... to bardzo ciekawe.

Komorowski o nauczaniu