Komorowski og³osi dzis stan wyjatkowy? ;)

Data: 2015-08-04 04:23:41
Autor: mcmlxxi.xi.xi
Komorowski og³osi dzis stan wyjatkowy? ;)
"Nieoczekiwany ruch Komorowskiego. Mocny koniec kadencji" WOW! :)))

http://www.sfora.pl/polska/Nieoczekiwany-ruch-Komorowskiego-Mocny-koniec-kadencji-a79196

Data: 2015-08-04 14:15:03
Autor: Ivan Hoe
Komorowski og³osi dzis stan wyjatkowy? ;)
Dnia Tue, 4 Aug 2015 04:23:41 -0700 (PDT), mcmlxxi.xi.xi@gmail.com
napisa³(a):

"Nieoczekiwany ruch Komorowskiego. Mocny koniec kadencji" WOW! :)))

http://www.sfora.pl/polska/Nieoczekiwany-ruch-Komorowskiego-Mocny-koniec-kadencji-a79196

Jakiego chuja? Facet z kultur± to podziêkuje i po¿egna siê pokazuj±c
Kaczyñskiemu gest Kozakiewicza. Od 7 sierpnia do pa³acu wprowadza siê
J.Kaczyñski z kotem i bratanic± Mart± z dzieciakami.

Ivan Hoe

Data: 2015-08-04 05:33:11
Autor: donek999bronek
Komorowski og³osi dzis stan wyjatkowy? ;)
u¿ytkownik Ivan Hoe napisa³:

[...]

Przeca wg. ciebie to wszysko jeden ch..j z uk³adu
pookr±g³osto³owego. Po co wiêc ujadasz?

Nie masz siê co martwiæ, nie obawiaj siê.

Data: 2015-08-04 15:07:44
Autor: Ivan Hoe
Komorowski og³osi dzis stan wyjatkowy? ;)
Dnia Tue, 4 Aug 2015 05:33:11 -0700 (PDT), donek999bronek@gmail.com
napisa³(a):

u¿ytkownik Ivan Hoe napisa³:

[...]

Mi tam to lata co u was siê dzieje durnowate Polaczki.

Ivan Hoe

Data: 2015-08-06 02:34:57
Autor: donek999bronek
Komorowski og³osi dzis stan wyjatkowy? ;)
u¿ytkownik Ivan Hoe napisa³:

Mi tam to lata co u was siê dzieje durnowate Polaczki.

Ivan Hoe

Ta, i tak pro bono napierdalasz od 5 rano.

Data: 2015-08-06 06:33:57
Autor: mcmlxxi.xi.xi
Komorowski og³osi dzis stan wyjatkowy? ;)
W dniu czwartek, 6 sierpnia 2015 11:34:58 UTC+2 u¿ytkownik donek99...@gmail.com napisa³:
u¿ytkownik Ivan Hoe napisa³:

> Mi tam to lata co u was siê dzieje durnowate Polaczki.

Ta, i tak pro bono napierdalasz od 5 rano.

Zle sie wg niego dzieje w panstwie (dunskim) to i spac biedaczyna (z asyzu) nie moze lub
tez jest we "wlasciwiej" strefie czasowej ;)
U nas 5.00 -u nich 8.00 ;P

Data: 2015-08-06 17:31:24
Autor: Ivan Hoe
Komorowski og³osi dzis stan wyjatkowy? ;)
Dnia Thu, 6 Aug 2015 06:33:57 -0700 (PDT), mcmlxxi.xi.xi@gmail.com
napisa³(a):

[...]

O 5 rano to ja przewracam siê z boku na bok durniu o ksywce "donek99", a ty
z³amasie o ksywce mcml od której napierdlasz skoro róznica w strefach
wynosi -7 godzin? Czarny udostêpnia ci klawiature?

Ivan Hoe

Data: 2015-08-06 17:37:41
Autor: Ivan Hoe
Komorowski og³osi dzis stan wyjatkowy? ;)
Dnia Thu, 6 Aug 2015 02:34:57 -0700 (PDT), donek999bronek@gmail.com
napisa³(a):

u¿ytkownik Ivan Hoe napisa³:

Mi tam to lata co u was siê dzieje durnowate Polaczki.

Ivan Hoe

Ta, i tak pro bono napierdalasz od 5 rano.

A ty od której obserwatorze?

Ivan Hoe

Data: 2015-08-06 08:51:51
Autor: donek999bronek
Komorowski og³osi dzis stan wyjatkowy? ;)
u¿ytkownik Ivan Hoe napisa³:

> Ta, i tak pro bono napierdalasz od 5 rano.

A ty od której obserwatorze?

Pamiêtam takiego usera, ¿e niby on to ja.
Ju¿ bylem jak Braun, ¿ydem, komuchem, mogê byæ
i obserwatorem.

Kwik to piêkny i zacny, a pewnikiem o kasê chodzi, i ¿ycie
wygodne na koszt podatnika. Kwicz.

https://www.youtube.com/results?q=braun+grzegorz

http://www.yelita.pl/

Data: 2015-08-06 18:02:40
Autor: Ivan Hoe
Komorowski og³osi dzis stan wyjatkowy? ;)
Dnia Thu, 6 Aug 2015 08:51:51 -0700 (PDT), donek999bronek@gmail.com
napisa³(a):

u¿ytkownik Ivan Hoe napisa³:

[...]

Masz jaki¶ problem z to¿samo¶ci± ¶winiaku?

Ivan Hoe

Data: 2015-08-04 15:06:00
Autor: Ivan Hoe
Komorowski ogłosi dzis stan wyjatkowy? ; )

From: Ivan Hoe <pisowskie@kundle.ru>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Subject: Re: Komorowski =?UTF-8?B?b2fFgm9zaSBkemlzIHN0YW4gd3lqYXRrb3d5PyA7?=
 =?UTF-8?B?KQ==?=
Date: Tue, 04 Aug 2015 14:46:20 +0200

W dniu 2015-08-04 o 13:23, mcmlxxi.xi.xi@gmail.com pisze:
"Nieoczekiwany ruch Komorowskiego. Mocny koniec kadencji" WOW! :)))

http://www.sfora.pl/polska/Nieoczekiwany-ruch-Komorowskiego-Mocny-koniec-kadencji-a79196

Te kutasie, masz coĹ› z mĂłzgiem? Po jaki chuj podszywasz siÄ™ pod mĂłj nick
cioto PiS-owska?

Ivan Hoe

SPADAJ SUWALSKA CIOTO z speranza.aioe.org!

Ivan Hoe --

u2 to ciota!

Data: 2015-08-06 10:33:29
Autor: Andrzej Lawa
Komorowski ogłosi dzis stan wyjatkowy? ;) - klasyczna projekcja
W dniu 04.08.2015 o 13:23, mcmlxxi.xi.xi@gmail.com pisze:
"Nieoczekiwany ruch Komorowskiego. Mocny koniec kadencji" WOW! :)))

http://www.sfora.pl/polska/Nieoczekiwany-ruch-Komorowskiego-Mocny-koniec-kadencji-a79196

Nie sadź innych po sobie - ani po sowich guru.

--
Boga prawdopodobnie nie ma.
A teraz przestań się martwić

Data: 2015-08-06 12:33:10
Autor: mrbluesky.pl
Komorowski og³osi dzis stan wyjatkowy? ;)
Komorowski po ostatnich nominacjach wojskowych nie musi sie obawiac utraty wladzy nad wojskiem po odejsciu ze stolka ;)

Komorowski og³osi dzis stan wyjatkowy? ;)