Komorowski po nominowaniu Belki jest u mnie przegrany

Data: 2010-05-28 10:30:23
Autor: Jerzy Tabortowski
Komorowski po nominowaniu Belki jest u mnie przegrany
A ja jak się na kogoś uwezmę, to ma przejebane... Niech przestroga
będzie totalna porażka Kaczyńskiego...

Tylko jak już się tak strasznie uweźmiesz to uważaj, żeby zawory ci nie puścili, mitomanie.

Data: 2010-05-28 10:33:25
Autor: boukun

Użytkownik "Jerzy Tabortowski" <jurekt@edd_gazeta_wyborcza_gowno_prawda.pl> napisał w wiadomości news:4bff7f1b$0$19163$65785112news.neostrada.pl...
A ja jak się na kogoś uwezmę, to ma przejebane... Niech przestroga
będzie totalna porażka Kaczyńskiego...

Tylko jak już się tak strasznie uweźmiesz to uważaj, żeby zawory ci nie puścili, mitomanie.

Mi jak mi... Co ty Tabortowski, od kilku dni znowu z Urzędu Miasta Warszawy nadajesz?

boukun

Data: 2010-05-28 10:40:27
Autor: Jerzy Tabortowski
Komorowski po nominowaniu Belki jest u mnie przegrany
Mi jak mi... Co ty Tabortowski, od kilku dni znowu z Urzędu Miasta
Warszawy nadajesz?

Na zwolnieniu po operacji jestem łachu, mam czas.
Nawet nagłówka maila sprawdzić nie potrafisz, cieniasie.

Data: 2010-05-28 10:46:15
Autor: boukun

Użytkownik "Jerzy Tabortowski" <jurekt@edd_gazeta_wyborcza_gowno_prawda.pl> napisał w wiadomości news:4bff8177$0$2604$65785112news.neostrada.pl...
Mi jak mi... Co ty Tabortowski, od kilku dni znowu z Urzędu Miasta
Warszawy nadajesz?

Na zwolnieniu po operacji jestem łachu, mam czas.
Nawet nagłówka maila sprawdzić nie potrafisz, cieniasie.

Wierzę ci, wierzę, tak se "podejrzliwie" napisałem...

boukun

Data: 2010-05-28 10:50:04
Autor: Jerzy Tabortowski
Komorowski po nominowaniu Belki jest u mnie przegrany
Wierzę ci, wierzę, tak se "podejrzliwie" napisałem...

Nie musisz :)

Data: 2010-05-28 16:35:17
Autor: Dirko
[...]

... , cieniasie.

    W trakcie operacji niektórym wszczepiają żółtaczkę a innym chyba jakiś wirus agresji. Co to będzie, jak taki zakażony weźmie broń do ręki. ;-)

Komorowski po nominowaniu Belki jest u mnie przegrany