Komorowski po nominowaniu Belki jest u mnie przegrany

Data: 2010-05-28 10:49:23
Autor: zażółcony
Komorowski po nominowaniu Belki jest u mnie przegrany

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:htnukb$21c$1mx1.internetia.pl...
A ja jak się na kogoś uwezmę, to ma przejebane... Niech przestroga będzie totalna porażka Kaczyńskiego...

Czyli co - ostatecznie oferujesz jedynie AntyUniWolnościowy antysemityzm ?

Data: 2010-05-28 10:54:06
Autor: boukun

Użytkownik "zażółcony" <zipas@op.pl> napisał w wiadomości news:hto02k$n4k$1news.onet.pl...

[...]

Oferuję? Polacy powinni się sami rządzić qwe własnym kraju, nie powinniśmy dopuścić, by szkolone przez CIA marionetki nami pomiatały... Żeby Polska była wolna, musielibyśmy wrócić do stanu sprzed stanu wojennego, czyli do sytuacji sprzed 13 grudnia 1981 roku, a co za tym idzie, cały układ okrągłego stołu powinien być wymieciony z polityki. Polacy potrzebują swojej, polskiej demokracji, jaka miała miejsce od sierpnia 1980 roku do 13 grudniA 1981 roku, a nie "demokracji" sterowanej przez syjono-amerykanów...

Przypomnę, że stan wojenny Jaruzelski wprowadził z inspiracji Geremka, a ten wiadomo, przez kogo był sterowany, patrz słynny wywiad jego dla Hanny Krall z 1981 roku...

boukun

Data: 2010-05-28 11:45:34
Autor: zażółcony

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hto0h5$f6e$1mx1.internetia.pl...
Oferuję? Polacy powinni się sami rządzić qwe własnym kraju, nie powinniśmy dopuścić, by szkolone przez CIA marionetki nami pomiatały... Żeby Polska była
Czy CIA naprawdę nie ma jakichś ciekawszych spraw na głowie, nizż szkolić marionetki
do pomiatania jakimiś Polakami ? Trza sieskupić na systemie ubezpieczeń społecznych, wieku
emerytalnym, problemie starzenia sięspołeczeństw, problemie wzrostu kosztów pracy wraz
z dobrobytem i utratą konkurencyjnoci w tym obszarze w stosunku do społeczeństw
'o prymitywnych standardach' - jak Azja Pd-Wsch ... To są problemy, a nie jakieś CIA.
Daj żesz spokój ...

Data: 2010-05-28 11:54:46
Autor: boukun

Użytkownik "zażółcony" <zipas@op.pl> napisał w wiadomości news:hto3bu$24f$1news.onet.pl...

[...]

A cóż innego ma CIA do roboty, jak nie inicjowanie rewolucji w podbijanych przez siebie krajach? A kto ma się skupić na systemie ubezpieczeń społecznych, wieku emerytalnym, itd., wiecznie jedni i ci sami psuciciele systemu, zawodowi, dożywotni dziedziczni wybrańcy? Ci pracują tylko nad zniewoleniem polskiego narodu, by ten na nich pracował... System poukładali pod siebie... i system wspaniale funkcjonuje, mamy przykład pożytecznych idiotów na grupie...

boukun

Komorowski po nominowaniu Belki jest u mnie przegrany