Komorowski po nominowaniu Belki jest u mnie przegrany

Data: 2010-05-28 19:26:53
Autor: the_foe
Komorowski po nominowaniu Belki jest u mnie przegrany
W dniu 2010-05-28 10:21, boukun pisze:
A ja jak się na kogoś uwezmę, to ma przejebane... Niech przestroga
będzie totalna porażka Kaczyńskiego...

boukun

to jest rzeczywiscie blad , mialem nadzieje ze wroci Balcerowicz, a tu taki po prostu looj. tylko Kolodko go pzrebijal. Mam tylko nadzieje ze to taka marchewka a po wyborach obija goscia kijem.

--
the_foe

Komorowski po nominowaniu Belki jest u mnie przegrany