Komorowski popełnił falstart?

Data: 2010-04-23 20:38:34
Autor: abc
Komorowski popełnił falstart?
Na przykład z punktu widzenia prawnego o tym, że jakiś człowiek zmarł,
dowiadujemy się na podstawie stwierdzenia zgonu.

Tymczasem pan marszałek Komorowski przejął obowiązki prezydenta i w tym
charakterze zaczął podejmować różne decyzje, zanim jeszcze Jarosław
Kaczyński zdążył zidentyfikować ciało nieboszczyka znalezionego na miejscu
katastrofy prezydenckiego samolotu jako ciało prezydenta.

Bo chyba dopiero na tej podstawie właściwy lekarz mógł urzędowo stwierdzić
zgon prezydenta Rzeczypospolitej, co skutkowało możliwością zastosowania
art. 131 konstytucji, przewidującego przejęcie obowiązków prezydenta przez
marszałka Sejmu.

Jednak pan marszałek najwyraźniej musiał uznać, że skoro zgon prezydenta
stwierdziła TVN - już mniejsza o to, czy uczyniła to osobiście pani red.
Monika Olejnik, czy Justyna Pochanke, czy też jakiś inny funkcjonariusz - to
już może przejąć uprawnienia, zwłaszcza, że WSI, których jak wiadomo, już
"nie ma", na pewno ogromnie się niecierpliwiły, kiedy będą mogły zapoznać
się z "Aneksem" do Raportu o ich rozwiązaniu.

"Wy nie wiecie, jak daleko oni zaszli" - powiedział "wierny syn Kościoła",
podówczas prezydent naszego państwa Lech Wałęsa podczas "nocnej zmiany" w
1992 roku.

Więcej http://www.michalkiewicz.pl/tekst.php?tekst=1597

Data: 2010-04-23 20:52:13
Autor: zenek
Komorowski popełnił falstart?
No tak pewnie mial nadzieje ze leszek poszedl na piwko zamiast leciec samolotem albo wyskoczyl ze spadochronem w trakcie lotu.

Data: 2010-04-23 21:19:07
Autor: Jakub A. Krzewicki
Komorowski popełnił falstart?
piątek, 23 kwietnia 2010 20:38. carbon entity 'abc' <abc@wp.pl>

[...]

ZTCW w konstytucji nie jest koniecznie wpisany zgon, ale niemoĹźliwość pełnienia władzy. Wysokie prawdopodobieństwo, w zasadzie pewność, Ĺźe prezydent znajduje się wśrĂłd ofiar były powodem stwierdzenia takiej niemoĹźliwości.    --

Data: 2010-04-23 21:23:55
Autor: Andrzej Adam Filip
Michalkiewicz: Komorowski powinien czekać na Rosjan z przejęciem obowiązków prezydenta
Pan Michalkiewicz ma *pewność* że identyfikacja ciała prezydenta
poszłaby równie szybko gdyby od niej zostało uzależnione przejęcie
obowiązków prezydenta RP przez Marszałka Sejmu?
Ja mam nadzieję oraz całkiem spore przekonanie że tak właśnie by było
ale aż *pewności* to już nie mam.

"abc" <abc@wp.pl> pisze:
[...]

Szczęście jest ślepe na dwoje oczu.
  -- Przysłowie jakuckie (pl.wikiquote.org)

Data: 2010-04-23 21:59:44
Autor: Tomy M.
Komorowski popełnił falstart?
Raczej na pewno był to falstart.
Chyba że w tym art. 131 konstytucji jest coś o TVN'ie!!?

Tomy M.

Data: 2010-04-23 23:10:56
Autor: Antenka
On 23 Kwi, 20:38, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
[...]

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny..

Wielce zastanawiające (?) I to, że korespondent z Katynia Bater,
wiedział o katastrofie prezydenckiego samolotu 16 minut wcześniej niż
ogłosili ten fakt Rosjanie (?).

Uważam, że wszystkie rodziny ofiar tragedii katyńskiej z dn.
10.04.2010r. powinny zażądać ekshumacji i ponownego badania szczątków
swoich zmarłych.

To, że tak "szybko", wręcz w ekspresowym tempie, odnaleziono ciało śp.
Prezydenta RP jest mocno zastanawiające.  Podczas gdy innych,
zwłaszcza tych najważniejszych osób w państwie - mam  na myśli
generałów i załogi samolotu, szukano prawie dwa tygodnie (?)

Antenka

Data: 2010-04-24 08:14:46
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

--
Antenka!  Pomodl ty sie lepiej za Bronislawa Komorowskiego,

A. Rem

Data: 2010-04-23 23:17:38
Autor: Antenka
Komorowski popełnił falstart?
On 24 Kwi, 08:14, "Wlodzimierz Zabotynski" <a_...@poczta.onet.pl>
wrote:
"Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> schrieb im Newsbeitragnews:4392e3b9-e039-400d-8546-f4977f151151c21g2000yqk.googlegroups.com...
> [...]

Antenka

--
Antenka!  Pomodl ty sie lepiej za Bronislawa Komorowskiego,

A. Rem- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Tak, modlę się, żeby ten pajac broń Boże, nie został Prezydentem RP!

Antenka

Data: 2010-04-24 08:24:26
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

wrote:
> [...]

A. Rem- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Tak, modlę się, żeby ten pajac broń Boże, nie został Prezydentem RP!

Bronislaw Komorowski w bardzo trudnych warunkach pelni
obowiazki glowy panstwa polskiego i gdyby robil to tak, zeby
SOWIE sie to podobalo to byloby b. zle.  O wynik wyborow
prezydenckich zdazysz sie jeszcze pomodlic.  :-)

A. Rem

Data: 2010-04-24 07:55:24
Autor: cirrus
Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4bd1e92d$0$17102$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Wsadź se wdupę tego niedorobionego kretyna.

--
stevep

Data: 2010-04-24 07:56:38
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
> 1992 roku.
> Więcej http://www.michalkiewicz.pl/tekst.php?tekst=1597

Wsadź se wdupę tego niedorobionego kretyna.

   :-)

   AR

Komorowski popełnił falstart?