Komorowski pozywa w trybie wyborczym PiS. Za 'kłamstwa' o prywatyzacji szpitali.

Data: 2010-06-12 14:27:38
Autor: Lorn
Komorowski pozywa w trybie wyborczym PiS. Za 'kłamstwa' o prywatyzacji szpitali.
precz z gnomem pisze:
Kandydat PO na prezydenta Bronisław Komorowski poinformował w sobotę, że jego sztab jeszcze tego dnia zamierza złożyć pozew w trybie wyborczym przeciw sztabowi kandydata PiS na prezydenta Jarosława Kaczyńskiego.

Słusznie... Jarek i jego sztab posunęli się za daleko w swych oszczerstwach, strasząc obywateli.

Data: 2010-06-12 14:52:45
Autor: Tomaszek
W dniu 2010-06-12 14:27, Lorn pisze:
Słusznie... Jarek i jego sztab posunęli się za daleko w swych
oszczerstwach, strasząc obywateli.

Jakoś się nie przestraszyłem, czy to znaczy, że nie jestem obywatelem?;)

Data: 2010-06-12 14:58:55
Autor: Lorn
Tomaszek pisze:
W dniu 2010-06-12 14:27, Lorn pisze:
Słusznie... Jarek i jego sztab posunęli się za daleko w swych
oszczerstwach, strasząc obywateli.

Jakoś się nie przestraszyłem, czy to znaczy, że nie jestem obywatelem?;)

Do Niemców przemawiał?

Data: 2010-06-12 14:57:08
Autor: Tomaszek
Komorowski pozywa w trybie wyborczym PiS. Za 'kłamstwa' o prywatyzacji szpitali.
W dniu 2010-06-12 14:58, Lorn pisze:
Do Niemców przemawiał?

Nie, do swoich rodaków.

Data: 2010-06-12 15:24:39
Autor: Lorn
Tomaszek pisze:
W dniu 2010-06-12 14:58, Lorn pisze:
Do Niemców przemawiał?

Nie, do swoich rodaków.

Dziękuję... :>

Komorowski pozywa w trybie wyborczym PiS. Za 'kłamstwa' o prywatyzacji szpitali.