"Komorowski przebierał nogami, aby przejąć władzę"

Data: 2010-11-02 09:46:51
Autor: cytryna
"Komorowski przebierał nogami, aby przejąć władzę"
TOK FM  Jacek Sasin, fot. BEWJacek Sasin, rzecznik PiS w wyborach samorządowych, w radio TOK FM skomentował sposób, w jaki Bronisław Komorowski przejął obowiązki prezydenta po katastrofie w Smoleńsku. Według niego "ten pośpiech był nieuzasadniony i budził skojarzenia z kimś kto przebiera nogami, aby przejąć władzę". Z najwyższym szacunkiem dla myśliwego, który upolował taki paśnik. Tylko ten krzyż i świadomość tego co on oznacza spędza sen z powiek przerabiającego racicami myśliwego.

Data: 2010-11-02 12:03:43
Autor: Antenka
On 2 Lis, 09:46, "cytryna" <cytry...@poczta.onet.eu> wrote:
[...]

A może przeskakiwal z nóżki na nóżkę, bo miał gacie pełne strachu?
Nie można słuchać tego bobrowego beblania. Najgorszą rzeczą jest to,
że osoba stojąca bardzo daleka od KK, każdorazowo zabierając głos,
prawi Polakom kazania. Ta przypadłość pozostała Komoruskiemu od
czasów, kiedy uhaczył się niższego seminarium OO.Franciszkanów w
Niepokalanowie i był na misce zakonu.

Antenka

Data: 2010-11-02 20:08:42
Autor: u2
W dniu 2010-11-02 20:03, Antenka pisze:
[...]

Niezłą historyjkę/legendę ruscy czekiści mu wymyślili :)

Data: 2010-11-02 22:59:30
Autor: Panslavista
"u2" <u_2@o2.pl> wrote in message news:4cd061be$0$20987$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Ta sama co Jeruzala. Ten tyż "schlachcic" i w seminarium cudem ocalony od sody kaustycznej.

Data: 2010-11-02 23:02:55
Autor: u2
Róşne legendy maja sprzedawczyki i zdra jcy
W dniu 2010-11-02 22:59, Panslavista pisze:
Niez³¹ historyjkê/legendê ruscy czekiœci mu wymyœlili :)
Ta sama co Jeruzala. Ten tyÂż "schlachcic" i w seminarium cudem ocalony od sody kaustycznej.

Data: 2010-11-03 00:41:15
Autor: Canucki
Panslavista <prawusek@interia.pl> napisał(a):

> Niezłą historyjkę/legendę ruscy czekiści mu wymyślili :)

Ta sama co Jeruzala. Ten tyż "schlachcic" i w seminarium cudem ocalony od sody kaustycznej.

Nie w seminarium lecz w katolickiej sredniej szkole na Bielanach.  Nie pamietam nazwy.  Moj byly sasiad z Komorowa byl kolega szkolnym Jaruzelskiego.

Dzieki temu mogl ow sasiad np. prowadzic (bez powszechnie znanych prywatnej inicjatywie szykan ze strony urzedu skarbowego), bardzo dochodowa palarnie kaszy gryczanej i greplarnie waty.  Zbyt tej drugiej i duze zyski zapewnil mu rzadowy kontrakt na wylaczna dostawe waty na wszystkie waciaki dla polskich robotnikow na wszystkich budowach w strefie zimnej, glownie w ZSRR
(i na eksport tamze).
Dlatego tez pan D. mogl sobie zwiedzac cala Europe (w latach 60. i 70. !),
jezdzic na Wyspy Kanaryjskie czy kupic tanio (nowe) BMW z puli rzadowej.
(Ale jako sasiad byl OK)

Innym bylym kolega z tej samej szkoly byl inny moj byly komorowski sasiad,
Zenon Komender.  Temu tez nie dziala sie krzywda, chociaz za malwersacje jakis czas siedzial (w tej "rodzinie" tez sa klotnie i swary). Nie przeszkodzilo to jemu jednak sprawowac pozniej stanowisko wicepremiera.

Tak wiec W. Jaruzelski wydmuszka nie jest, co nie znaczy, ze ruscy go nie
"wydmuchali".  Trzeba miec chyba specjalny charakter aby dac sie przerobic
z ofiary na marionetke i slugusa okupanta.

Krzysztof Canucki

Data: 2010-11-03 11:03:54
Autor: Antenka
On 2 Lis, 20:08, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2010-11-02 20:03, Antenka pisze:

Niezłą historyjkę/legendę ruscy czekiści mu wymyślili :) <

Noo :D. W ten oto sposób fałszywy_hrabia miał się utożsamiać ciemnej
masie z Polakiem-katolkiem-patriotą.
Chociaż znam wiele życiorysów mend społecznych z mojego rodzinnego
miasta, którzy w okresie stanu wojennego i później żerowali na
zakonach prowadzących szkoły katolickie, by później już po "okrągłym
stole" wypiąć się na swoich dobrodziejów i pluć jadem nienawiści na
nich i na KK niczym warany z Komodo.

Antenka

Data: 2010-11-02 13:28:59
Autor: cyc
"Komorowski przebierał nogami, aby przejąć władzę"
Nie to co Kaczynski , ktory dostal obledu z powodu przegranych wyborow !!.

cyc

Data: 2010-11-02 14:04:16
Autor: dK

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:iap06d$i2p$1news.onet.pl...
Nie to co Kaczynski , ktory dostal obledu z powodu przegranych wyborow !!.

Ten to budzi wrażenie rozhisteryzowanego dzeciaka, który leży na ulicy i wali kończynami o podłoże....
Tylko proszę nie tworzyć na tej podstawie tytułu prasowego "Kaczyński leżał na podłodze i walił nogami i pięściami o podłoże przez przegraną w wyborach"!!!!

Data: 2010-11-02 13:57:17
Autor: baca nowocesny
"Komorowski przebierał nogami, aby przejąć władzę"

Ale zezłości z psegranych wyboruw nienaproł wgaloty kupy śmierdzoncej, jak
POKRAKA...!

--

"Komorowski przebierał nogami, aby przejąć władzę"