Komorowski przegra.

Data: 2015-05-12 23:14:31
Autor: Ikselka
Komorowski przegra.
Data: 2015-05-12 14:29:27
Autor: mrbluesky.pl
Komorowski przegra.
Raczej nie bedzie, raczej na pewno bedzie kupe prob przeciagania na swoja nstrone na wszystkie mozliwe sposoby -stawka jest za wysoka...

Data: 2015-05-12 23:35:05
Autor: Ikselka
Komorowski przegra.
Dnia Tue, 12 May 2015 14:29:27 -0700 (PDT), mrbluesky.pl@gmail.com
napisał(a):

Raczej nie bedzie, raczej na pewno bedzie kupe prob przeciagania na swoja nstrone na wszystkie mozliwe sposoby -stawka jest za wysoka...

Wiem. Chodzi mi jednak o same wybory... Niestety obawiam się, że PO POsunie
się do najbardziej brutalnych chwytów. Jedyna nadzieja w pilnowaniu i
rozliczaniu. Powstają incijatywy obywatelskie.
--
XL
Kim jest ten fajny gość?

Data: 2015-05-12 14:42:36
Autor: mrbluesky.pl
Komorowski przegra.
Wlasnie o tym pisalem. Ale do ostrzejszej kontroli komisji potrzebna jest zmiana prawa, bo dzis mezowie zaufania to martwa instytucja a ruch kontroli wyborow swoje moze zrobic tyle ze jest poza lokalami i komisjami obwodowymi
a niewazne kto glosuje, wazne kto liczy...

Data: 2015-05-12 23:51:18
Autor: Ikselka
Komorowski przegra.
Dnia Tue, 12 May 2015 14:42:36 -0700 (PDT), mrbluesky.pl@gmail.com
napisał(a):

[...]

Jeśli chcą, aby wybuchły zamieszki, no to prosta droga do tego. Ludzie
sprawdzą wyniki i jeśli się wszystko nie zgodzi, będzie zawierucha. takie
są nastroje - wokoło.

Data: 2015-05-13 09:50:46
Autor: Wiesiaczek
Komorowski przegra.
napisał(a):

[...]

Bzdura.
Komorowski wygra i wtedy dopiero wyjdzie szydło z worka!
Przyciśnie śrubę, lasy sprzeda i gówno mu kto zrobi.
W razie czego mamy ustawę dopuszczającą interwencje obcych formacji policji i innych służb na terenie naszego kraju.
A więć bunt policjantów też nic nie da, a armii nie mamy.

Tak że wybijcie sobie polaczki jakiś majdan!
Dostaniecie wpierdol i pójdziecie do domu z płaczem.

--
Wiesiaczek (dziś z podkarpackiej wsi)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2015-05-13 04:00:04
Autor: kogutek444
Komorowski przegra.
W dniu środa, 13 maja 2015 09:50:53 UTC+2 użytkownik Wiesiaczek napisał:
> [...]

Tak że wybijcie sobie polaczki jakiś majdan!
Dostaniecie wpierdol i pójdziecie do domu z płaczem.

-- Wiesiaczek (dziś z podkarpackiej wsi)

Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

Święte słowa.

Data: 2015-05-13 10:16:20
Autor: the_foe
Komorowski przegra.
W dniu 2015-05-12 o 23:14, Ikselka pisze:
Tak mi wychodzi, jak by nie liczyć.
Jeżeli wszystko będzie uczciwie.

Nastroje są takie, że ludzie mają już serdeczne dosyć, chcą zmiany.

To juz jest pewne na 100%. No, moze na 98% ;)
Musiałaby by byc rekordowa frekwencja zeby Komór wygrał. Cos kolo 60%. Albo gdyby Tusk przyjechał i w debatach zjechał Kukiza i Dudę, co byłoby dziecinnie proste bo de facto oni nie maja nic sensownego do powiedzenia. PBK nie jest w stanie wygrac tak decydujaco debaty, nie ten intelekt no i w 5 lat zdziadział strasznie.

--
@foe_pl

Data: 2015-05-13 10:48:28
Autor: Budzik
Komorowski przegra.
Użytkownik Ikselka ikselk@gazeta.pl ...

Tak mi wychodzi, jak by nie liczyć.
Jeżeli wszystko będzie uczciwie.

Nastroje są takie, że ludzie mają już serdeczne dosyć, chcą zmiany.

Acha. Czyli wygra Komorowski.
Dzieki za podpowiedz.

Data: 2015-05-13 13:47:25
Autor: Ikselka
Komorowski przegra.
Dnia Wed, 13 May 2015 10:48:28 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

[...]

Skoro takie wnioski wysnuwasz z sytuacji - tym bardziej wygra Duda :-)

Data: 2015-05-13 13:00:16
Autor: Budzik
Komorowski przegra.
[...]

Ogólnie wszystko biorę odwrotnie niz mówisz wiec wnioski sa jednoznaczne.

Komorowski przegra.