Komorowski przegra.

Data: 2015-05-12 14:29:27
Autor: mrbluesky.pl
Komorowski przegra.
Raczej nie bedzie, raczej na pewno bedzie kupe prob przeciagania na swoja nstrone na wszystkie mozliwe sposoby -stawka jest za wysoka...

Data: 2015-05-12 23:35:05
Autor: Ikselka
Komorowski przegra.
Dnia Tue, 12 May 2015 14:29:27 -0700 (PDT), mrbluesky.pl@gmail.com
napisał(a):

Raczej nie bedzie, raczej na pewno bedzie kupe prob przeciagania na swoja nstrone na wszystkie mozliwe sposoby -stawka jest za wysoka...

Wiem. Chodzi mi jednak o same wybory... Niestety obawiam się, że PO POsunie
się do najbardziej brutalnych chwytów. Jedyna nadzieja w pilnowaniu i
rozliczaniu. Powstaj± incijatywy obywatelskie.
--
XL
Kim jest ten fajny go¶ć?

Data: 2015-05-12 14:42:36
Autor: mrbluesky.pl
Komorowski przegra.
Wlasnie o tym pisalem. Ale do ostrzejszej kontroli komisji potrzebna jest zmiana prawa, bo dzis mezowie zaufania to martwa instytucja a ruch kontroli wyborow swoje moze zrobic tyle ze jest poza lokalami i komisjami obwodowymi
a niewazne kto glosuje, wazne kto liczy...

Data: 2015-05-12 23:51:18
Autor: Ikselka
Komorowski przegra.
Dnia Tue, 12 May 2015 14:42:36 -0700 (PDT), mrbluesky.pl@gmail.com
napisał(a):

[...]

Je¶li chc±, aby wybuchły zamieszki, no to prosta droga do tego. Ludzie
sprawdz± wyniki i je¶li się wszystko nie zgodzi, będzie zawierucha. takie
s± nastroje - wokoło.

Data: 2015-05-13 09:50:46
Autor: Wiesiaczek
Komorowski przegra.
napisał(a):

[...]

Jeśli chcą, aby wybuchły zamieszki, no to prosta droga do tego. Ludzie
sprawdzą wyniki i jeśli się wszystko nie zgodzi, będzie zawierucha. takie
są nastroje - wokoło.

Bzdura.
Komorowski wygra i wtedy dopiero wyjdzie szydło z worka!
Przyciśnie śrubę, lasy sprzeda i gówno mu kto zrobi.
W razie czego mamy ustawę dopuszczającą interwencje obcych formacji policji i innych służb na terenie naszego kraju.
A więć bunt policjantów też nic nie da, a armii nie mamy.

Tak ĹĽe wybijcie sobie polaczki jakiĹ› majdan!
Dostaniecie wpierdol i pójdziecie do domu z płaczem.

--
Wiesiaczek (dziĹ› z podkarpackiej wsi)

"Ja pijÄ™ tylko przy dwĂłch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2015-05-13 04:00:04
Autor: kogutek444
Komorowski przegra.
W dniu ¶roda, 13 maja 2015 09:50:53 UTC+2 użytkownik Wiesiaczek napisał:
> [...]
> s± nastroje - wokoło.

Bzdura.
Komorowski wygra i wtedy dopiero wyjdzie szydło z worka!
Przyci¶nie ¶rubę, lasy sprzeda i gówno mu kto zrobi.
W razie czego mamy ustawę dopuszczaj±c± interwencje obcych formacji policji i innych służb na terenie naszego kraju.
A więć bunt policjantów też nic nie da, a armii nie mamy.

Tak że wybijcie sobie polaczki jaki¶ majdan!
Dostaniecie wpierdol i pójdziecie do domu z płaczem.

-- Wiesiaczek (dzi¶ z podkarpackiej wsi)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy s± ogórki i gdy ich nie ma" (R)

¦więte słowa.

Komorowski przegra.