Komorowski się wypowiedział.

Data: 2013-01-16 16:45:12
Autor: Michał
Komorowski się wypowiedział.
  Jako bezrobotny powiem: opdpierdol siÄ™ Komorowski od pieniÄ™dzy moich rodziców.

Data: 2013-01-16 16:52:15
Autor: matusm

Użytkownik "Michał" <micsz@onet.pl> napisał w wiadomości news:kd6hui$94u$1news.dialog.net.pl...
 Jako bezrobotny powiem: opdpierdol siÄ™ Komorowski od pieniÄ™dzy moich rodziców.

Niestety nie bedzie lekko bo nadal,,,,,,,,,,,,,,,,,
--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby
czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace

Data: 2013-01-16 17:39:07
Autor: Michał
W dniu 2013-01-16 16:52, matusm pisze:

Użytkownik "Michał" <micsz@onet.pl> napisał w wiadomości
 "BÄ™dziemy wspierać uniÄ™ w czasie kryzysu i coÅ› tam razem obradować,
daj Boże". Jakieś komentarze?
 Jako bezrobotny powiem: opdpierdol siÄ™ Komorowski od pieniÄ™dzy moich
rodziców.

Niestety nie bedzie lekko bo nadal,,,,,,,,,,,,,,,,,

  Chyba, żeby byÅ‚o normalnie.

Data: 2013-01-16 16:58:29
Autor: Trybun
W dniu 2013-01-16 16:45, Michał pisze:
 Jako bezrobotny powiem: opdpierdol siÄ™ Komorowski od pieniÄ™dzy moich rodziców.

Dobrze powiedział - Unia to nie tylko korzyści - Unia to nasz wspólny wielki obowiązek.

Data: 2013-01-16 17:31:08
Autor: Michał
W dniu 2013-01-16 16:58, Trybun pisze:
[...]

wielki obowiÄ…zek.

   Zamiary na siÅ‚y, a nie siÅ‚y na zamiary. Chyba, że coÅ› źle pamiÄ™tam, tak trochÄ™ na temat.

Data: 2013-01-17 08:33:53
Autor: Trybun
W dniu 2013-01-16 17:31, Michał pisze:
[...]

Oj widać że nie przyjmujesz do wiedomości tego co się mówi w mediach, polska "gospodarka" bije podobno wszelkie rekordy, ludzie żyja coraz dostatniej.. A więc może to nie jest tylko takie puste prężenie muskułów. Co szkodzi wspomóc bogatej Polsce biednych Greków czy Hiszpanów...?

Data: 2013-01-16 18:30:08
Autor: leszek niewiadomski
Am 16.01.2013 16:58, schrieb Trybun:
[...]

Jesli to powaznie - Unia to jednak korzysci. Rzadko bywam w Polsce, ale pamietam np. jak wygladaly ulice, drogi kiedys, a jak teraz. Turystow z Polski spotyka sie na calym swiecie. Kryzys i rezygnacja ze wspolodpowiedzialnosci za innych czlonkow Unii moze doprowadzic nie tylko do  wiekszego bezrobocia, ale i do tego, ze rodzice beda sobie mogli pieniedzmi wytapetowac sciany.
ln.
--
"As an online discussion among Poles grows longer, the probability of a comparison involving a security service, or a calling the opponent an agent of influence, a Volksdeutsch, a Jew or an idiot approaches 1" (The new Godwin's Law)

Data: 2013-01-16 19:13:53
Autor: jr
Komorowski siê wypowiedzia³.

U¿ytkownik "leszek niewiadomski" <leszek@invalid.invalid> napisa³ w wiadomo¶ci news:kd6o32$3g2$1online.de...

| Jesli to powaznie - Unia to jednak korzysci.

Unia to jeszcze nie korzysci. Takie korzysci nalezy potrafic osiagnac, ale to juz zalezy od naszych rzadzacych, a nie od samego przynaleznosci do UE. Sa dwa rodzaje politykow: ci, co chca cos zrobic dla kraju i ci, ktorzy w unii szukaja osobistych przyjazni mogacych zaowocowac intratnymi posadami w przyszlosci. To sa dwa rodzaje dzialalnosci, ktore rzadko kiedy daja sie ze soba pogodzic. Tak sie sklada, ze pod rzadami PO niewiele mamy pozytku z Unii.

 Rzadko bywam w Polsce, ale
| pamietam np. jak wygladaly ulice, drogi kiedys

Za PRL wszystko wygladalo koszmarnie. I nie jest wielka zasluga Unii, ze teraz wyglada inaczej. Sa kraje, ktore do Unii nie naleza i PRL-u w niczym nie przypominaja.

Data: 2013-01-16 19:25:07
Autor: u2
Komorowski si� wypowiedzia�.
W dniu 2013-01-16 19:13, jr pisze:
Za PRL wszystko wygladalo koszmarnie.

Bzdura.

Data: 2013-01-16 20:20:44
Autor: Przemys³aw M.
Komorowski si� wypowiedzia�.
Dnia Wed, 16 Jan 2013 19:25:07 +0100, u2 napisa³(a):

W dniu 2013-01-16 19:13, jr pisze:
Za PRL wszystko wygladalo koszmarnie.

Bzdura.

Porównuj±c z tym co opowiadaj± mi rodzice i co widzê na filmach z tamtego
okresu PRL to ¿enuj±cy obraz upodlenia ludzi. Najwyra¼niej by³e¶ w tamtych
czasach komuchem.

--
"Jedn± z zalet demokracji jest to, ¿e nikt kto zosta³ wybrany
nie jest g³upszy ni¿ ci co go wybrali. Im g³upszy jest ten wybrany, tym g³upsi s± ci co go wybierali..."

Data: 2013-01-16 21:00:39
Autor: u2
Komorowski si� wypowiedzia�.
W dniu 2013-01-16 20:20, Przemysław M. pisze:
Dnia Wed, 16 Jan 2013 19:25:07 +0100, u2 napisał(a):

W dniu 2013-01-16 19:13, jr pisze:
Za PRL wszystko wygladalo koszmarnie.

Bzdura.

Porównując z tym co opowiadają mi rodzice i co widzę na filmach z tamtego
okresu PRL to żenujący obraz upodlenia ludzi. Najwyraźniej byłeś w tamtych
czasach komuchem.

Upodlenie to widze teraz w III ubeckiej, w PRL-u choc bywalo biednie ludzie nie grzebali po smietnikach.

Data: 2013-01-16 22:42:44
Autor: jr
Komorowski si? wypowiedzia?.

U¿ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:50f706e7$0$1225$65785112news.neostrada.pl...

| Upodlenie to widze teraz w III ubeckiej, w PRL-u choc bywalo biednie
| ludzie nie grzebali po smietnikach.

Naczyta³es siê Urbana jutu¶.
Szperando zawsze bylo, jest i bedzie. To jest po prostu zawod biednych ludzi (bardzo pozyteczny zreszta).
W PRL szperando bylo na porzadku dziennym. Najczesciej zajmowali sie tym zubozali emeryci - nierzadko w przeszlosci szykanowani przez ludowa wladze. Ludzie mlodzi nie mieli na to czasu, bo byl obowiazek pracy (niejeden zarobilby wiecej chodzac po smietnikach niz do komuszej 'pracy').

Data: 2013-01-17 08:33:35
Autor: Trybun
Komorowski si� wypowiedzia�.
[...]

Z jakichś bliżej niewiadomych powodów rodzice cię oszukują. W PRLu nikt nie upadlał ludzi do stania w kolejkach po miskę darmowej zupy, nie trzeba było przyjmować służalczej pozy przed jaśniepanem pracobiorcą.. Wiesz mógłbym o tym kapitalistycznym upodleniu Polaków pisać do wieczora i jeszcze bym nie skończył. A więc zamiast propagować publicznie opinię o PRLu zapytaj rodziców jaki maja cel w oszukiwaniu ciebie.

Data: 2013-01-17 20:09:40
Autor: jr
Komorowski si? wypowiedzia?.

U¿ytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:kd89i0$1bm$3node2.news.atman.pl...

Data: 2013-01-17 20:11:58
Autor: jr
Komorowski si? wypowiedzia?.

U¿ytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci

| Z jakich¶ bli¿ej niewiadomych powodów rodzice ciê oszukuj±. W PRLu nikt
| nie upadla³ ludzi do stania w kolejkach po miskê darmowej zupy

Chcialbys dostawac za darmo bez kolejki (jasnie panie).
W komunie czlowiek placil zarobionymi pieniedzmi i musial sie upodlic przed jasnie pania sprzedawczynia.

Data: 2013-01-18 09:55:47
Autor: Trybun
Komorowski si? wypowiedzia?.
W dniu 2013-01-17 20:11, jr pisze:

> [...]

Chcialbys dostawac za darmo bez kolejki (jasnie panie).
W komunie czlowiek placil zarobionymi pieniedzmi i musial sie upodlic przed

A co ty sobie wyobra¿a³e¶, - ¿e sprzedawczyni w ustroju pretenduj±cym do miana sprawiedliwo¶ci spo³ecznej bêdzie twoja s³u¿±c±? Robienie szmaty z cz³owieka jest mo¿liwe tylko w ustroju gdzie panuje kult pieni±dza.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2013-01-18 10:09:35
Autor: jr
Komorowski si? wypowiedzia?.

U¿ytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:kdb2me$h9l$1node1.news.atman.pl...
|W dniu 2013-01-17 20:11, jr pisze:
| > |

| A co ty sobie wyobra¿a³e¶, - ¿e sprzedawczyni w ustroju pretenduj±cym do
| miana sprawiedliwo¶ci spo³ecznej bêdzie twoja s³u¿±c±? Robienie szmaty z
| cz³owieka jest mo¿liwe tylko w ustroju gdzie panuje kult pieni±dza.

Nie rob szmaty z zawodu sprzedawcy (widac komuchu, ze nigdy nie pracowales)

Data: 2013-01-18 12:33:43
Autor: Trybun
Komorowski si? wypowiedzia?.
W dniu 2013-01-18 10:09, jr pisze:

> [...]
| cz³owieka jest mo¿liwe tylko w ustroju gdzie panuje kult pieni±dza.

Nie rob szmaty z zawodu sprzedawcy (widac komuchu, ze nigdy nie pracowales)

To nie ja oczekuje po sprzedawcy postawy lokaja wobec siebie.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2013-01-18 12:53:24
Autor: jr
Komorowski si? wypowiedzia?.

U¿ytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:kdbbuj$122$2node2.news.atman.pl...
|W dniu 2013-01-18 10:09, jr pisze:
| > |

| To nie ja oczekuje po sprzedawcy postawy lokaja wobec siebie.

No a sk±d ta 'szmata' ?

Data: 2013-01-18 10:34:16
Autor: jr
Komorowski si? wypowiedzia?.

> [...]
|W dniu 2013-01-17 20:11, jr pisze:
| > |

| A co ty sobie wyobra¿a³e¶, - ¿e sprzedawczyni w ustroju pretenduj±cym do

Powiedz no lepiej komuchu, co ty robiles w latach 80? Byles jakims sekretarzem, albo dyrektorem fabryki brudu i smrodu?
Ja w latach 80 ciezko pracowalem jako spekulant. Na swoich watlych barkach wynosilem o swicie kilogramy ksiazek na bazar. Gdy przyszla godzina szczytu musialem miec piec par rak, zeby nikogo nie pominac. Zarabialem niezle i pamietam moich klientow, ktorym chcialem sluzyc jak umialem.

Data: 2013-01-18 12:33:05
Autor: Trybun
Komorowski si? wypowiedzia?.
W dniu 2013-01-18 10:34, jr pisze:

[...]

I znowu wracamy argumentu  wyzwisk wobec adwersarza? I pewnie ciê zawiodê swoja odpowiedzi± - nie by³em w Partii, nawet mimo z³o¿enia podania mnie do niej nie przyjêto. A z prac± - no có¿ - twoja przy mojej wydaje siê relaksem.  - d³ugimi okresami pracowa³em po 20 godzin na dobê, przez 7 dni w tygodniu. By³a to praca niezale¿na, bez szefów nad g³ow±, ale bez miejsca na obijanie siê.
A ty widzê ¿e jednak  lizn±³e¶ trochê kultury maj±c w rêku kilogramów ksi±¿ek... ;-)

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2013-01-18 12:59:40
Autor: jr
Komorowski si? wypowiedzia?.

U¿ytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:kdbbui$122$1node2.news.atman.pl...

| I znowu wracamy argumentu  wyzwisk wobec adwersarza?

Ale¿ to zwyk³e pytanie Andrzeju!

 I pewnie ciê
| zawiodê swoja odpowiedzi± - nie by³em w Partii, nawet mimo z³o¿enia
| podania mnie do niej nie przyjêto. A z prac± - no có¿ - twoja przy mojej
| wydaje siê relaksem

A ¿eby¶ wiedzia³. Uczciwa praca mo¿e byæ relaksem

..  - d³ugimi okresami pracowa³em po 20 godzin na
| dobê, przez 7 dni w tygodniu. By³a to praca niezale¿na, bez szefów nad
| g³ow±, ale bez miejsca na obijanie siê.

Wspólczujê.. Obijaæ siê to nie grzech

| A ty widzê ¿e jednak  lizn±³e¶ trochê kultury maj±c w rêku kilogramów
| ksi±¿ek... ;-)

Co¶ tam procentuje..:)

Data: 2013-01-16 21:10:42
Autor: jr
Komorowski si? wypowiedzia?.

U¿ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:50f6f083$0$1313$65785112news.neostrada.pl...

| Bzdura.

No tak... By³y przeciez wille i gabinety pierwszych sekretarzy.

Data: 2013-01-16 21:14:39
Autor: u2
Komorowski si? wypowiedzia?.
W dniu 2013-01-16 21:10, jr pisze:
U�ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa� w wiadomo�ci

| Bzdura.

No tak... By�y przeciez wille i gabinety pierwszych sekretarzy.

Odrestaurowano Zamek Królewski, podniesiono ze zgliszcz Warszawę.

Warszawa zawsze mi się podobała. Podobnie jak Kraków.

Data: 2013-01-16 22:59:17
Autor: jr
Komorowski si? wypowiedzia?.

| > |
| > |

| Odrestaurowano Zamek Królewski,

Dziekowac Partii ze slonce wschodzi...
Komuna nie dala na Zamek ani grosza. Do lat szedemdziesiatych nie mozna go
bylo odbudowywac. Sam widzialem, stala ogrodzona ruina z resztka naroznej
fasady (z oknem Zeromskiego na na I pietrze). Na Placu zamkowym poustawiali
wielkie tablice z dawnymi fotografiami zamku, zagraniczni turysci ogladali,
podziwiali.. Wstyd i hanba! Cwierc wieku po wojnie i komusze biadolenie
zamiast odbudowanego Zamku.

 podniesiono ze zgliszcz Warszawê.

Porownaj sobie Hiroszime lat 60 z komusza Warszawka. Pamietam stacje
'Warszawa Centralna'. Z peronow wychodzilo sie po takich drewnianych
schodach na obskurna estakade. Baby z koszami i tobolkami, tlok, brud...

Data: 2013-01-17 00:35:10
Autor: andal
Komorowski si? wypowiedzia?.
On Wed, 16 Jan 2013 22:59:17 +0100, jr wrote:

[...]

u2 wszystko co jr mowi powyzej jest niestety smutna prawda

za wyjatkiem tych bab, niosly tobolki ale byly ubrane czysto i schludnie
nawet jesli w mizernych szmatach

Data: 2013-01-16 21:39:18
Autor: Bogdan Idzikowski
Komorowski si? wypowiedzia?.

U¿ytkownik "jr" <tractusalbus@gru.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:kd71g0$t4k$1node2.news.atman.pl...

U¿ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci

| Bzdura.

No tak... By³y przeciez wille i gabinety pierwszych sekretarzy.

No i ginekolodzy. Za sto piczek - Moskwiczek. U kaczorka by³ chyba jakim¶ wiceministrem zdrowia, chyba?

ubawiony

--
Donald Tusk - "wola³bym siê nie urodziæ, ni¿ na grobach zmar³ych budowaæ swoj± karierê polityczn±".

Data: 2013-01-16 23:02:30
Autor: jr
Komorowski si? wypowiedzia?.

U¿ytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:50f70ffc$0$1298$65785112news.neostrada.pl...

> [...]
| > |

| No i ginekolodzy. Za sto piczek - Moskwiczek. U kaczorka by³ chyba jakim¶

Moj wujek z Wybrzeza kupil sobie merca (Szwedki przyjezdzaly). Moj znajomy ze Szwecji byl zwyklym robolem, a jezdzil Saabem.

Data: 2013-01-16 23:19:45
Autor: Bogdan Idzikowski
Komorowski si? wypowiedzia?.

U¿ytkownik "jr" <tractusalbus@gru.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:kd781k$3ng$1node2.news.atman.pl...

> [...]

Moj wujek z Wybrzeza kupil sobie merca (Szwedki przyjezdzaly). Moj znajomy
ze Szwecji byl zwyklym robolem, a jezdzil Saabem.

Ale z ciebie geniusz. Tylko ironi nie chwytasz.

rozbawiony genialnymi odzywkami

--
Donald Tusk - "wola³bym siê nie urodziæ, ni¿ na grobach zmar³ych budowaæ swoj± karierê polityczn±".

Data: 2013-01-16 23:31:35
Autor: jr
Komorowski si? wypowiedzia?.

| U¿ytkownik "jr" <tractusalbus@gru.pl> napisa³ w wiadomo¶ci

| > |

| > | > |
| > | > |

| > |
| > |

| Ale z ciebie geniusz. Tylko ironi nie chwytasz.

Nie bawia mnie twoje uwagi na temat Kaczorka i jego ministrow (sa na ogol
wsciekle i powierzchowne). Zajmij sie lepiej ministrami PO. Ginekolog to nie
zlodziej.

Data: 2013-01-17 09:20:06
Autor: Bogdan Idzikowski
Komorowski si? wypowiedzia?.

U¿ytkownik "jr" <tractusalbus@gru.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:kd79o4$5e1$1node2.news.atman.pl...

> [...]

wsciekle i powierzchowne). Zajmij sie lepiej ministrami PO. Ginekolog to nie

To, na jaki temat i co piszê, to synu¶, moja sprawa!
Moje uwagi na temat Kaczorka s± bardzo wywa¿one i sprawiedliwe. Ale nic nie poradzê na to, ¿e twój ukochany wodzu¶ sam, z w³asnej nieprzymuszonej woli, dostarcza mnóstwo materia³u do kpin.
Ginekolog to nie z³odziej. Ale ginekolog, który za PRL wyczy¶ci³ tysi±ce piczek i obecnie jest przeciwnikiem aborcji, bo klimat siê zmieni³, jest dla mnie równie do prawdziwy jak lis, który twierdzi, ¿e kurnika ju¿ nie bêdzie odwiedza³.
Ministrów PO tobie zostawiam.

z komsomolskim pozdrowieniem

--
Donald Tusk - "wola³bym siê nie urodziæ, ni¿ na grobach zmar³ych budowaæ swoj± karierê polityczn±".

Data: 2013-01-17 20:16:08
Autor: jr
Komorowski si? wypowiedzia?.

| To, na jaki temat i co piszê, to synu¶, moja sprawa!
| Moje uwagi na temat Kaczorka s± bardzo wywa¿one i sprawiedliwe.

Twoje mniemanie o wlasnej tworczosci rowniez mnie nie obchodzi.

> [...]
| dostarcza mnóstwo materia³u do kpin.
| Ginekolog to nie z³odziej. Ale ginekolog, który za PRL wyczy¶ci³ tysi±ce

Nie jestem straznikiem czyichs piczek, wiec nie wiem kto je czyscil, a kto nie.

Data: 2013-01-17 00:36:41
Autor: andal
Komorowski si? wypowiedzia?.
On Wed, 16 Jan 2013 23:02:30 +0100, jr wrote:

> [...]

Moj wujek z Wybrzeza kupil sobie merca (Szwedki przyjezdzaly). Moj
znajomy ze Szwecji byl zwyklym robolem, a jezdzil Saabem.

i placil podatek od luksusu choc saab mial juz ponad 1o lat

Data: 2013-01-16 21:37:28
Autor: Bogdan Idzikowski
Komorowski siê wypowiedzia³.

U¿ytkownik "jr" <tractusalbus@gru.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:kd6qku$m79$1node2.news.atman.pl...

> [...]

teraz wyglada inaczej. Sa kraje, ktore do Unii nie naleza i PRL-u w niczym

No! Taka Kanada, Australia i USA.

hi,,,,,

--
Donald Tusk - "wola³bym siê nie urodziæ, ni¿ na grobach zmar³ych budowaæ swoj± karierê polityczn±".

Data: 2013-01-16 23:07:36
Autor: jr
Komorowski siê wypowiedzia³.

U¿ytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:50f70f8f$0$1227$65785112news.neostrada.pl...

| U¿ytkownik "jr" <tractusalbus@gru.pl> napisa³ w wiadomo¶ci

| > |

| No! Taka Kanada, Australia i USA.

Na przyklad Kanada. Nie musza byc w unii walutowe, zeby byc w NAFTA.
Daj w Kanadzie porzadzic komuchom, to zobaczysz jaki zrobia chlew.

Data: 2013-01-17 00:44:05
Autor: andal
On Wed, 16 Jan 2013 23:07:36 +0100, jr wrote:

> [...]

Na przyklad Kanada. Nie musza byc w unii walutowe, zeby byc w NAFTA.
Daj w Kanadzie porzadzic komuchom, to zobaczysz jaki zrobia chlew.

juz dawno zrobili

za zyda  trudeau zadluzenie wzroslo 30x (trzydziestokrotnie)

najbogatszy kraj na swiecie w zasoby naturalne a biede klepie duzo ponad 90% ludnosci, setki podatkow a zebu sie zesrac na wlasnej dzialce trzeba miec pozwolenie(licence and/or permit)

demoNkracja w pelni, wszystko wolno, za pozwoleniem i oczywiscie oplata

Data: 2013-01-17 00:37:49
Autor: andal
On Wed, 16 Jan 2013 21:37:28 +0100, Bogdan Idzikowski wrote:

Użytkownik "jr" <tractusalbus@gru.pl> napisał w wiadomości
> [...]

Użytkownik "leszek niewiadomski" <leszek@invalid.invalid> napisał w
wiadomości news:kd6o32$3g2$1online.de...

wykresl kanade

Data: 2013-01-16 22:31:01
Autor: Joschi

Pierdolisz, za PRL to ulice by³y ca³e, a dzisiaj te same ulice s± ju¿ wyboiste i dziurawe, w setkach tysi±cach kilometrów... -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2013-01-16 23:17:11
Autor: Bogdan Idzikowski
Komorowski siê wypowiedzia³.

U¿ytkownik "Joschi" <joschi@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:kd7671$2j45$1adenine.netfront.net...
Za PRL wszystko wygladalo koszmarnie.

Pierdolisz, za PRL to ulice by³y ca³e, a dzisiaj te same ulice s± ju¿ wyboiste i dziurawe, w setkach tysi±cach kilometrów...

A ludzie byli tylko m³odzi, piêkni zdrowi i bogaci!
To by³ raj, po prostu.

===========================

Dzi¶ u¶wiadczysz tego tylko w Korei Pó³nocnej, na Kubie i czê¶ciowo w Chinach. Tam sobie ludkowie ¿yj±!

ubawiony

--
Donald Tusk - "wola³bym siê nie urodziæ, ni¿ na grobach zmar³ych budowaæ swoj± karierê polityczn±".

Data: 2013-01-16 23:40:43
Autor: jr
Komorowski siê wypowiedzia³.

U¿ytkownik "Joschi" <joschi@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:kd7671$2j45$1adenine.netfront.net...
| "jr" <tractusalbus@gru.pl> schrieb im Newsbeitrag

| > |

| Pierdolisz, za PRL to ulice by³y ca³e,

cale obsrane... Pamietam dokladnie têcze w kaluzach peerelowskich ulic. Somochody ciezarowe mialy czesto nieszczelne baki, z tych bakow wyciekalo paliwo i gromadzilo sie na powierzchni kaluz. Przyjezdzala na przyklad ciezarowka dostawcza pod sklep, postala troche i barwila uliczne dziury kolorami teczy. Dzieci sie w tym bawily - raj na ziemi!

Data: 2013-01-16 19:26:50
Autor: jr
Komorowski siê wypowiedzia³.
Kryzys i rezygnacja ze
| wspolodpowiedzialnosci za innych czlonkow Unii

Kryzys jest stad, ze wzajemna wspolodpowiedzialnosc czlonkow Unii jest fikcja.
Bedziesz sie przejmowal, gdy Arabowie odetna gaz Portugalczykom? Tak samo oni maja gdzies nasze bezpieczenstwo gazowe. Zjednoczenie Europy powinno zaczac sie wlasnie od wspolnych systemow energetycznych, budowy odpowiednich zbiornikow, wzajemnych gwarancji.Baltycka rura jest dowodem na to, ze UE jest jajecznica z twardych jaj.
Drugim dowodem na brak wzajemnej odpowiedzialnosci jest unia walutowa, ktora posluzyla jako narzedzie drenazu gospodarczego slabszych przez silniejszych i nieco cwanszych (Niemcy). Unia walutowa przypomina sklad wagonow, ktorym poprzyspawano do siebie zderzaki. Nic dziwnego, ze na pierwszym zakrecie sie wykoleil.

Data: 2013-01-17 07:03:38
Autor: Michał
W dniu 2013-01-16 18:30, leszek niewiadomski pisze:
[...]

  I wszystko ok, a o pÅ‚atnikach netto co powiesz?

Data: 2013-01-17 08:34:24
Autor: Trybun
[...]

Wiem, zwłaszcza dla nas, Polaków. Gdyby nie Unia i jej dyrektywy to w kraju nie byłoby już kamienia na kamieniu. Kolesie rozszabrowaliby wszystko.

Data: 2013-01-16 19:28:41
Autor: jr
Komorowski siê wypowiedzia³.

U¿ytkownik "Micha³" <micsz@onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:kd6hui$94u$1news.dialog.net.pl...
|  "Bêdziemy wspieraæ uniê w czasie kryzysu i co¶ tam razem obradowaæ,
| daj Bo¿e". Jakie¶ komentarze?

Belkot ideologiczny.
Kiedys 'umacniali' socjalizm, dzisiaj co innego.

Data: 2013-01-16 20:27:27
Autor: Przemys³aw M.
Komorowski się wypowiedział.
Dnia Wed, 16 Jan 2013 16:45:12 +0100, Micha³ napisa³(a):

  "Bêdziemy wspieraæ uniê w czasie kryzysu i co¶ tam razem obradowaæ, daj Bo¿e". Jakie¶ komentarze?
  Jako bezrobotny powiem: opdpierdol siê Komorowski od pieniêdzy moich rodziców.

I co, odpierdoli³ siê?