Komorowski siedział 13 XII tak samo jak Michnik

Data: 2014-12-13 11:52:03
Autor: El Comandante
Komorowski siedział 13 XII tak samo jak Michnik
~STANCZYK (08:25)

U "tatusia" pierwszej damy "siedziałeś", "ciężka" to była próba i doświadczenie:), oj ciężka.

~xcv (08:40)

Mam nadzieje boską że już Pana kadencja kończy się!!!

~ted (09:29)

Komorowski siedział 13 XII tak samo jak Michnik który w więzieniu miał maszynę do pisania - tak był prześladowany - he he he ! Później konfidenci dogadali się z Kiszczakiem i mamy to co mamy - sprzedany przemysł , banki , handel , bilionowe zadłużenie , rozwaloną armię i służbę zdrowia , 3 mln rodaków na emigracji za chlebem , seryjnego samobójcę który dziwnym trafem dotyka tylko niewygodnych dla reżimu PO-PSL , zamach w Smoleńsku , fałszowanie wyborów i rozpasane PRLowski tajne służby które faktyczne rządzą tym krajem !!

~ciekawy (08:31)

A ile to się Ekscelencja nasiedział????? Im dalej od tamtych dni,tym więcej traumy ,siniaków i boleści! Rachunki płacimy za te "cierpienia" coraz wyższe !? Najbardziej zabawne sa te grupy rekonstrukcyjne.A to pani co powiedziała wierszyk ,na plebanii. To pan co krzyczal w tłumie.To mlodzieniec co słyszał od dziadka i nie miał Lego.Cała ta menażeria chodzi w panterkach,nosi atrapy hand granatów i dba by hełm nie opadał na oczy . I tylko te bystre oczka śledzące za mamoną.

~wr64 (09:00)

Gratuluję gajowemu dobrego samopoczucia.Natomiast jego sympatykom życze zdrowia w dalszych marszach z czekalodowymi orłami .Ten orzeł bardzo dobrze przedstawia politykę prezydenta czyli nic trwałego do zjedzenia.

~rotor (09:01)

Bolek też siedział i wielu tego rodzaju gagatków którzy potem bronili WSI

~Sceptyk (09:02)

Wystarczy spojrzeć i ... NIC, TYLKO WYĆ!!!

~borek (09:03)

Siedział żeby żyć dzisiaj w luksusach kosztem biednego narodu do którego doprowadził

~kkk (09:16)

Siedziałeś ale potem zdradziłeś Polaków i jesteś w jednej sitwie z Wałęsą. Mimo że mam 70 lat, to pamięć mam dobrą.

~wiktor kowalik (09:28)

13 grudnia to nas zamykano w więzieniach a ośrodek wczasowy w Jaworzu to nie było węzinie tylko odosobnienie dla uprzywilejowanych i jeżeli ktoś mówi że był zamykany to pluje w twarz represjonowanym w tamtym czasie

~prostownik (09:30)

Tak mówi i zachowuje się schizofrenik. Najpierw Jaruzel go wsadza a potem Gajowy zaprasza go na posiedzenia BBN. O co tu Panie Komoruski chodzi? Bo ja tego moim malym umysłem nie pojmę.

~dmussen (09:30)

szczery do bulu! a nos nie rosnie jak u pinokia, dlaczego?

~max (09:29)

Wuj z takim prezydentem ktory wspierw zlodzieji skorumpowanych oszustow ,a nie mysli o NARODZIE

~rtyfygvgh (09:30)

siedziałeś chyba w domu i srebniki liczyłeś

~POrażka (09:29)

"Nocna zmiana" i wszystko jasne

~adar (09:29)

odezwał się miś fazzy

~jasiek (09:12)

Byłeś waść takim samych łobuzem dla nich jak dziś protestujący dla was, oceni się to za lat ileś( też mi poświęcenie- rzucanie kamieniami w milicje)

Data: 2014-12-13 13:49:52
Autor: Mark Woydak
Komorowski siedział 13 XII tak samo jak Michnik

Użytkownik "El Comandante" <el_comandante@gmail.com> napisał w wiadomości
~STANCZYK (08:25)

Natomiast ten https://www.youtube.com/watch?v=HaDZ9AV_BmI walczył z
opornikiem w klapie piżamy!

MW

Komorowski siedział 13 XII tak samo jak Michnik