Komorowski swietuje

Data: 2010-05-09 07:42:41
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Komorowski swietuje
w Moskwie poczatek sowieckiej okupacji Polski.

AR

Data: 2010-05-09 08:51:22
Autor: Rafał Lepudruk
Komorowski swietuje

Uzytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisal w
wiadomosci news:5c760$4be64b51$54702a04$2238news.chello.at...
w Moskwie poczatek sowieckiej okupacji Polski.

AR

Kolejny psychopata! Czy ty tez jestes zwolennikiem PiS?
Przypomnij sobie, ze to p.Lech Kaczynski mial brac udzial w tej uroczystosci. Razem z p.W.Jaruzelskim. Nie przeszkadzalo ci to wtedy?

R.L.

Data: 2010-05-09 12:28:14
Autor: cirrus
Komorowski swietuje
Użytkownik "Rafał Lepudruk" <rafal.lepudruk@gmail.com> napisał w wiadomości news:4be65bfd$2$2600$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Eee, to tylko ruja.

--
stevep

Data: 2010-05-09 09:00:01
Autor: Neko
Komorowski swietuje
Uzytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisal w

w Moskwie poczatek sowieckiej okupacji Polski.

A swietuje z Fraglesowa, czy pojechal sam, a ja sama
dalej odchudzaja?

Data: 2010-05-09 09:03:52
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Komorowski swietuje

"Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> schrieb im Newsbeitrag
Uzytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisal w

>w Moskwie poczatek sowieckiej okupacji Polski.

A swietuje z Fraglesowa, czy pojechal sam, a ja sama
dalej odchudzaja?

  Co ta biedna kobieta jest winna, ze ma
  takiego ciula bolesnego za meza?

  AR

Data: 2010-05-09 09:14:04
Autor: bartez
Komorowski swietuje

Uzytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:a246$4be65e59$54702a04$3995news.chello.at...

> [...]

>w Moskwie poczatek sowieckiej okupacji Polski.

A swietuje z Fraglesowa, czy pojechal sam, a ja sama

Moze zapytaj zony ;)

Data: 2010-05-09 09:24:32
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Komorowski swietuje

"bartez" <mcbartus@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag

Uzytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisal w
wiadomosci news:a246$4be65e59$54702a04$3995news.chello.at...

> [...]

  Niekoniecznie.  Biedna kobieta.  Nie mogla wybrzydzac.

  AR

Data: 2010-05-09 12:27:44
Autor: cirrus
Komorowski swietuje
Uzytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:5c760$4be64b51$54702a04$2238news.chello.at...
w Moskwie poczatek sowieckiej okupacji Polski.
AR

Mane, Tekel, Fares- a neko napisalby Mane, Tekel, Fraglers.

--
stevep

Komorowski swietuje