Komorowski to wielokrotny przestępca

Data: 2015-12-20 09:46:35
Autor: u2
Komorowski to wielokrotny przestępca
http://telewizjarepublika.pl/sumlinski-kiedy-zakladali-mi-kajdanki-byly-wszystkie-telewizje-kiedy-mnie-uniewinniono-nie-bylo-nikogo,27508.html

19 grudnia 2015 11:04

Sumliński: Kiedy zakładali mi kajdanki, były wszystkie telewizje, kiedy mnie uniewinniono, nie było nikogo

– Chciałbym bardzo podziękować Telewizji Republika, to była jedyna telewizja, która uczestniczyła w mojej trudnej drodze, jedyna telewizja, która transmitowała wszystkie moje procesy, łącznie z tym ostatnim – podkreślał Wojciech Sumliński. – Kiedy zakładali mi kajdanki były wszystkie telewizje, kiedy mnie uniewinniono, nie było nikogo – mówił o mediach głównego nurtu.

Dziennikarz Wojciech Sumliński został uniewinniony w procesie dotyczącym domniemanej korupcji przy weryfikacji WSI. Z kolei byłego żołnierza WSI Aleksandra L. sąd skazał na 4 lata więzienia. CZYTAJ WIĘCEJ...

Sumliński określił 8 lat procesu, który toczył się przeciwko niemu jako "gehennę". – Ta gehenna niesiona przeze mnie i moją rodzinę przez wiele lat w końcu się kończy – mówił o korzystnym dla siebie wyroku sądu. – Ci ludzie uderzyli w podstawę całego naszego jestestwa, nie chodziło tylko o to, żeby zniszczyć mnie jako dziennikarza, próbowano zniszczyć nas całościowo – zaznaczał.

Cisza w mediach

Sumliński podkreślał, że kiedy padały wobec niego zarzuty i kiedy dokonywano jego aresztowania, mainstreamowe media chętnie to pokazywały, ale nie znaleźli się wśród nich chętni, żeby poinformować, że wszystkie oskarżenia były niesłuszne. Wszystkie procesy w tzw. "aferze marszałkowej" transmitowała tylko Telewizja Republika.

– Kiedy okazało się, że jestem ofiarą prowokacji WSI, polityków z Bronisławem Komorowskim na czele, dziennikarzy mętnego nurtu zabrakło – mówił.

"Komorowski to wielokrotny przestępca"

– Nie przypuszczałem że prezydent, szef ABW, prokuratura i wiele innych osób, to są ludzie tak okrutni, tak bezwzględni, tak przestępczy – zaznaczał Sumliński.

Jak poinformował złoży wniosek do Prokuratury Rejonowej Warszawa-Wola, która pisemnie zobowiązała się wobec niego do przyjęcia zawiadomienia o możliwości popełnienia przestępstwa m.in. przez byłego prezydenta Bronisława Komorowskiego, kiedy zapadanie prawomocny wyrok pierwszej instancji ws. Sumlińskiego. Jak zaznaczał wcześniej nikt z prokuratury nie odważył się ani przyjąć, ani odrzucić tego wniosku.

– Uważam, że finał tej sprawy powinien być początkiem. Nie wyobrażam sobie, żeby nie wyjaśnić całego przestępczego udziału Bronisława Komorowskiego w tej sprawie. Komorowski jest wielokrotnym przestępcą – podkreślał. – Zwrócę się do prokuratury, żeby wszczęła w tej sprawie postępowanie karne przeciwko Bronisławowi Komorowskiemu, a także innym osobom, których działania były wymierzone w komisję weryfikacyjną WSI – poinformował.
--
General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywajÄ… slow 'antysemita',
tworza mowe nienawisci".

Komorowski to wielokrotny przestępca