Grupy dyskusyjne   »   pl.biznes.wgpw   »   Komorowski w spocie łże - w dniu jego urodzin w naszej strefie klimatycznej nie ma jeszcze czereśni- jesteś głupcem to głosuj na KŁAMCĘ KOMOROWSKIEGO

Data: 2010-06-13 12:56:33
Autor: Charlie delta
Data: 2010-06-13 22:00:27
Autor: DJ\(Dominik\)
Komorowski w spocie lze - w dniu jego urodzin w naszej strefie klimatycznej nie ma jeszcze czeresni- jestes glupcem to glosuj na KLAMCE KOMOROWSKIEGO
Nie znasz sie na czeresniach. Komorowskiego nie trawie, ale o czeresniach troche wiem. Majówki owocuja pod koniec maja.

DJ

Data: 2010-06-13 23:29:03
Autor: Rafi
Komorowski w spocie lze - w dniu jego urodzin w naszej strefie klimatycznej nie ma jeszcze czeresni- jestes glupcem to glosuj na KLAMCE KOMOROWSKIEGO

Użytkownik "DJ(Dominik)" <djantyspam@stopazwrotu.pl> napisał w wiadomoœci news:hv3dcr$cnu$1news.onet.pl...
Nie znasz sie na czeresniach. Komorowskiego nie trawie, ale o czeresniach troche wiem. Majówki owocuja pod koniec maja.

Dokładnie. Ja swoje zbieram zwykle około 20 maja (w tym roku, z powodu aury,  tydzień póŸniej).
Ale co te ćwoki mogš o sadownictwie wiedzieć...
Oni przecież tylko ziać miłoœciš do bliŸniego potrafiš ;)

Data: 2010-06-14 18:21:54
Autor: Nie lubię troli