Komorowski wieroszklepa

Data: 2010-03-06 22:46:16
Autor: awe
Komorowski wieroszklepa
hue hue hue, komrpomitacja. kandydat na prezydenta na mownicy opowiada wierszyki w jakims samouwielbieniu.- dom wariatow, panowie wezcie go do siebie i zacznijcie sie leczyc hue hue hue
awe

Data: 2010-03-06 22:54:02
Autor: awe
Komorowski wieroszklepa

Użytkownik "John Bon" <jbon@jeewie.org> napisał w wiadomości news:hmuia9$jgv$1speranza.aioe.org...
Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hmui46$5se$1news.onet.pl...
[...]

saga rodu rzyduf z odpierdolonymi napletkami
zapodaj na Youtube.

Jestem Kleczkowski
ze Szfecji
profesor od gówienek utylizowanych.
-- -- -- -- -- -- -
jogi przestan pic te leki na alkoholu, lekarz nie kazal tego chlac butelkami - tylko trzymaj sie scisle instrukcji dolaczanej do leku. jeszcze troche a cie to zabije chlopie
awe

Data: 2010-03-07 00:53:07
Autor: awe
Komorowski wieroszklepa

Użytkownik "John Bon" <jbon@jeewie.org> napisał w wiadomości news:hmujir$lon$1speranza.aioe.org...
Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hmuiil$71p$1news.onet.pl...
lekarz nie kazal tego chlac butelkami

tfuj lekarz Rzydek?
Rzydele Rzydele maca koszerna jebańcu?
-- -- -- -- -- -- -
nie wiem kto ci pomoze, moze jakis szaman, obojetnie jednak jak jest - zimny prysnic 2 x dziennie i bieg dookola domu powinien dobrze ci na glowe zrobic. z pewnoscia juz nie zaszkodzi
awe

Data: 2010-03-07 12:01:51
Autor: awe
Komorowski wieroszklepa

Użytkownik "John Bon" <jbon@jeewie.org> napisał w wiadomości news:hmv1ss$ai7$1speranza.aioe.org...
Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hmupin$lcm$1news.onet.pl...
[...]

A tobie niech Rzyd w nocy obciąga pierdolcu
ty sobie tak cieciu za wiele nie pozwalaj
awe

Komorowski wieroszklepa