Komorowski wprowadził kilka zmian i... tak sparaliżuje prace Dudy

Data: 2015-08-05 05:06:24
Autor: mcmlxxi.xi.xi
Komorowski wprowadził kilka zmian i... tak sparaliżuje prace Dudy
"Z informacji "Rzeczpospolitej" wynika, że tuż przed drugą turą wyborów zmieniono regulamin organizacyjny kancelarii (prezydenta), zaś 31 lipca weszły w życie m.in. zmiany w statucie oraz nowy regulamin wynagradzania pracowników. Umożliwiło to likwidację niektórych stanowisk pracy, a zwalniani pracownicy oprócz odpraw przewidzianych w kodeksie pracy dostali dodatkowe odszkodowanie w wysokości kwartalnych zarobków. 1 lipca odchodząca ekipa miała do dyspozycji jeszcze ok. połowy ze 168-miliono­we­go budżetu kancelarii, ale w niektórych obszarach wydano 70 proc. środków. Sama kwota przeznaczona na pensje w czerwcu w stosunku do maja wzrosła z 2,5 do 3 mln zł. Niemal w całości wydano fundusz na świadczenia socjalne.
Stan finansów kancelarii może doprowadzić do tego, że polityczni nominaci poprzedniej ekipy zachowają stanowiska jeszcze przez kilka miesięcy po zakończeniu jej urzędowania. Nie będzie bowiem środków na ich odprawy, konkluduje "Rzeczpospolita" dodają, że początek urzędowania Andrzeja Dudy może zostać sparaliżowany."
Za: http://www.sfora.pl/polska/Komorowski-wprowadzil-kilka-zmian-i-tak-sparalizuje-prace-Dudy-s79212

Data: 2015-08-05 16:49:39
Autor: Ivan Hoe
Komorowski wprowadził kilka zmian i... tak sparaliżuje prace Dudy
Dnia Wed, 5 Aug 2015 05:06:24 -0700 (PDT), mcmlxxi.xi.xi@gmail.com
napisał(a):

[...]

SKOK-i pomogą ;-))

Ivan Hoe

Data: 2015-08-05 07:58:11
Autor: mcmlxxi.xi.xi
napisał(a):

> [...]
> Stan finansów kancelarii może doprowadzić do tego, że polityczni nominaci poprzedniej ekipy zachowają stanowiska jeszcze przez kilka miesięcy po zakończeniu jej urzędowania. Nie będzie bowiem środków na ich odprawy, konkluduje "Rzeczpospolita" dodają, że początek urzędowania Andrzeja Dudy może zostać sparaliżowany."

Albo PKO PO zmianie prezesa

Data: 2015-08-05 17:01:52
Autor: Ivan Hoe
Komorowski wprowadził kilka zmian i... tak sparaliżuje prace Dudy

napisał(a):

[...]

Sądzis że jak napiszesz "po" duzymi literami to będę szczał ze śmiechu?

Ivan Hoe

Data: 2015-08-05 08:09:37
Autor: mcmlxxi.xi.xi
napisał(a):

Sądzis że jak napiszesz "po" duzymi literami to będę szczał ze śmiechu?

Wiem co chcialem wiedziec. Nie musisz PISac nic wiecej ;)

Data: 2015-08-05 20:29:20
Autor: Łotr z Cowshed

napisał(a):
Albo PKO PO zmianie prezesa

Sądzis że jak napiszesz "po" duzymi literami to będę szczał ze śmiechu?

Ivan Hoe

Te palanty niczego innego nie potrafią.

Lord z Cowshed

Data: 2015-08-06 06:38:16
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu środa, 5 sierpnia 2015 20:29:20 UTC+2 użytkownik Łotr z Cowshed napisał:

> Sądzis że jak napiszesz "po" duzymi literami to będę szczał ze śmiechu?
>
> Ivan Hoe

Te palanty niczego innego nie potrafią.

POwinno być: "Te palanty niczego innego nie POtrafią" ;P

Data: 2015-08-06 17:27:07
Autor: Ivan Hoe
Komorowski wprowadził kilka zmian i... tak sparaliżuje prace Dudy

napisał(a):
[...]

Co ty k...wa powiesz!? Ależ z ciebie geniusz! Łeb ci od myślenia nie pękł?

Ivan Hoe

Komorowski wprowadził kilka zmian i... tak sparaliżuje prace Dudy