Komorowski wyciera sobie wąsy Blidą

Data: 2010-06-30 00:07:22
Autor: sam
Komorowski wyciera sobie wąsy Blidą

gw1990

Miało nie być wykorzystywania tragedii smoleńskiej i gry trumnami. Tymczasem Komorowski udał się na "prywatną" wizytę do rodziny zmarłej śp. Blidy w towarzystwie kamer. Asystują mu kamery TVN, bo widocznie Polsat aż tak sobie nie zasłużył. Nie wiem jak Wy, ale ja czuję obrzydzenie.

O Blidzie każdy polityk sobie przypomniał, kiedy się zastrzeliła. Właśnie, do wielu to nie dociera. Chcieliby, by na miejscu zdarzenia w 2007 roku byli Ziobro i Kaczyński. By premier pociągnął za spust, a minister sprawiedliwości zacierał po nim ślady. Nie ma tak dobrze. I największy błąd ówczesnej ekipy polegał na tym, że nie rzucono kobiety na ziemie i nie skuto w kajdanki, a pozwolono udać się do łazienki, gdzie się zastrzeliła. Naciski na  prokuratorów w tej sprawie zostały umorzone, bo dowody były niewystarczające a w opinii łódzkich śledczych prokuratorzy podejmowali decyzje, które uznawali za słuszne. Komisja śledcza pod przewodnictwem Kalisza niczego nie odkryła i nie wyjaśniła, poza paroma wrzutkami do mediów.

O Blidzie tylko raz wspomniał nawet Napieralski na debacie w TVP, a przecież jego środowisko ma skłonność do przypominania o tym, kto stoi za samobójstwem posłanki. Bronisław Komorowski uznał jednak, że temat mu się przyda. Choć chyba nie rozumie, iż w I turze wyborcy niemal po równo boją się tak IV RP, jak monopolu władzy PO. Trzeba zagrać na jeszcze większych emocjach. Oczywiście całkiem przypadkowo mąż Blidy wyraził poparcie dla Komorowskiego w II turze.

Jeżeli ktokolwiek gra śmiercią i trumnami w kampanii, to warto zapamiętać dzisiejszy dzień. Kolejny raz przyznam bez bicia, iż nie miałem pojęcia, jaką szopkę urządzi sobie marszałek Sejmu, byle tylko w tych wyborach wygrać. I prędzej bym się takich zagrań spodziewał po Radku Sikorskim.

Czekam, aż ktoś powie wreszcie wprost: Kaczyński zabił Blidę. Skończmy pieprzyć o atmosferze, a bądźmy konkretni, panie Komorowski.

PS. A co myśli na ten temat Donald Tusk?

"Uważam za rzecz wyjątkowo  obrzydliwą, kiedy politycy uprawiają taką "nekrofilię polityczną. Jest mi przykro, że minister sprawiedliwości w polskim rządzie ze śmierci  Barbary Blidy robi element swojej kampanii wyborczej. Paskudztwo."

Donald Tusk, 7 października 2007 r., Lublin

Komorowski wyciera sobie wąsy Blidą