Komorowski wygrał debatę

Data: 2010-06-14 11:13:22
Autor: Slawek SWP
Komorowski wygrał debatę
Podczas dzisiejszego, porannego przeglądu prasy w TVN24 redaktorzy ocenili, że Bronisław Komorowski wygrał wczorajszą debatę. Jako uzasadnienie tej tezy panowie podali, że nie miał żadnej nowej wpadki. Poza tym sukcesem nie podali innego argumentu.

Stanowczo nie zgadzam się z tą oceną, debatę wygrał Jarosław Kaczyński ponieważ nie wtopił i dodatkowo mówił z sensem.

http://www.tvp.pl/publicystyka/polityka/debaty-wyborcze-2010/wideo/debata-wyborcza-13062010/1917095

Piąta półka od góry: http://www.youtube.com/watch?v=CtK27GhAZwU

Co myślą Polacy za granicą...? Spójrz na moją sygnaturkę!

--
SÅ‚awek SWP
http://korwin-mikke.pl/

Data: 2010-06-14 11:16:12
Autor: Neko
Komorowski wygrał debatę
Użytkownik "Slawek SWP" <skasujdamspietrasiewiczusun@wp.pl> napisał

[...]

Trzeba byc idiota, aby mowic, ze Komorowski WYGRAL debate!
To jest smieszne.

Zadziwiajaco dobrze zaprezentowal sie Pawlak. Mowil zdecydowanie,
prosto, twardo i klarownie. Bylem zaskoczony.

Data: 2010-06-14 04:42:25
Autor: zbig
Komorowski wygra³ debatê
On 14 Cze, 11:16, "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> wrote:
U¿ytkownik "Slawek SWP" <skasujdamspietrasiewiczu...@wp.pl> napisa³

> [...]

Zadziwiajaco dobrze zaprezentowal sie Pawlak. Mowil zdecydowanie,
prosto, twardo i klarownie. Bylem zaskoczony.

W zaproponowanej konwencji "debaty" og³oszenie czyjego¶ zwyciêstwa
jest bardzo problematyczne. Fanatyczni zwolennicy PiS a nawet ci nie
fanatyczni twierdzili przecie¿ ,ze prezes wygra³ debatê z Tuskiem,
pomimo , ¿e zosta³ przez niego po prostu zmieciony. Ca³kiem niedawno
sam prezes przyzna³ , ¿e tamt± debatê przegra³. Komorowski na pewno
zyska³ w opinii publicznej niespodziewanym pojawieniem siê czym
zaskoczy³ konkurentów, którzy nie byli wyra¼nie do tego przygotowani i
unikn±³ mordercze,j przy lepszym przygotowaniu, walki trzech na
jednego.

Data: 2010-06-14 11:44:32
Autor: awe
Komorowski wygra³ debatê
Dlaczego "elity", dziennikarze, kochaj± PO i nienawidz± PiS. Czê¶æ 1/4.

Otó¿, piek³o rozpêta³o siê gdy do - nazwijmy ich "rzodkiewkami, albo burakami" - dotar³o, ¿e wyborcze deklaracje PiS mog± nie byæ tylko zwyk³± gadk±-szmatk± pod publiczkê. A gdy za deklaracjami PiS posz³y te¿ czyny, wtedy to na rzodkiewki, ich potomków, kryptospadkobierców, kryptoprzy**asów, i inne dworskie gnidy pad³ niesamowity zwierzêcy strach. Strach doprowadzaj±cy do panicznej zbiorowej histerii, nie tylko medialnej.

Uk³ad polityczno-medialno-mafijny - który uw³aszczy³ siê na maj±tku narodowym w mniej lub bardziej legalny sposób i który dziêki wielkiej kasie i zachowanym wp³ywom nie tylko w kraju ale i w ca³ej europie, przyci±ga³ jak magnes coraz wiêksz± ilo¶æ kiedy¶ nawet w miarê zacnych ludzi - poczu³ siê ¶miertelnie zagro¿ony.

Dotychczas, ku uciesze rzodkiewkowych oligarchów, korumpowanie i demoralizacja nowych sprzymierzeñców postêpowa³y lawinowo, daj±c tym samym coraz wiêksze mo¿liwo¶ci wp³ywania na wszystko co siê dzia³o i dzieje w Polsce. Równie¿ poprzez media i dyspozycyjnych dziennikarzy. Wiêc trudno siê dziwiæ, ¿e zagro¿enie jakie nagle realnie siê pojawi³o, zrodzi³o zwierzêcy strach w tym konglomeracie z³a, który natychmiast zwar³ szeregi.
-- --

¦miertelnie wystraszona rzodkiew zrozumia³a, ¿e realnie tylko PiS mo¿e zagroziæ ich przywilejom, ogromnym wp³ywom w uniwersytetach, szkolnictwie, s±downictwie, prokuraturze, mediach i wszystkich innych newralgicznych instytucjach.

A zagroziæ wp³ywom tej mafii mo¿na by³o tylko poprzez zdecydowane dzia³ania prokuratorskie zmierzaj±ce do ujawnienia przed spo³eczeñstwem ca³ej prawdy o tej pokomuszej o¶miornicy traktuj±cej Polskê jak swój w³asny folwark. Rzodkiewki zrozumia³y, ¿e je¶li ok³amywane dot±d spo³eczeñstwo pozna ca³± prawdê, wtedy zacznie siê domagaæ rozliczenia tej poubeckiej rzodkiewkowej mafii której macki siêgaj± wszêdzie. A wtedy bêdzie po ptokach.

Dlaczego "elity", dziennikarze, kochaj± PO i nienawidz± PiS. Czê¶æ 2/4.

Ten zwierzêcy strach spowodowa³, ¿e na gwa³t poszukiwali kogo¶ kto by im zapewni³ bezpieczeñstwo i chroni³ ich interesy oraz ogromne wp³ywy. A bezpieczeñstwo, wrêcz nietykalno¶æ, móg³ zagwarantowaæ rzodkiewkom tylko naturalny ich sojusznik, czyli PO.

PO, organizacja powi±zana tak licznymi interesami z oligarchami wywodz±cymi siê z elit komunistycznych i by³ych s³u¿b specjalnych. Niestety, jedni i drudzy w ci±gu tych oko³o 20 lat prawie ca³kowicie siê zasymilowali dmuchaj±c ju¿ w jedn± tr±bê.
-- --

Ten nowy zasymilowany byt wykreowa³ z siebie Now± Rasê Panów, nieomylnych Nadludzi, lewackich faszystów pe³nych przera¿aj±cej buty i pychy, traktuj±cych inaczej my¶l±cych gorzej ni¿ ludzi 5 kategorii, czêsto gorzej ni¿ bezrozumne byd³o.

Dodatkow± gwarancj± nietykalno¶ci, cementuj±c± jednocze¶nie wzajemn± lojalno¶æ i mi³o¶æ, s± haki bêd±ce w posiadaniu by³ych pracowników UB i SB. A taki argument jest gwo¼dziem do trumny dla ka¿dego niepokornego, czy nielojalnego.

Tak wiêc wszystko uk³ada siê w logiczn± ca³o¶æ. S³abo¶æ charakteru, grzechy m³odo¶ci, chciwo¶æ, gnidowato¶æ itp. skutkuj± obecnie bezgraniczn± wzajemn± mi³o¶ci±. Rzodkiewek do PO, z wdziêczno¶ci, a PO do rzodkiewek te¿ z wdziêczno¶ci. Mi³o¶ci± cementowan± dodatkowo powi±zaniami biznesowymi. Czy¿ mo¿na sobie wyobraziæ bardziej zgodne ma³¿eñstwo?

Dlaczego "elity", dziennikarze, kochaj± PO i nienawidz± PiS. Czê¶æ 3/4.

Ogólnie rzecz bior±c obowi±zuje kardynalna zasada: Wy nie ruszacie naszych, a my nie ruszamy waszych! No, i oczywi¶cie bêdziemy wszelkimi si³ami i ¶rodkami zwalczaæ naszego wspólnego wroga zagra¿aj±cego tak ¶licznej symbiozie.

Wspó³praca tych dwóch si³ zaczê³a siê ju¿ podczas rozmów Okr±g³ego Sto³u, w wyniku których si³y patriotyczne zosta³y w bezczelny sposób oszukane a nastêpnie odsuniête od wszelkich wp³ywów.

Wygrana PiS tylko scementowa³a ten zbrodniczy uk³ad, i tyle. Dlatego nie dziwi, ¿e a¿ tyle rzodkiewek w ostatnich wyborach g³osowa³o z wdziêczno¶ci na PO, za¶ prawie ¿aden na PiS. Nie dziwi te¿ nikogo, ¿e obecnie a¿ tylu lewaków znajduje siê w awangardzie wrogów najzacieklej zwalczaj±cych PiS. No i nie dziwi gremialne gloryfikowanie PO przez rzodkiewki i ich kryptozwolenników.

St±d w³a¶nie bierze siê to nachalne, permanentne, nies³ychanie bezczelne odwracanie kota ogonem na ka¿dym kroku. Choæby to serwowanie bajeczek dla maluczkich, ¿e jest odwrotnie i ¿e to niby rzodkiewki ca³ym sercem kochaj± PiS a nienawidz± PO. Oczywi¶cie jest to horrendalnym k³amstwem spreparowanym przez media. Skrajn± pod³o¶ci± i demagogi± ludzi bez zasad i honoru. Ludzi wywodz±cych siê bezpo¶rednio lub po¶rednio z komunistycznego bagna.
-- --

Jednak, by to bezczelne odwracanie kota ogonem siê powiod³o, potrzebna jest tylko odpowiednio spreparowana orgia medialna. Ale to ¿aden problem. Sygnatariusze porozumienia maj± przecie¿ w swych brudnych ³apach wszystkie opiniotwórcze media, wiec wystarczy tylko pu¶ciæ machinê w ruch by wypraæ ludziom mózgi w danym temacie i po problemie. Bo oczywistym jest, ¿e media i kasa to jest realna w³adza nad duszami i sercami ludzi.

Dlaczego "elity", dziennikarze, kochaj± PO i nienawidz± PiS. Czê¶æ 4/4.

A wiêc by s³owo sta³o siê cia³em, wystarczy, zgodnie z zasad± Goebbelsa, praæ ludziom mózgi na okr±g³o nie daj±c czasu na zastanowienie. Dlatego to szczekaczki serwuj±ce nam tani± propagandê, typu TVN24, Superstacja, radio TOK FM, TVN, Polsat, Onet, WP, o2, Interia, itd, itd. pracuj± pe³n± par± przez 24 godziny/dobê.
-- --

Kto wygra z tak± potêg± której g³ówne cele wytycza od lat Gazeta Wyborcza? Kto wygra z mediami w których pracuj± karni dziennikarze wyszkoleni jak psy Paw³owa przez proroka Michnika? Michnika który faktycznie poci±ga za wszystkie sznurki? Michnika, absolutnego w³adcy Polski? Czy¿by media pañstwowe które nie maj± realnej mo¿liwo¶ci prania mózgów przez ca³± dobê i wszystkie dni w roku? Wolne ¿arty.

Tak ograniczone w mo¿liwo¶ciach wciskania kitu media pañstwowe nie maj± szans nawet z pojedyncz± stacj± typu TVN24. Wystarczy policzyæ i porównaæ ilo¶æ i "jako¶æ" programów typu "pralka" serwowanych w samej tylko TVN24 i w mediach publicznych a szybko zrozumiemy, ¿e ta konfrontacja z prywaciarzami przypominaæ mo¿e tylko starcie lokomotywy z Fiatem 126.
-- --

Ale, zak³adaj±c nawet, zgodnie z rzodkiewkow± propagand±, ¿e media publiczne s± od zawsze w rêkach PiS, to zarêczam, ¿e maj±c np. mo¿liwo¶æ wyboru, tylko skrajny idiota, nieprawdopodobny kretyn zamieni³by pokomusze prywatne imperia medialne popieraj±ce PO na media publiczne.

Stosunek si³ i mo¿liwo¶ci tych mediów jest jak 1:100. Bo tylko media pokomusze s± mediami opiniotwórczymi. Tylko one namaszczaj± ludzi na autorytety. I to one realnie wynosz± na piedesta³y i z nich str±caj± (vide Wa³êsa). Wiêc nawet idiota powinien zrozumieæ gdzie tkwi prawdziwa si³a i w³adza i kto realnie rz±dzi Polsk±.

Data: 2010-06-14 12:41:02
Autor: Piotr
Komorowski wygra³ debatê
Dnia Mon, 14 Jun 2010 11:16:12 +0200, Neko napisa³(a):

Trzeba byc idiota, aby mowic, ze Komorowski WYGRAL debate!
To jest smieszne.

Wielu ludzi powtarza nastêpnego dnia, jako swoje, opinie zas³yszane w TV
poprzedniego dnia. Tak, wiêc sens to ma,
Piotr
--
Czego to wa³kuñstwo nie zrobi:
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/4501b48e02130afb/3ec3d

Data: 2010-06-14 12:59:56
Autor: he®sk
Komorowski wygra³ debatê
On Mon, 14 Jun 2010 11:13:22 +0200, Slawek SWP
<skasujdamspietrasiewiczusun@wp.pl> wrote:

Podczas dzisiejszego, porannego przegl±du prasy w TVN24 redaktorzy ocenili, ¿e Bronis³aw Komorowski wygra³ wczorajsz± debatê. Jako uzasadnienie tej tezy panowie podali, ¿e nie mia³ ¿adnej nowej wpadki. Poza tym sukcesem nie podali innego argumentu.

Stanowczo nie zgadzam siê z t± ocen±, debatê wygra³ Jaros³aw Kaczyñski poniewa¿ nie wtopi³ i dodatkowo mówi³ z sensem.

 na temat rodziny? a moze na temat in vitro? wymienil kilka  stolic zapominajac o moskwie, chwalil sie obnizka podatkow
 zapominajac, ze obnizyl podatki najbogatszym, zaliczyl
 wpadke ze szpitalami, ukladem z Anglia w zamian za rezygnacje
 z dotacji rolnych, powtarzal, ze mial gotowe plany uzdrowienia
 gospodarki, a przez 2 lata byl premierem, jego brat prezydentem,
 a co zrobili? NIC. jego projekty to bajania bo coz na temat  ekonomii moze wiedziec kursant z klarysewa?

--

 HeSk

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

Data: 2010-06-14 13:40:58
Autor: Slawek SWP
Komorowski wygrał debatę
Użytkownik "he®sk" napisał:
On Mon, 14 Jun 2010 11:13:22 +0200, Slawek SWP
<skasujdamspietrasiewiczusun@wp.pl>  wrote:

Podczas dzisiejszego, porannego przeglÄ…du prasy w TVN24 redaktorzy
[...]

Czy obejrzałeś debatę, czy ze skryptu sypiesz przykładami. Bądź solidnym pijarowcem i pisz o tym co sam widziałeś.
http://www.tvp.pl/publicystyka/polityka/debaty-wyborcze-2010/wideo/debata-wyborcza-13062010/1917095 ....no i najważniejsze! Pozwól ludziom ocenić i myśleć samodzielnie...