Komorowski wygrywa drug± turę z każdym.

Data: 2010-04-22 08:38:07
Autor: karwanjestkretynem
Komorowski wygrywa drug± turę z każdym.
Kandydat Platformy Obywatelskiej nie powinien mieć żadnych problemów z pokonaniem każdego rywala w drugiej turze wyborów prezydenckich. Nawet Jarosława Kaczyńskiego, o ile szef PiS zdecyduje się na start. Bronisław Komorowski ma tak duż± przewagę, że może spać spokojnie.

 ewentualnej II turze najlepiej w starciu z Komorowskim wypada Jarosław Kaczyński. Miałby on szansę zdobyć 29 proc. głosów. Ale kandydat PO bije go na głowę z wynikiem 63 proc. - wynika z sondażu GfK Polonia dla "Rzeczpospolitej&quot.

Jeszcze lepiej wypada Komorowski w ewentualnym starciu ze Zbigniewem Ziobr±. Tu rezultat 67 do 24 proc. Natomiast Zyta Gilowska przegrałaby z marszałkiem Sejmu 17 do 73.

Sondaż został przeprowadzony 21 bm na grupie 1000 Polaków.

http://www.dziennik.pl/polityka/article592434/Komorowski_wygrywa_druga_ture_z_kazdym.html

Przemysław Warzywny

--
"¦mierć prezydenta wstrz±snęła mn± jak wszystkimi Polakami, ale nie można tej ¶mierci używać do przeinaczania historii i zamykania ust tym, którzy ten fałsz widz±. Falsz ten unieważnia osi±gnięcia innych. Nie można udzielać też prawa do przeżywania żałoby lub odbierać go, co robi z jak±¶ dziwn± zaciekło¶ci± prof. Krasnodębski."

Data: 2010-04-22 00:40:36
Autor: Antenka
[...]

Tak jak Tusk w ostatnich wyborach hm? Ha ha ha ha Zapomnij Kupecki,
zapomnij hehehe :-D

Antenka

"Kiedy Klich poda się do dymisji?! Czekamy!"

P.s. Osoba, która od przejęcia w zastępstwie obowi±zków Głowy Państwa
nie dostała ani jednego oklasku zostanie Prezydentem RP? :DDD Dobry
żart na rozpoczęcie dnia  Kawsiur :D

Data: 2010-04-22 09:46:02
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag

[...]

Pomodlilas sie juz za Komorowskiego, jak Ci kilkakrotnie juz sugerowalem?

AR

Data: 2010-04-22 14:10:17
Autor: karwanjestkretynem
Komorowski wygrywa drug± turę z każdym.

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał

Tak jak Tusk w ostatnich wyborach hm?

Bardzo bym nie chiał, żeby Komorowski wygrał wybory przy pomocy kogo¶ takiego, dzięki któremu Kaczyński został prezydentem. Pomocnik z prawomocnymi wyrokami? Nie, nigdy! Ja rozumiem, że ludziom twojej proweniencji nie zależy, kto będzie ich wspierał, bo dla was cel u¶więca ¶rodki, nieprawdaż drucie? I tym się wła¶nie różnimy.

Przemysław Warzywny

Data: 2010-04-22 07:21:02
Autor: Antenka
[...]

Gdyby pogrzebać w przeszło¶ci "hrabiego" von Komora, to z pewno¶ci±
okazałoby się, że nie powinien być na wolno¶ci jak cała ta pełowska
szajka z "nocnej" a teraz z "porannej zmiany".

Antenka

"Nie b±dĽ bezpieczny. (Poeta) Naród pamięta. Możesz go zabić - narodzi
się nowy. Spiasne będ± czyny i rozmowy. Lepszy dla ciebie byłby ¶wit
zimowy. I sznur i gał±Ľ pod ciężarem zgięta".

Data: 2010-04-22 16:44:50
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

--
[...]

Zamiast popisywac sie znajomoscia Milosza moglabys sie nareszcie
za niego pomodlic, chocby po cichu.

AR

Data: 2010-04-22 17:31:41
Autor: cirrus
Komorowski wygrywa drug± turę z każdym.
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:27168d24-e8d4-4381-8775-89af8346c233b23g2000yqn.googlegroups.com...
--
[...]

Grzeb, grzeb, ale przez grzeczno¶ć nie powiem ci gdzie.

--
stevep

Data: 2010-04-22 17:43:40
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
> zimowy. I sznur i gał±Ľ pod ciężarem zgięta".

Grzeb, grzeb, ale przez grzeczno¶ć nie powiem ci gdzie.

:-)

Data: 2010-04-22 18:24:54
Autor: karwanjestkretynem
[...]

Gdyby marszałek Komorowski miał na koncie co¶, czego powinien się wstydzic, to kurdupel już dawno by się zesrał, żeby to wyci±gn±c na ¶wiatło dzienne. Tyle tylko, że z pustego to i kurdupel nie naleje.

Przemysław Warzywny

Data: 2010-04-22 09:12:54
Autor: abc
Komorowski wygrywa drug± turę z każdym.
W sondażach wygra z pewno¶ci±. Ale oprócz sondaży jest jeszcze
rzeczywisto¶ć.

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Ko¶cioła jest sztuczny.

Data: 2010-04-22 09:57:14
Autor: Andrzej Adam Filip
Prezydent Tusk (PO) wygrał drugą turę! :-) ]
"karwanjestkretynem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> pisze:
Kandydat Platformy Obywatelskiej nie powinien mieć żadnych problemów z pokonaniem każdego rywala w drugiej turze wyborów prezydenckich. Nawet Jarosława Kaczyńskiego, o ile szef PiS zdecyduje się na start. Bronisław Komorowski ma tak dużą przewagę, że może spać spokojnie.

 ewentualnej II turze najlepiej w starciu z Komorowskim wypada JarosĹ‚aw KaczyĹ„ski. MiaĹ‚by on szansÄ™ zdobyć 29 proc. gĹ‚osĂłw. Ale kandydat PO bije go na gĹ‚owÄ™ z wynikiem 63 proc. - wynika z sondaĹĽu GfK Polonia dla "Rzeczpospolitej&quot.

Jeszcze lepiej wypada Komorowski w ewentualnym starciu ze Zbigniewem Ziobrą. Tu rezultat 67 do 24 proc. Natomiast Zyta Gilowska przegrałaby z marszałkiem Sejmu 17 do 73.

Sondaż został przeprowadzony 21 bm na grupie 1000 Polaków.

http://www.dziennik.pl/polityka/article592434/Komorowski_wygrywa_druga_ture_z_kazdym.html

Komorowski jest na najlepszej pozycji startowej i ma największe szanse
by wygrać. Tylko że jeśliby to miała być (już) *pewność* wygranej to
dalej bylibyśmy (IMHO) w "demokracji socjalistycznej" z jej w pełni
przewidywalnymi wynikami wyborĂłw.

Kaczyński Jarosław (zapewne to on wystartuje) raczej przegra ale z całą
pewnością nie w taki sposób by nigdy do wyborów nie wyglądało że ma
spore szanse żeby wygrać.

--
Andrzej Adam Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
I antysemitę mozna poznac po nosie. Węszącym.

Data: 2010-04-22 10:07:34
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Prezydent Tusk (PO) wygrał d rugą turę! [we wszystkich sondaż ach :-) ]

"Andrzej Adam Filip" <anfi@xl.wp.pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
> "Rzeczpospolitej&quot.
>
> Jeszcze lepiej wypada Komorowski w ewentualnym starciu ze Zbigniewem
ZiobrÄ….

Data: 2010-04-22 10:40:36
Autor: '[he®sk]
Komorowski wygrywa drug± turę z każdym.
On Thu, 22 Apr 2010 08:38:07 +0200, "karwanjestkretynem" <Brońmy RP
przed pisem@..pl> wrote:

Kandydat Platformy Obywatelskiej nie powinien mieć żadnych problemów z pokonaniem każdego rywala w drugiej turze wyborów prezydenckich.

 dlaczego nie w 1-wszej skoro taki mocarz ? ;o))

Nawet Jarosława Kaczyńskiego, o ile szef PiS zdecyduje się na start.

 prezes PiS powinien zniknac raz na zawsze ze sceny politycznej.
 dla dobra Polski i PiS. To on blokuje przemiany w naszym kraju.

Bronisław Komorowski ma tak duż± przewagę, że może spać spokojnie.

 nie sadze. sondaze dla publiki maja jedynie na celu przekonanie
 niezdecydowanych. weryfikacja nastepuje przy urnach. wyborczych.

 --

 HeSk

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan drĂłg poprawi sie sam !
http://bezswiatel.4.pl/

Komorowski wygrywa drug± turę z każdym.