Komorowski wygrywa drugą turę z każdym.

Data: 2010-04-22 00:40:36
Autor: Antenka
Komorowski wygrywa drugą turę z każdym.

Kandydat Platformy Obywatelskiej nie powinien mieć żadnych problemów z
pokonaniem każdego rywala w drugiej turze wyborów prezydenckich. Nawet
Jarosława Kaczyńskiego, o ile szef PiS zdecyduje się na start. Bronisław
Komorowski ma tak dużą przewagę, że może spać spokojnie.

Tak jak Tusk w ostatnich wyborach hm? Ha ha ha ha Zapomnij Kupecki,
zapomnij hehehe :-D

Antenka

"Kiedy Klich poda się do dymisji?! Czekamy!"

P.s. Osoba, która od przejęcia w zastępstwie obowiązków Głowy Państwa
nie dostała ani jednego oklasku zostanie Prezydentem RP? :DDD Dobry
żart na rozpoczęcie dnia  Kawsiur :D

Data: 2010-04-22 09:46:02
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

--
Pomodlilas sie juz za Komorowskiego, jak Ci kilkakrotnie juz sugerowalem?

AR

Data: 2010-04-22 14:10:17
Autor: karwanjestkretynem
Komorowski wygrywa drugą turę z każdym.

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał

Tak jak Tusk w ostatnich wyborach hm?

Bardzo bym nie chiał, żeby Komorowski wygrał wybory przy pomocy kogoś takiego, dzięki któremu Kaczyński został prezydentem. Pomocnik z prawomocnymi wyrokami? Nie, nigdy! Ja rozumiem, że ludziom twojej proweniencji nie zależy, kto będzie ich wspierał, bo dla was cel uświęca środki, nieprawdaż drucie? I tym się właśnie różnimy.

Przemysław Warzywny

--
"Śmierć prezydenta wstrząsnęła mną jak wszystkimi Polakami, ale nie można tej śmierci używać do przeinaczania historii i zamykania ust tym, którzy ten fałsz widzą. Falsz ten unieważnia osiągnięcia innych. Nie można udzielać też prawa do przeżywania żałoby lub odbierać go, co robi z jakąś dziwną zaciekłością prof. Krasnodębski."

Data: 2010-04-22 07:21:02
Autor: Antenka
[...]

Gdyby pogrzebać w przeszłości "hrabiego" von Komora, to z pewnością
okazałoby się, że nie powinien być na wolności jak cała ta pełowska
szajka z "nocnej" a teraz z "porannej zmiany".

Antenka

"Nie bądź bezpieczny. (Poeta) Naród pamięta. Możesz go zabić - narodzi
się nowy. Spiasne będą czyny i rozmowy. Lepszy dla ciebie byłby świt
zimowy. I sznur i gałąź pod ciężarem zgięta".

Data: 2010-04-22 16:44:50
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

--
[...]

Zamiast popisywac sie znajomoscia Milosza moglabys sie nareszcie
za niego pomodlic, chocby po cichu.

AR

Data: 2010-04-22 17:31:41
Autor: cirrus
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:27168d24-e8d4-4381-8775-89af8346c233b23g2000yqn.googlegroups.com...
--
[...]

Grzeb, grzeb, ale przez grzeczność nie powiem ci gdzie.

--
stevep

Data: 2010-04-22 17:43:40
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
> zimowy. I sznur i gałąź pod ciężarem zgięta".

Grzeb, grzeb, ale przez grzeczność nie powiem ci gdzie.

:-)

Data: 2010-04-22 18:24:54
Autor: karwanjestkretynem
[...]

Gdyby marszałek Komorowski miał na koncie coś, czego powinien się wstydzic, to kurdupel już dawno by się zesrał, żeby to wyciągnąc na światło dzienne. Tyle tylko, że z pustego to i kurdupel nie naleje.

Przemysław Warzywny