Komorowski wygwizdany. "Niech żyje Jaruzelski, twój brat"

Data: 2010-12-17 02:06:59
Autor: muto2100
Komorowski wygwizdany. "Niech żyje Jaruzelski, twój brat"
aaaa    pewnie    ci   gwizdajacy  pod    kopalnia   Wujek   to
prowokatorzy   PIS     agenci  CIA!

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Komorowski-wygwizdany-Niech-zyje-Jaruzelski-twoj-brat,wid,12956293,wiadomosc.html?ticaid=1b6f3

Data: 2010-12-17 16:33:12
Autor: u2
W dniu 2010-12-17 11:06, muto2100 pisze:
[...]

W sumie Komor to bliski krewny Jeruzela.

Data: 2010-12-18 23:33:03
Autor: pluton
Komorowski wygwizdany. "Niech żyje Jaruzelski, twój brat"

W sumie Komor to bliski krewny Jeruzela.

Mieli wspolnego ojca, Rajmunda z Żoliboża.

Nullification

Data: 2010-12-18 23:37:57
Autor: u2
Komorowski wygwizdany. "Niech Ĺźyje Jaruzelsk i, twĂłj brat"
W dniu 2010-12-18 23:33, pluton pisze:

W sumie Komor to bliski krewny Jeruzela.

Mieli wspolnego ojca, Rajmunda z ÂŻoliboÂża.

Niedokładnie :

"Wojciech Jaruzelski i Bronisław Komorowski są połączeni łańcuchem
rodzinnym składającym się z 18 osób. A związek rodzinny Jaruzelskiego z
Jarosławem Kaczyńskim jest o 5 osób dalszy, liczy 23 osoby."

Data: 2010-12-19 00:13:22
Autor: pluton
> [...]

rodzinnym składającym się z 18 osób. A związek rodzinny Jaruzelskiego z
Jarosławem Kaczyńskim jest o 5 osób dalszy, liczy 23 osoby."

Jak pomysle o tej malpie, ktora 15000 pokolen temu spowodowala,
ze jestesmy krewnymi, to chetnie bym ja udusil.

Nullification

Data: 2010-12-19 00:49:22
Autor: Chiron
Użytkownik "pluton"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:iejf6i$cfu$1@inews.gazeta.pl...

> [...]

Jak pomysle o tej malpie, ktora 15000 pokolen temu spowodowala,
ze jestesmy krewnymi, to chetnie bym ja udusil.
A z taty czy mamy strony ktoś był małpą? Ja takich przodków nie mam.
--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

Data: 2010-12-19 09:03:39
Autor: jadrys
W dniu 2010-12-19 00:49, Chiron pisze:

[...]

Akurat ty to z pewnoscią  jesteś z tych co to ich Bóg  ulepił z gliny..

Data: 2010-12-19 09:36:49
Autor: u2
W dniu 2010-12-19 00:13, pluton pisze:
Jak pomysle o tej malpie, ktora 15000 pokolen temu spowodowala,
ze jestesmy krewnymi, to chetnie bym ja udusil.

Twoim przodkiem są małpy ? No to gratuluję przodków :)

Data: 2010-12-19 21:10:31
Autor: pluton
> [...]
> ze jestesmy krewnymi, to chetnie bym ja udusil.

Twoim przodkiem są małpy ? No to gratuluję przodków :)

To nie mielismy wspolnych przodkow ? Ufffff, jaka ulga!!!

Nullification

Komorowski wygwizdany. "Niech żyje Jaruzelski, twój brat"