Komorowski wygwizdany. "Niech ¿yje Jaruzelski, twój brat"

Data: 2010-12-19 00:37:06
Autor: boukun
Komorowski wygwizdany. "Niech ¿yje Jaruzelski, twój brat"

Data: 2010-12-19 08:55:48
Autor: jadrys
Komorowski wygwizdany. "Niech ¿yje Jaruzelski, twój brat"
W dniu 2010-12-19 00:37, boukun pisze:

No i co z tego? A gdzie komentarz?

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2010-12-19 09:08:00
Autor: Andrzej Adam Filip
Komorowski wygwizdany. "Niech żyje Jaruzelski, twój brat"
jadrys <andrzej203@op.pl> pisze:
W dniu 2010-12-19 00:37, boukun pisze:

No i co z tego? A gdzie komentarz?

Napisanie *własnego* komentarza przerosło "autora" papugę :-)

Nadzieje ludzi mądrych są pewniejsze niż bogactwa nieuków.
  -- Demokryt (ok. 460 - ok. 370 p.n.e.)

Data: 2010-12-19 09:15:34
Autor: jadrys
W dniu 2010-12-19 09:08, Andrzej Adam Filip pisze:
jadrys<andrzej203@op.pl>  pisze:
W dniu 2010-12-19 00:37, boukun pisze:
No i co z tego? A gdzie komentarz?
Napisanie *własnego* komentarza przerosło "autora" papugę :-)

Najwyraźniej rAzor ma rację - to nie jest prawdziwy boukun.

Data: 2010-12-19 13:52:54
Autor: boukun

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:iekev0$dn2$1news.onet.pl...
[...]

Czasami sam tytuł wystarczy za komentarz.
Możesz sobie dopisać komentarz z dzisiejszego mojego wątku (całość), o podobnym tytule...

boukun

Data: 2010-12-19 20:08:46
Autor: jadrys
W dniu 2010-12-19 13:52, boukun pisze:

[...]

Ale na psp chodzi o dyskusję. A jak ja mam się ustosunkować do samego tytułu skoro ty nie wyrażasz swojego zdania?

Data: 2010-12-19 22:04:30
Autor: boukun

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:iell9u$obs$1news.onet.pl...
[...]

Czasami wystarczy milczeć, widząc dosadny i trafny tytuł...

boukun

Data: 2010-12-20 15:33:32
Autor: jadrys
W dniu 2010-12-19 22:04, boukun pisze:

[...]

E tam, - filozofujesz. Jeżeli już milczeć - to wszędzie, tylko nie na grupie dyskusyjnej.

Komorowski wygwizdany. "Niech ¿yje Jaruzelski, twój brat"