Komorowski zaprosił Kaczyńskiego na rozmowę

Data: 2010-10-20 20:19:05
Autor: Bogdan Idzikowski
Komorowski zaprosił Kaczyńskiego na rozmowę
Było w TVN24. Mówił o tym jego minister.

Jestem gotów założyć się o 100 zł przeciwko zgniłym ziemniakom, że Kaczyński odrzuci zaproszenie lub, co jest bardziej pewne, przyjęcie zaproszenia obwaruje takimi warunkami, które będą nie do przyjęcia.

Data: 2010-10-20 20:17:22
Autor: u2
[...]

Złożył zaproszenie w blasku fleszy, medialnie na dyskretne rozmowy,
wiedząc doskonale, że Kaczka odmówi.

Data: 2010-10-20 20:33:30
Autor: Kaczysta

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4cbf31d5$0$22794$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Każdy normalny człowiek takiego zaproszenia nie powinien przyjąć. Przecież to na kilometr pachnie tanią propagandą.
AZ

Data: 2010-10-20 21:36:47
Autor: Jarek nie obronił kżyża
Komorowski zaprosił Kaczyńskiego na rozmowę

Użytkownik "Kaczysta" <mechanik@gmail.pl> napisał

Każdy normalny człowiek takiego zaproszenia nie powinien przyjąć.

Znaczy, że kurdupl przyjdzie.

Przemysław Warzywny

--

I dodaje, że szyld PiS nie jest atutem w wyborach samorządowych. - Firma piarowska ostrzegała nas, żebyśmy nie eksponowali partyjnego logo, bo się źle kojarzy - zaznacza nasz rozmówca.

Data: 2010-10-21 15:11:33
Autor: cirrus
Użytkownik "Kaczysta" <mechanik@gmail.pl> napisał w wiadomości news:4cbf35fe$0$27034$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Każdy normalny inaczej jak Kaczynski.

--
stevep

Data: 2010-10-20 21:35:19
Autor: Jarek nie obronił kżyża
[...]

Kurdupel ma problem, bo jeśli rzyjdzie, to wyjdzie na idiotę, jeśli nie przyjdzie, to będzie oznaczało, że nie chce skończyc z toczeniem piany z zaklamanej gęby.

 Przemysław Warzywny