Komorowski zignorował ważne uroczystości - dlaczego?

Data: 2010-08-27 10:40:27
Autor: awe
Komorowski zignorował ważne uroczystości - dlaczego?
Data: 2010-08-27 10:45:19
Autor: awe
Komorowski zignorował ważne uroczystości - dlaczego?
Data: 2010-08-27 10:53:01
Autor: Miglanc
Komorowski zignorował ważne uroczystości - dlaczego?

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i57tk6$5tj$1news.onet.pl...
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,oid,22342783,title,Komorowski-zignorowal-wazne-uroczystosci-- -dlaczego,wid,12608713,opinie.html

Daj to jeszcze ze sto razy, a i tak prezes PiS nie będzie prezydentem! Hihihihihihihihhhiiiihhahahhaa!

--

Zahir

Data: 2010-08-27 10:52:04
Autor: Miglanc
Komorowski zignorował ważne uroczystości - dlaczego?

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i57tb3$57i$1news.onet.pl...
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Komorowski-zignorowal-wazne-uroczystosci-- -dlaczego,wid,12608713,wiadomosc_prasa.html

PREZYDENT nie jest od przecinania wstążek i przypinania orderów! Nie musi być tam gdzie jakiemuś jełopowi zamarzy się obecność prezydenta! Naszemu Dziennikowi zupełnie odpierdziela. Nie mają się czego czepiać to czepiają się durnot! Co za debile!

--

Zahir

Data: 2010-08-27 11:02:05
Autor: boukun

Użytkownik "Miglanc" <sahibzahir@gmail.com> napisał w wiadomości news:4c777cb0$0$21009$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Typowe prostactwo i ciemnogród...

boukun

Data: 2010-08-27 11:26:27
Autor: awe
[...]

-- -- -- -- --
przeciez to nie prezydent tylko troki od kaleson. stojkowy w placu. pilnuje zyrandola.
awe

Data: 2010-08-27 15:03:27
Autor: cyc
[...]

Nalezaloby jelopa ave a za nim rydzykowych oblakancow z ND zapytac a
dlaczego to pan.Lech K. w czasie kiedy pelnil funkcje prezydenta PiS-u nie
raczylbyl ani razu odwiedzic tego miejsca i sklonic sie bohaterom ? . Dlaczego
ani razy w ciagu 5 lat swojej prezydentury nie odwiedzil Katynia aby zlozyc
hold pamieci ofiarom komunistycznwego mordu ? a co po jego koniunkturalnej bo ewidentnie wyborczej probie zwizytowania grobow wywolalo zrozumialy odwet opatrznosci w postaci katastrofy ? . Dlaczego nie udalo mu sie ani razu przyjechac na Slask aby dac wyraz szacuku dla bohaterow powstan slaskich , ktorzy oddali zycie dla Polski i w jej imieniu ? . Dlaczego
...............i tak dalej moznaby wymieniac jeszcze setki nieupamietnionych
wizyta pana Lecha K. miejsc i dat .
Jelop ave , rownie jelopowaty jak jego rydzyk ze swoim ptasim mozdzkiem ,
nie zada takich pytan a tymbardziej na takie pytania nie odpowie bo aby to
zrobic trzeba przeciez miec wiecej niz jeden zwoj w szarym belcie  , ktory
wypelnia to , co on nazywa swoja glowa a co w istocie jest  , pod wzgledem
intelektualnym , tylko jej karykatura .

cyc

Data: 2010-08-27 10:17:30
Autor: D.J.MC Donald Musk
On 27 Sie, 15:03, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:
Użytkownik "Miglanc" <sahibza...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:4c777cb0$0$21009$65785112news.neostrada.pl...

> [...]

dlaczego to pan.Lech K. w czasie kiedy pelnil funkcje prezydenta PiS-u nie
raczylbyl ani razu odwiedzic tego miejsca i sklonic sie bohaterom ? .

Pewnie dlatego, ze okragla 70 rocznica wypada co 70 lat...

[...]

Liczyliscie, ze sie wczesniej tym Tupolewem rozbije - ja wiem!

[...]

To nie trzeba bylo nie robic zamachu to byscie mogli go teraz o to
zapytac a tak nnie odpowie!

Data: 2010-08-28 09:18:25
Autor: cyc

Użytkownik "D.J.MC Donald Musk" <rymplum@gmail.com> napisał w wiadomości news:a64edd2c-f06d-47e8-a752-580d4b82bed1g17g2000yqe.googlegroups.com...
> [...]

wizyta pana Lecha K. miejsc i dat .

To nie trzeba bylo nie robic zamachu to byscie mogli go teraz o to

Idz sie chlopie leczyc . To cakiem powazna rada .
Jeszcze chwila a zaczniesz byc niebezpieczny nawet dla swoich najblizszych .

cyc

Komorowski zignorował ważne uroczystości - dlaczego?