Komorowski zje*.*l murzynka z góry na dół

Data: 2010-12-08 19:06:11
Autor: Eulalia Browarek
Komorowski zje*.*l murzynka z góry na dół
Pierwszy prezydent Polski, który nie na kolanach rozmawiał z hamerykańskim wodzem. Przysrał mu delikatnie w bardzo wielu sprawach. No i mowa ciała wyraźnie przemawiała za Komorowskim. Obama był znacznie mniej hamerykańsko wyluzowany. Zapunktował Komor u mnie!

Zennon

Data: 2010-12-08 19:27:39
Autor: rAzor
Komorowski zje*.*l murzynka z góry na dół
Darz bór! Użytkownik... he he - Eulalia Browarek raczył napisać:
Pierwszy prezydent Polski, który nie na kolanach rozmawiał z
hamerykańskim wodzem. Przysrał mu delikatnie w bardzo wielu sprawach...........

Ta? Że niby kiedy klęczał to zauważył, że się Barakowi skarpetka obsunęła?
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-12-08 20:33:27
Autor: Konrad

Użytkownik "Eulalia Browarek" <tyskie@browar.pl> napisał w wiadomości news:idohf4$nb7$1news.net.icm.edu.pl...

No i mowa ciała wyraźnie przemawiała za Komorowskim.

No ewidentnie:
http://wiadomosci.onet.pl/swiat/komorowski-zabiega-o-wsparcie-usa-wtedy-sie-tez-le,4019577,8225163,artykul-fotoreportaz-duzy.html

ROTFL

Konrad

Data: 2010-12-08 21:07:56
Autor: Eulalia Browarek

Użytkownik "Konrad" <spam1@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:idomic$ofn$1news.onet.pl...

[...]

No i ? Spuszczone oczka murzynka o czym świadczą ? Zwróciłeś uwagę jak Komor podawał mu rękę. Wygląda na to, że Komor go zdominował psychicznie.

Zennon

Data: 2010-12-08 13:03:10
Autor: Marek
On Dec 8, 9:07 pm, "Eulalia Browarek" <tys...@browar.pl> wrote:
U ytkownik "Konrad" <sp...@poczta.onet.pl> napisa w wiadomo cinews:idomic$ofn$1news.onet.pl...

> U ytkownik "Eulalia Browarek" <tys...@browar.pl> napisa w wiadomo ci

> No ewidentnie:
>http://wiadomosci.onet.pl/swiat/komorowski-zabiega-o-wsparcie-usa-wte...

> ROTFL

No i ? Spuszczone oczka murzynka o czym wiadcz ? Zwr ci e uwag jak Komor
podawa mu r k . Wygl da na to, e Komor go zdominowa psychicznie.

Zennon

Spuszczone oczy to gra...
Kiedys Obama rzucal tylko oczyma na prawo i lewo - nigdy nie patrzyl
wprost.
Teraz ma spuszczony wzrok, a czasem spojrzal tez blagalnie w kamere...
Moze pomyslal: kiedy zabierzecie ode mnie tegoo durnia...???

Data: 2010-12-08 20:24:07
Autor: obserwaror
Eulalia Browarek <tyskie@browar.pl> napisał(a):

No i ? Spuszczone oczka murzynka o czym świadczą ? Zwróciłeś uwagę jak Komor podawał mu rękę. Wygląda na to, że Komor go zdominował psychicznie.
 ech, pani eulalio browarek.

Obama mial tez czerwone uszy z wrazenia, ze prezydent Komorowski jest tak
niesamowicie uzdolnionym dyplomata:)))

Data: 2010-12-08 21:36:55
Autor: raff

"Eulalia Browarek" <tyskie@browar.pl> wrote in message news:idooj3$7k0$1news.net.icm.edu.pl...

[...]

Droga Eulalio, alez oczywisci ze Komor go zdominowal.

Brack Banana byl niezmiernie szczesliwy ze mogl porozmawiac z Komorowskim.

R.

Data: 2010-12-10 00:49:55
Autor: Jaksa
On Wed, 08 Dec 2010 21:07:56 +0100, Eulalia Browarek <tyskie@browar.pl>  wrote:

UĹźytkownik "Konrad" <spam1@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości  news:idomic$ofn$1news.onet.pl...

UĹźytkownik "Eulalia Browarek" <tyskie@browar.pl> napisał w wiadomości  news:idohf4$nb7$1news.net.icm.edu.pl...

[...]

No i ? Spuszczone oczka murzynka o czym świadczą ? ZwrĂłciłeś uwagę jak  Komor podawał mu rękę. Wygląda na to, Ĺźe Komor go zdominował psychicznie.

Zennon

:))))

Ach ci fornale!

Jaksa

Data: 2010-12-08 21:00:35
Autor: zinek
[...]

no faktycznie ;)

http://www.tvn24.pl/0,1685403,0,1,komorowski-o-wizach-obama-o-choince,wiadomosc.html

LOL

Data: 2010-12-08 21:38:14
Autor: raff

"zinek" <unknown@op.pl> wrote in message news:idooff$4gl$1mx1.internetia.pl...

[...]

Mowi mu: "Bronek, ale z tymi Bobrami to przesadziles"

R.

Data: 2010-12-08 21:44:02
Autor: cytryna
Komorowski zje*.*l murzynka z góry na dó³
Pierwszy prezydent Polski, który nie na kolanach rozmawia&sup3; z hameryka&ntilde;skim wodzem. Przysra&sup3; mu delikatnie w bardzo wielu sprawach. No i mowa cia&sup3;a wyra&frac14;nie przemawia&sup3;a za Komorowskim. Obama by&sup3; znacznie mniej hameryka&ntilde;sko wyluzowany. Zapunktowa&sup3; Komor u mnie!

Zennon
*****************************

Nie znając żadnego języka nadrabiał minami. Już samo poruszenie wąsami wywołuje dreszcze emocji pośród młodych zadłużonych z wielkich miast. Swoją drogą to obciach dla takiego geroja spowiadać się z antysemityzmu, życia z nierządu czyli z uprawiania prostytucji i takie tam wizowe trele morele.Co
przemawia za waszym idolem  - miłośc do kryla w sosie cebulowo-czosnkowym.

Data: 2010-12-10 05:07:35
Autor: MH
cytryna <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał(a):
> Pierwszy prezydent Polski, który nie na kolanach rozmawia&#179; z hameryka&nt
ilde;skim > wodzem. Przysra&#179; mu delikatnie w bardzo wielu sprawach. No i mowa cia&su
p3;a > wyra&#188;nie przemawia&#179;a za Komorowskim. Obama by&#179; znacznie mnie
j hameryka&#241;sko > wyluzowany. Zapunktowa&#179; Komor u mnie!

Nie znając żadnego języka nadrabiał minami. Już samo poruszenie wąsami wywołuje dreszcze emocji pośród młodych zadłużonych z wielkich miast.

Racja !!  Gdzież mu tam do formatu poprzednika , wybitnego poligloty
parskającego śmiechem podczas oficjalnego powitania sekretarz stanu usa.
Gdzierz tam Komorowskiemu do Najwybitniejszego Wolaka...

[...]

I Ty też nawijasz tym GÓWNIARSKIM językiem o krylu ?!

Najgorsze wyrazy współczucia ,

MH

Data: 2010-12-08 23:31:43
Autor: Jaksa
Komorowski zje*.*l murzynka z góry na dół
On Wed, 08 Dec 2010 19:06:11 +0100, Eulalia Browarek <tyskie@browar.pl>  wrote:

Pierwszy prezydent Polski, ktĂłry nie na kolanach rozmawiał z  hamerykańskim wodzem. Przysrał mu delikatnie w bardzo wielu sprawach. No  i mowa ciała wyraĹşnie przemawiała za Komorowskim. Obama był znacznie  mniej hamerykańsko wyluzowany. Zapunktował Komor u mnie!

Zennon

Niech zgadne, prezydent wszystkich fornali?
Co nie zenek?

Jaksa

Data: 2010-12-09 10:57:43
Autor: Neko
[...]

Chyba dla ciebie tworza specjalne programy TV - chyba cos
takiego robili dla Gierka? ;)

Komorowski zje*.*l murzynka z góry na dół