Komorowski zje*.*l murzynka z góry na dół

Data: 2010-12-08 20:33:27
Autor: Konrad
Komorowski zje*.*l murzynka z góry na dół

Użytkownik "Eulalia Browarek" <tyskie@browar.pl> napisał w wiadomości news:idohf4$nb7$1news.net.icm.edu.pl...

No i mowa ciała wyraźnie przemawiała za Komorowskim.

No ewidentnie:
http://wiadomosci.onet.pl/swiat/komorowski-zabiega-o-wsparcie-usa-wtedy-sie-tez-le,4019577,8225163,artykul-fotoreportaz-duzy.html

ROTFL

Konrad

Data: 2010-12-08 21:07:56
Autor: Eulalia Browarek

Użytkownik "Konrad" <spam1@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:idomic$ofn$1news.onet.pl...

[...]

No i ? Spuszczone oczka murzynka o czym świadczą ? Zwróciłeś uwagę jak Komor podawał mu rękę. Wygląda na to, że Komor go zdominował psychicznie.

Zennon

Data: 2010-12-08 13:03:10
Autor: Marek
On Dec 8, 9:07 pm, "Eulalia Browarek" <tys...@browar.pl> wrote:
U ytkownik "Konrad" <sp...@poczta.onet.pl> napisa w wiadomo cinews:idomic$ofn$1news.onet.pl...

> U ytkownik "Eulalia Browarek" <tys...@browar.pl> napisa w wiadomo ci

> No ewidentnie:
>http://wiadomosci.onet.pl/swiat/komorowski-zabiega-o-wsparcie-usa-wte...

> ROTFL

No i ? Spuszczone oczka murzynka o czym wiadcz ? Zwr ci e uwag jak Komor
podawa mu r k . Wygl da na to, e Komor go zdominowa psychicznie.

Zennon

Spuszczone oczy to gra...
Kiedys Obama rzucal tylko oczyma na prawo i lewo - nigdy nie patrzyl
wprost.
Teraz ma spuszczony wzrok, a czasem spojrzal tez blagalnie w kamere...
Moze pomyslal: kiedy zabierzecie ode mnie tegoo durnia...???

Data: 2010-12-08 20:24:07
Autor: obserwaror
Eulalia Browarek <tyskie@browar.pl> napisał(a):

No i ? Spuszczone oczka murzynka o czym świadczą ? Zwróciłeś uwagę jak Komor podawał mu rękę. Wygląda na to, że Komor go zdominował psychicznie.
 ech, pani eulalio browarek.

Obama mial tez czerwone uszy z wrazenia, ze prezydent Komorowski jest tak
niesamowicie uzdolnionym dyplomata:)))

Data: 2010-12-08 21:36:55
Autor: raff

"Eulalia Browarek" <tyskie@browar.pl> wrote in message news:idooj3$7k0$1news.net.icm.edu.pl...

[...]

Droga Eulalio, alez oczywisci ze Komor go zdominowal.

Brack Banana byl niezmiernie szczesliwy ze mogl porozmawiac z Komorowskim.

R.

Data: 2010-12-10 00:49:55
Autor: Jaksa
On Wed, 08 Dec 2010 21:07:56 +0100, Eulalia Browarek <tyskie@browar.pl>  wrote:

UĹźytkownik "Konrad" <spam1@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości  news:idomic$ofn$1news.onet.pl...

UĹźytkownik "Eulalia Browarek" <tyskie@browar.pl> napisał w wiadomości  news:idohf4$nb7$1news.net.icm.edu.pl...

[...]

No i ? Spuszczone oczka murzynka o czym świadczą ? ZwrĂłciłeś uwagę jak  Komor podawał mu rękę. Wygląda na to, Ĺźe Komor go zdominował psychicznie.

Zennon

:))))

Ach ci fornale!

Jaksa

Komorowski zje*.*l murzynka z góry na dół