Komorowskiemu brak charyzmy

Data: 2010-04-19 18:09:54
Autor: rAzor
Komorowskiemu brak charyzmy
http://wiadomosci.onet.pl/2157339,12,komorowskiemu_brakuje_pewnej_charyzmy,item.html
"- Komorowskiemu, który merytorycznie zachowywał się znakomicie, brakuje pewnej charyzmy, z którą mógłby trafić do społeczeństwa. To jest problem w związku ze zbliżającą się kampanią - mówił w Radiu ZET prezes Fundacji Batorego Aleksander Smolar"

Grzmocisław Pastewny
--
Stefan "Szmata" Niesiołowski o PO:
Uważam, że PO to twór sztuczny i pełen hipokryzji. Oni nie mają właściwie żadnego programu. Nie wyrażają w żadnej trudnej sprawie zdania.

Platforma jest przede wszystkim wielką mistyfikacją. (...) W istocie jest takim świecącym pudełkiem. Mamy do czynienia z elegancko opakowaną
recydywą tymińszczyzny lub nowym wydaniem Polskiej Partii Przyjaciół Piwa, której kilku liderów znakomicie się odnalazło w PO.

Data: 2010-04-19 10:09:19
Autor: zbig
Komorowskiemu brak charyzmy
On 19 Kwi, 18:09, rAzor <"r'azor"@f\"l\"or s.p r .los.mu rtos.pl>
wrote:
http://wiadomosci.onet.pl/2157339,12,komorowskiemu_brakuje_pewnej_cha...
"- Komorowskiemu, kt ry merytorycznie zachowywa si znakomicie, brakuje
pewnej charyzmy, z kt r m g by trafi do spo ecze stwa. To jest problem
w zwi zku ze zbli aj c si kampani - m wi w Radiu ZET prezes Fundacji
Batorego Aleksander Smolar"
Plityków z charyzma jest w polsce niewielu:
Tusk, J. Kaczyński, w jakims sensie Cimoszewicz, Kwaśniewski
Olechowski czy nawet lepper (gdzieś wsród swoich zwolenników).
Lech Kaczyński tez charyzmy też nie posiadał.
Prezydenci o ograniczonej władzy wykonawczej to politycy raczej
drugiego rzutu, tak jest na całym świecie.

Data: 2010-04-19 18:16:19
Autor: abc
Komorowskiemu brak charyzmy
"- Komorowskiemu, który merytorycznie zachowywał się znakomicie,

Rzeczywiście znakomicie. Ponoć zaledwie 2 godziny po katastrofie przejął
kontrolę nad archiwami Kancelarii i BBN.

Data: 2010-04-19 18:19:20
Autor: u2
W dniu 2010-04-19 18:09, rAzor pisze:
[...]

Brak mu niezbędnej inicjatywy i wiary, choć przemawia gładko tak jak Donek.

Data: 2010-04-19 19:25:20
Autor: awe

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4bcc8288$0$17103$65785112news.neostrada.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -
Jak dla mnie to zbyt bardzo pokreca koncowki wyrazow i ma tendencje do wpadania w megalomanie. W sumie porzadny chlop ale troche burak a do tego w zlym towarzarzystwie sie obraca
awe

Data: 2010-04-19 20:22:07
Autor: ColgatesBilly
"awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> wrote in message news:hqi3ae$bcm$1news.onet.pl...

[...]

Twoja tolerancja jest powalajaca, a jakze polska.
W porzadku kwasniewscy, ktos tam jeszcze co go podobnie lubisz byl ostatnio
teraz ten cham komorowski....
Rynce opadaja...

Data: 2010-04-19 19:45:50
Autor: u2
W dniu 2010-04-19 19:22, ColgatesBilly pisze:
[...]

Jak mu udowodnisz, że to z jego polecenia nie przygotowano odpowiednio
lotnisko w Smoleńsku na lądowanie naszego Prezydenta to można mu ręki
nie podawać. A tak jest tylko zbłąkaną owieczką obracającą się wśród wilków.

Data: 2010-04-19 20:58:38
Autor: ColgatesBilly
"u2" <u_2@o2.pl> wrote in message news:4bcc96ce$0$19172$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Zarty zartami, ale jest JESZCZE kilkanascie innych wariantow za ktore
mozna mu nie tyle nie podac reki, ale... powiesic na rynku krakowskim.

Data: 2010-04-19 20:07:13
Autor: u2
W dniu 2010-04-19 19:58, ColgatesBilly pisze:
[...]

Prawdziwi programiści wieszają się wraz ze swoimi programami.

Data: 2010-04-21 03:26:58
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

Data: 2010-04-21 03:28:00
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

Data: 2010-04-20 21:24:40
Autor: awe

Użytkownik "ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> napisał w wiadomości news:8j0zn.2947$e8.109uutiset.elisa.fi...
[...]

-- -- -- -- -- --
Lubie Kwasniewskiego i lubie Milera, a co wiecej lubie Urbana. Patrze na nich jak na ludzi, co nie oznacza ze paskudnie sie z nimi nie identyfikuje, nie popieram i czesto gardze.
awe

Data: 2010-04-20 21:21:11
Autor: u2
W dniu 2010-04-20 21:24, awe pisze:
Lubie Kwasniewskiego i lubie Milera, a co wiecej lubie Urbana. Patrze na nich jak na ludzi, co nie oznacza ze paskudnie sie z nimi nie identyfikuje, nie popieram i czesto gardze.

A ja nie lubię lewaków, tylko by pasożytowali na innych.

Data: 2010-04-20 22:25:41
Autor: ColgatesBilly
"awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> wrote in message news:hqkump$4mu$1news.onet.pl...

[...]

Zapomniales o zydach co ich tez lubisz?

A teraz pozbiieraj sobie to wszystko w calosc i zaplacz
nad swym masochizmem ;)

P-KoL

Data: 2010-04-20 21:28:18
Autor: u2
W dniu 2010-04-20 21:25, ColgatesBilly pisze:
[...]

To, że wymienieni powyżej comrades to Żydzi z pochodzenia, nie oznacza,
że wszyscy Żydzi to pasożytujący lewacy :)

Data: 2010-04-20 22:50:37
Autor: ColgatesBilly
"u2" <u_2@o2.pl> wrote in message news:4bce0052$0$19175$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Tak.. tylko jak lubic takiego prawicowca  ;)

P-KoL

Data: 2010-04-20 22:21:10
Autor: u2
W dniu 2010-04-20 21:50, ColgatesBilly pisze:
Tak.. tylko jak lubic takiego prawicowca

Tutaj nie ma miejsca na takie tanie sentymenty. Istotne są wyniki
ekonomiczne. Lewacy zwykle mają je fatalne.

Data: 2010-04-19 18:21:54
Autor: brat_olin
Komorowskiemu brak charyzmy
"rAzor" <"r'azor"@f\"l\"ors.pr.los.murtos.pl> wrote in

[...]

To musi byc prawdsziwy cios dla tego Smolara.  On i inni Smolarzy
(Smolary?) sa b. zasluzeni w PLUCIU na Kaczynskich i w DONOSZENIU
na nich do mediow obcych.

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2010-04-19 18:45:46
Autor: boukun

Użytkownik "brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hqhvrg$uvu$1news.onet.pl...
[...]

?????????????
Dziwne, bo przecież w tej Fundacji Jarosław politykę robił, patrz odpowiedź dla kundla...

boukun

Data: 2010-04-19 19:25:42
Autor: ColgatesBilly
"brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> wrote in message news:hqhvrg$uvu$1news.onet.pl...
[...]

Ale w tych mediach siedza dobrzy znajomi Smolarow, nie jacys obcy....
To takie wiecej mowiac, miedzynarodowe, zgrane na jedna nute towarzystwo.
Jak ten Urban z Niemiec...czy z Polski.

Oczywiscie, kwestia pochodzenia moze tu interesowac tylko faszystow

Data: 2010-04-19 18:31:12
Autor: brat_olin
Komorowskiemu brak charyzmy

"ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> wrote
> [...]

Jak ten Urban z Niemiec...czy z Polski.
Oczywiscie, kwestia pochodzenia moze tu interesowac tylko faszystow

No wlasnie, niebezpieczne to.  A przeciez Batory to Wegier, i Stefan do
tego.

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2010-04-19 19:13:38
Autor: abc
[...]

Ale Soros to węgierski Żyd:
http://www.batory.org.pl/ofund/statut.htm

Data: 2010-04-19 19:16:51
Autor: brat_olin
Komorowskiemu brak charyzmy

"abc" <abc@wp.pl> wrote

> No wlasnie, niebezpieczne to.  A przeciez Batory to Wegier, i Stefan
> do tego.

Ale Soros to węgierski Żyd:
http://www.batory.org.pl/ofund/statut.htm

Bardzo to niebezpieczne..

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2010-04-19 20:24:17
Autor: ColgatesBilly
"brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> wrote in message news:hqi33g$aol$1news.onet.pl...

"abc" <abc@wp.pl> wrote

> No wlasnie, niebezpieczne to.  A przeciez Batory to Wegier, i Stefan
> [...]

Ze niby... oni wszyscy sa niebezpieczni?

No i jak to sie ma do slynnych (acz juz trudno dostepnych w sieci)
slow Szymona Pereza, ze jak na tak maly narod, to niezly osoag
miec Budapeszt, Polske, Manhattan,,, I WIELE WIELE INNYCH

KoL

Data: 2010-04-19 19:26:51
Autor: awe

Użytkownik "brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hqi0cu$16e$1news.onet.pl...

> [...]

Oczywiscie, kwestia pochodzenia moze tu interesowac tylko faszystow

No wlasnie, niebezpieczne to.  A przeciez Batory to Wegier, i Stefan do

pechowo - batory pewnie sie na zamku wawelskim przewraca  sie w grobie....i co on moze zrobic ze jakis tam zyt akurat z wegier pochodzil
awe

Data: 2010-04-19 19:28:13
Autor: Panslavista
"awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> wrote in message news:hqi3d8$bl3$1news.onet.pl...

> [...]

pechowo - batory pewnie sie na zamku wawelskim przewraca  sie w grobie....i co on moze zrobic ze jakis tam zyt akurat z wegier pochodzil

A Batory z Siedmiogrodu, tylko skąd ta nazwa fun_Dacji...

Data: 2010-04-20 21:25:54
Autor: awe

Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości news:4bcc92b2$0$2597$65785112news.neostrada.pl...
> [...]

awe

A Batory z Siedmiogrodu, tylko skąd ta nazwa fun_Dacji...
no to takie nawiazanie do kraju urodzenia Sorosa
awe

Data: 2010-04-19 18:45:27
Autor: Piotr
Dnia Mon, 19 Apr 2010 19:25:42 +0300, ColgatesBilly napisał(a):

Oczywiscie, kwestia pochodzenia moze tu interesowac tylko faszystow

I neonazistów, już mnie tu taki jeden wypytywał, czy bardziej lubię
durniów, czy neonazistów.
Dobrze, że nie wiedzialem co to takiego ten neonazista, bo może bym się w
coś wplątał? I później by o mnie pisały różne gady, rachole, czy urbany, żem z mlekiem
matki...
Piotr
--
Od onanizmu to potrafi bezrobotnemu nieźle odp...:
http://www.youtube.com/watch?v=9ooBuTETnGI -gupi wałkun usunął, ale jakby kto chciał, to mogę podesłać na priv.

Data: 2010-04-19 18:27:05
Autor: boukun

Użytkownik "rAzor" <"r'azor"@f\"l\"ors.pr.los.murtos.pl> napisał w wiadomości news:hqhv8h$srl$1news.onet.pl...
[...]

Żyd Smolar, autorytet kundla...

boukun

Data: 2010-04-19 18:32:43
Autor: rAzor
Komorowskiemu brak charyzmy
Użytkownik... he he - boukun raczył napisać:

[...]

Bynajmniej - to twój autorytet, czekałem, aż z J. "Kurwą" Kaweckim otworzycie ryje.

Data: 2010-04-19 18:35:28
Autor: boukun

Użytkownik "rAzor" <"r'azor"@f\"l\"ors.pr.los.murtos.pl> napisał w wiadomości news:hqi0ja$1sn$2news.onet.pl...
[...]

Tak, tak, to u tego Smolara Jarosław Kaczyński obiecał zniszczyć twojego wcześniejszego pana kundlu: http://www.batory.org.pl/debaty/jkaczynski.htm

"Lider Prawa i Sprawiedliwości podkreślił na koniec, że w obecnej sytuacji społecznej i ekonomicznej nie da się dokonać rewolucji, ale nie można dopuścić do tego, by grupa wykluczonych czy tych, którzy obawiają się zmian powiększyła się. Jeżeli taka wielka grupa spotkałaby się przy urnach, to mielibyśmy rządy partii radykalnych i populistycznych - Samoobrony, Ligi Polskich Rodzin czy postkomunistów. Dlatego droga przed nami jest trudna."

Śmieciu sprzedajny! Tfu!

boukun

Data: 2010-04-19 19:37:34
Autor: awe

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hqi0ru$b4m$1mx1.internetia.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -
co ty boukun pierdolisz, znowu ci sie pogorszylo. zacznij sie leczyc - znudzlio mi sie wysylac cie do psychiatry. robisz sie coraz bardiej pierdolniety. misiu juz nie grzeje?
awe

Data: 2010-04-19 19:36:20
Autor: boukun

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hqi417$dq1$1news.onet.pl...

[...]

Oooo, prymitywna dyskusja przedszkolaka. Kogo chcesz tym prymitywnym tekstem i do czego przekonać? Prawda w oczy kole? Kaczyński w Fundacji Batorego deklarował, że na scenjie politycznej zostaną tylko okrągłostołowe mutanty, wykreowane przez SB! I slowa dotrzymał, niszcząc niezależnych Polaków...
Nie macie ani honoru, ani krzty szacunku dla samych siebie, antypolskie śmiecie...

boukun

Data: 2010-04-20 21:26:49
Autor: awe

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hqi4e2$fmp$1mx1.internetia.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- --
nic mnie w oczy nie kole....ja z toba pacanie nawet nie dyskutuje...znowu ci sie cos popierdolilo
awe

Data: 2010-04-19 19:16:38
Autor: ColgatesBilly
"rAzor" <"r'azor"@f\"l\"ors.pr.los.murtos.pl> wrote in message news:hqhv8h$srl$1news.onet.pl...
[...]

To niech Agora w swych mediach uwypukli jego charyzme!
A poza tym... to KPP i Mniejszosc nie potrafi znalezc takich
co ja, (niczym maz ktory sie opatrzyl...cimoszewicz (hehe))
naprawde maja?

KoL

Komorowskiemu brak charyzmy