Komorowskiemu brak charyzmy

Data: 2010-04-19 18:27:05
Autor: boukun
Komorowskiemu brak charyzmy

Użytkownik "rAzor" <"r'azor"@f\"l\"ors.pr.los.murtos.pl> napisał w wiadomości news:hqhv8h$srl$1news.onet.pl...
http://wiadomosci.onet.pl/2157339,12,komorowskiemu_brakuje_pewnej_charyzmy,item.html
"- Komorowskiemu, który merytorycznie zachowywał się znakomicie, brakuje pewnej charyzmy, z którą mógłby trafić do społeczeństwa. To jest problem w związku ze zbliżającą się kampanią - mówił w Radiu ZET prezes Fundacji Batorego Aleksander Smolar"

Żyd Smolar, autorytet kundla...

boukun

Data: 2010-04-19 18:32:43
Autor: rAzor
Komorowskiemu brak charyzmy
Użytkownik... he he - boukun raczył napisać:

[...]

Bynajmniej - to twój autorytet, czekałem, aż z J. "Kurwą" Kaweckim otworzycie ryje.

Data: 2010-04-19 18:35:28
Autor: boukun

Użytkownik "rAzor" <"r'azor"@f\"l\"ors.pr.los.murtos.pl> napisał w wiadomości news:hqi0ja$1sn$2news.onet.pl...
[...]

Tak, tak, to u tego Smolara Jarosław Kaczyński obiecał zniszczyć twojego wcześniejszego pana kundlu: http://www.batory.org.pl/debaty/jkaczynski.htm

"Lider Prawa i Sprawiedliwości podkreślił na koniec, że w obecnej sytuacji społecznej i ekonomicznej nie da się dokonać rewolucji, ale nie można dopuścić do tego, by grupa wykluczonych czy tych, którzy obawiają się zmian powiększyła się. Jeżeli taka wielka grupa spotkałaby się przy urnach, to mielibyśmy rządy partii radykalnych i populistycznych - Samoobrony, Ligi Polskich Rodzin czy postkomunistów. Dlatego droga przed nami jest trudna."

Śmieciu sprzedajny! Tfu!

boukun

Data: 2010-04-19 19:37:34
Autor: awe

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hqi0ru$b4m$1mx1.internetia.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -
co ty boukun pierdolisz, znowu ci sie pogorszylo. zacznij sie leczyc - znudzlio mi sie wysylac cie do psychiatry. robisz sie coraz bardiej pierdolniety. misiu juz nie grzeje?
awe

Data: 2010-04-19 19:36:20
Autor: boukun

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hqi417$dq1$1news.onet.pl...

[...]

Oooo, prymitywna dyskusja przedszkolaka. Kogo chcesz tym prymitywnym tekstem i do czego przekonać? Prawda w oczy kole? Kaczyński w Fundacji Batorego deklarował, że na scenjie politycznej zostaną tylko okrągłostołowe mutanty, wykreowane przez SB! I slowa dotrzymał, niszcząc niezależnych Polaków...
Nie macie ani honoru, ani krzty szacunku dla samych siebie, antypolskie śmiecie...

boukun

Data: 2010-04-20 21:26:49
Autor: awe

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hqi4e2$fmp$1mx1.internetia.pl...

[...]

nic mnie w oczy nie kole....ja z toba pacanie nawet nie dyskutuje...znowu ci sie cos popierdolilo
awe

Komorowskiemu brak charyzmy