Komorowskiemu rosna cyce!

Data: 2010-08-24 00:50:22
Autor: Jaksa
Komorowskiemu rosna cyce!
Moze ktos biegly w temacie kartografii czy geodezji,
pomierzylby cyce Komorowskiego jak zwisaja teraz i
powiedzmy za 2 miesiace?

Bedziemy mogli wtedy stwierdzic definitywnie czy prezio
przyjmuje zenskie hormony, bo gdy mu cyce jeszcze bardziej
urosna, to odpowiedz bedzie twierdzaca.

A wtedy nalezalobu rozpoczac procedure impeachmentu
prezia ze stanowiska, no bo jak to tak?

Jaksa

Data: 2010-08-23 15:53:58
Autor: ZEC
Komorowskiemu rosna cyce!
On 24 Sie, 00:50, Jaksa <Ja...@podole.pl> wrote:
Moze ktos biegly w temacie kartografii czy geodezji,
pomierzylby cyce Komorowskiego jak zwisaja teraz i
powiedzmy za 2 miesiace?

Jeste¶ zboczony, wiesz o tym?
Rabin ZEC

Data: 2010-08-24 01:00:33
Autor: Jaksa
Komorowskiemu rosna cyce!
On Tue, 24 Aug 2010 00:53:58 +0200, ZEC <zeczer@vp.pl> wrote:

On 24 Sie, 00:50, Jaksa <Ja...@podole.pl> wrote:
Moze ktos biegly w temacie kartografii czy geodezji,
pomierzylby cyce Komorowskiego jak zwisaja teraz i
powiedzmy za 2 miesiace?

JesteĹ› zboczony, wiesz o tym?
Rabin ZEC

Tego nie wiem, ale wiem ze facet z cyckami to obciach straszny!

Jaksa

Data: 2010-08-23 16:06:30
Autor: Rabin ZEC
Komorowskiemu rosna cyce!
On 24 Sie, 01:00, Jaksa <Ja...@podole.pl> wrote:

> Jeste¶ zboczony, wiesz o tym?
> Rabin ZEC

Tego nie wiem, ale wiem ze facet z cyckami to obciach straszny!

To powiedz to takiemu  po raku j±der (jak wyjdziesz z tego z cał±
szczęk± to gratuluję), widziałem takiego człowieka i nie zazdroszczę
mu.
Niestety tacy jak ty napawaj± mnie obrzydzeniem.
Rabin ZEC

Data: 2010-08-24 01:14:12
Autor: Jaksa
Komorowskiemu rosna cyce!
On Tue, 24 Aug 2010 01:06:30 +0200, Rabin ZEC <zeczer@vp.pl> wrote:

On 24 Sie, 01:00, Jaksa <Ja...@podole.pl> wrote:

> JesteĹ› zboczony, wiesz o tym?
> Rabin ZEC

Tego nie wiem, ale wiem ze facet z cyckami to obciach straszny!

To powiedz to takiemu  po raku jÄ…der (jak wyjdziesz z tego z caĹ‚Ä…
szczęką to gratuluję), widziałem takiego człowieka i nie zazdroszczę
mu.
Niestety tacy jak ty napawajÄ… mnie obrzydzeniem.
Rabin ZEC

Wzajemnie rabinie, wzajemnie, z pelnym obzydzeniem z mojej strony..

Znaczy sugerujecie ze Komorowski jest juz na wykonczeniu,
ostatnie podrygi zdechlej ostrygi, znaczy smiertelna choroba?

Jaksa

Data: 2010-08-24 01:27:55
Autor: Rabin ZEC
Komorowskiemu rosna cyce!
On 24 Sie, 01:14, Jaksa <Ja...@podole.pl> wrote:
On Tue, 24 Aug 2010 01:06:30 +0200, Rabin ZEC <zec...@vp.pl> wrote:

> [...]

Znaczy sugerujecie ze Komorowski jest juz na wykonczeniu,
ostatnie podrygi zdechlej ostrygi, znaczy smiertelna choroba?

Nic nie sugeruję ale to co ty bredzisz jest objawem ciężkiej choroby
psychicznej.
Rabin ZEC

Data: 2010-08-24 11:55:32
Autor: raff
Komorowskiemu rosna cyce!
[...]

Czyli prezio ma raka jader ?

R.

--
                Save The Whale!
http://fusyfusyfusy.blox.pl/resource/wieloryb.jpg

Data: 2010-08-24 03:42:36
Autor: Rabin ZEC
Komorowskiemu rosna cyce!
On 24 Sie, 11:55, raff <patagonia2...@onet.pl> wrote:

> Nic nie sugeruję ale to co ty bredzisz jest objawem ciężkiej choroby
> psychicznej.
> Rabin ZEC

Czyli prezio ma raka jader ?

Nic mi o tym nie wiadomo, chodzi mi o t± kretyńsk± wypowiedĽ, go¶ciu
nie może przeboleć że wygrał Komorowski i pieprzy głupoty przy okazji
obrażaj±c ludzi poszkodowanych przez los.
Rabin ZEC

Data: 2010-08-24 11:57:50
Autor: Zahir
Komorowskiemu rosna cyce!

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i504ur$g52$1news.onet.pl...
[...]

Ty nie masz j±der, ;padalcu! Jak taka gnida jak ty może obrażać prezydenta i jego żonę!?

--

Zahir

Data: 2010-08-24 19:45:55
Autor: ~he®sk~
Komorowskiemu rosna cyce!
On Mon, 23 Aug 2010 15:53:58 -0700 (PDT), ZEC <zeczer@vp.pl> wrote:

On 24 Sie, 00:50, Jaksa <Ja...@podole.pl> wrote:
> Moze ktos biegly w temacie kartografii czy geodezji,
> pomierzylby cyce Komorowskiego jak zwisaja teraz i
> powiedzmy za 2 miesiace?

Jeste¶ zboczony, wiesz o tym?
Rabin ZEC

 on wogole ma cos z lbem.

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2010-08-24 10:51:51
Autor: D.J.MC Donald Musk
Komorowskiemu rosna cyce!
On Aug 24, 7:45 pm, ~he(R)sk~ <~e-super_bigbred...@interia.pl> wrote:
On Mon, 23 Aug 2010 15:53:58 -0700 (PDT), ZEC <zec...@vp.pl> wrote:

> Jeste¶ zboczony, wiesz o tym?
> Rabin ZEC

 on wogole ma cos z lbem.

nigdy nie uwazalem Komoroskiego za zbyt inteligentnego ale nie
sugerujesz chyba jego choroby umyslowej?

Data: 2010-08-24 20:04:45
Autor: u2
Komorowskiemu rosna cyce!
W dniu 2010-08-24 19:51, D.J.MC Donald Musk pisze:
 on wogole ma cos z lbem.
nigdy nie uwazalem Komoroskiego za zbyt inteligentnego ale nie
sugerujesz chyba jego choroby umyslowej?

Raczej ma problemy z ci¶nieniem i kr±żeniem, typowe przy takiej masie.

Podejrzewam u niego również cukrzycę.

A braki w jego wiedzy, no cóż, do uczonego daleko mu. Ale dla dodatku do
żyrandola nie potrzeba wiele :)

Data: 2010-08-24 20:13:17
Autor: raff
Komorowskiemu rosna cyce!
  on wogole ma cos z lbem.
nigdy nie uwazalem Komoroskiego za zbyt inteligentnego ale nie
sugerujesz chyba jego choroby umyslowej?

Raczej ma problemy z ciśnieniem i krążeniem, typowe przy takiej masie.

Podejrzewam u niego rĂłwnieĹĽ cukrzycÄ™.

A braki w jego wiedzy, no cóż, do uczonego daleko mu. Ale dla dodatku do
ĹĽyrandola nie potrzeba wiele :)

Cycaty dodatek do zyrandola.

R.

Data: 2010-08-27 09:43:37
Autor: D.J.MC Donald Musk
Komorowskiemu rosna cyce!
On 24 Sie, 20:04, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> [...]

Podejrzewam u niego również cukrzycę.

A braki w jego wiedzy, no cóż, do uczonego daleko mu. Ale dla dodatku do

jak ma juz cukrzyce to objawem bedzie sennosc ale chyba ta sennosc i
luki w pamieci nikogo nie zaskakuje?

Data: 2010-08-23 17:09:19
Autor: Pistacjusz
Komorowskiemu rosna cyce!
[...]

Wydaje mi się, że lewy cyc ma ostatnio większy.
Pewnie nim karmi Nałęcza.

Data: 2010-08-24 08:15:25
Autor: wekon
Komorowskiemu rosna cyce!
"Pistacjusz" <pistacjusz@gmail.com> wrote in message news:2c8cf2dc-59f0-4e2f-8955-efc95dc38a11x42g2000yqx.googlegroups.com...
[...]

Strach pomy¶leć jak ten lewy cyc będzie wygl±dał po całej kadencji, hehe

wekon

Data: 2010-08-24 08:29:07
Autor: jadrys
Komorowskiemu rosna cyce!
  W dniu 2010-08-24 00:50, Jaksa pisze:
[...]

Oj to niezdrowe, - widać że ten Bronek zaczyna cię "kręcić".

Data: 2010-08-24 09:49:34
Autor: Zahir
Komorowskiemu rosna cyce!

Użytkownik "Jaksa" <Jaksa@podole.pl> napisał w wiadomo¶ci news:op.vhwxp8a51j561patlantis...
[...]

Kole¶, ty najwyraĽniej masz co¶ z łbem!

--

Zahir

Data: 2010-08-24 11:41:57
Autor: Panslavista
Komorowskiemu rosna cyce!
"Zahir" <sahibzahir@gmail.com> wrote in message news:4c73798e$0$27028$65785112news.neostrada.pl...

Sugerujecie, że prezio zżera piguły żona na klimaklterium?
I żon na to sie godzi? A to herod!!!

Data: 2010-08-24 13:32:38
Autor: Kaczysta
Komorowskiemu rosna cyce!

[...]

Problem jest bardziej prozaiczny: Komorowski ma raka prostaty - przechodzi na¶wietlania i usunięto mu j±dra (zlikwidowanie Ľródła testosteronu, który stymuluje rozwój notoworu prostaty).
AZ

Data: 2010-08-27 09:42:19
Autor: Antenka
Komorowskiemu rosna cyce!
[...]

Może jest w trakcie zmieniania płci? A to drań! Głosowałam na samca-
bobra, a tymczasem on zmienia się na naszych oczach w bobrzycę!:-E
Ż±dam odwołania go z urzędu Prezydenta RP, bowiem gdybym wiedziała, że
bóbr jest bobrzyc± nigdy bym na niego nie zagłosowała! Nawet we
¶nie! :D

Antenka

P.s. Przy okazji przypominam, iż bobrzyca ma poważn± wrodzon± wadę
serca, o czym nie poinformowała POlszewickiego zwierzyńca ubiegaj±c
się o prezydenturę.
No i gra muzyka na WSIowym weselu hłe hłe hłe :D

Komorowskiemu rosna cyce!