Komoruski Bronisławie -historyku hłe, hłe, hłe, popatrzcie se, jak wygląda prawidłowo polski kotylion!!! O!!!

Data: 2011-11-12 01:47:24
Autor: Antenka
Komoruski Bronisławie -historyku hłe, hłe, hłe, popatrzcie se, jak wygląda prawidłowo polski kotylion!!! O!!!
Jakże wzruszającego widoku doświadczyłam 10.11. br, kiedy włączyłam
tv! Na każdym niemalże kanale pokazywano prezydencką parę Komoruskich,
która to wraz zaproszoną do pałacu dzieciarnią produkowała
"niepodległościowe", nie-polskie kotyliony.

Myślę, że celowo odwrócono kolory, dając w nim więcej czerwonego, żeby
nikt nie miał wątpliwości jakie są  korzenie  i powiązania obecnego
prezydenta . :- /

Prezydent - historyk wytwarzając "to coś" kompletnie się
skompromitował.
Dla zmanipulowanych i nieświadomych - oto jak powinien wyglądać
prawidłowo zrobiony polski kotylion:

http://niepoprawni.pl/blog/141/kotylion-11-listopad-masz-niepodleglosci-i-reprezentacja-pzpnu

A p. Iwonie Jareckiej składam podziękowanie za wklejenie rysunku.
W Muzeum Powstania Wielkopolskiego można takie właśnie, miniaturowe
kotyliony zobaczyć. To właśnie one odróżniały Powstańców
Wielkopolskich od wojska pruskiego.

Antenka

Niech żyje wolna, niepodległa Polska, moja Ojczyzna! Amen!

Data: 2011-11-12 13:11:54
Autor: Marek Czaplicki
Antenka pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota 12 listopad 2011 10:47:

[...]

Hymn się nie podoba, orzełek się nie podoba, kotylion też. Trzeba zaniechać produkcji pomidorów; czerwone przecież jak wściekłe. :-)

Data: 2011-11-12 18:27:35
Autor: stevep
Dnia 12-11-2011 o 13:11:54 Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):

[...]

Ona pewnie sama siebie nie znosi i dlatego tak rozsiewa żółć.

--
stevep

Data: 2011-11-12 15:11:55
Autor: Antenka
On 12 Lis, 18:27, stevep <stevep...@invalid.tkdami.net> wrote:
Dnia 12-11-2011 o 13:11:54 Marek Czaplicki <em...@gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
> produkcji pomidorów; czerwone przecież jak wściekłe. :-)

Ona pewnie sama siebie nie znosi i dlatego tak rozsiewa żółć.<

A niby dlaczego? Jestem piękna, powabna, mądra, zdolna, wszechstronna
- to tylko kilka moich przymiotów. Bardzo siebie lubię. :-P

Antenka

P.s. Jak masz problem z żółcią to kicaj do gastrologa. To wszystko
przez to twoje opilstwo. :-o))

Data: 2011-11-13 14:03:33
Autor: stevep
Dnia 13-11-2011 o 00:11:55 Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):

> [...]

Antenka

P.s. Jak masz problem z żółcią to kicaj do gastrologa. To wszystko

Skoro jadrys w tobie gustuje to musisz dorównywać "urodą" Kępie?

--
stevep

Data: 2011-11-13 08:36:29
Autor: Antenka
Komoruski Bronisławie -historyku hłe, hłe, hłe, popatrzcie se, jak wygląda prawidłowo polski kotylion!!! O!!!
On 13 Lis, 14:03, stevep <stevep...@invalid.tkdami.net>

Skoro jadrys w tobie gustuje to musisz dorównywać "urodą" Kępie?<

Nie chcę być zarozumiała, ale niestety p. Beata przy mnie wymięka - z
całym szacunkiem do jej osoby. Jej urodę można przyrównać jak uroda
gęsi do łabędzia, przy czym nie ona jest tym łabędziem, ale oczywiście
ja, Antenka we własnej osobie!
 :-P

Antenka

Spadaj! :-E

Data: 2011-11-12 15:14:25
Autor: jadrys
W dniu 2011-11-12 10:47, Antenka pisze:
[...]

A zwróciłaś Antenko uwagę na to kto był obecny przy tej produkcji? Otóż ni mniej ni więcej tylko ten wmawiany nam Bohater ostatnich czasów - kapitan Wrona. :-(

Data: 2011-11-13 18:16:13
Autor: TheBest
[...]

Akurat kokarda Komorowskiego jest poprawna
http://niepoprawni.pl/blog/2008/bialo-czerwona-kokarda-nie-kotylion

Komoruski Bronisławie -historyku hłe, hłe, hłe, popatrzcie se, jak wygląda prawidłowo polski kotylion!!! O!!!