Komoruski Bronisławie -historyku hłe, hłe, hłe, popatrzcie se, jak wygląda prawidłowo polski kotylion!!! O!!!

Data: 2011-11-12 13:11:54
Autor: Marek Czaplicki
Komoruski Bronisławie -historyku hłe, hłe, hłe, popatrzcie se, jak wygląda prawidłowo polski kotylion!!! O!!!
Antenka pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota 12 listopad 2011 10:47:

Jakże wzruszającego widoku doświadczyłam 10.11. br, kiedy włączyłam
tv! Na każdym niemalże kanale pokazywano prezydencką parę Komoruskich,
która to wraz zaproszoną do pałacu dzieciarnią produkowała
"niepodległościowe", nie-polskie kotyliony.

Hymn się nie podoba, orzełek się nie podoba, kotylion też. Trzeba zaniechać produkcji pomidorów; czerwone przecież jak wściekłe. :-)

Data: 2011-11-12 18:27:35
Autor: stevep
Dnia 12-11-2011 o 13:11:54 Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):

[...]

Ona pewnie sama siebie nie znosi i dlatego tak rozsiewa żółć.

--
stevep

Data: 2011-11-12 15:11:55
Autor: Antenka
On 12 Lis, 18:27, stevep <stevep...@invalid.tkdami.net> wrote:
Dnia 12-11-2011 o 13:11:54 Marek Czaplicki <em...@gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
> produkcji pomidorów; czerwone przecież jak wściekłe. :-)

Ona pewnie sama siebie nie znosi i dlatego tak rozsiewa żółć.<

A niby dlaczego? Jestem piękna, powabna, mądra, zdolna, wszechstronna
- to tylko kilka moich przymiotów. Bardzo siebie lubię. :-P

Antenka

P.s. Jak masz problem z żółcią to kicaj do gastrologa. To wszystko
przez to twoje opilstwo. :-o))

Data: 2011-11-13 14:03:33
Autor: stevep
Dnia 13-11-2011 o 00:11:55 Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):

> [...]

Antenka

P.s. Jak masz problem z żółcią to kicaj do gastrologa. To wszystko

Skoro jadrys w tobie gustuje to musisz dorównywać "urodą" Kępie?

--
stevep

Data: 2011-11-13 08:36:29
Autor: Antenka
Komoruski Bronisławie -historyku hłe, hłe, hłe, popatrzcie se, jak wygląda prawidłowo polski kotylion!!! O!!!
On 13 Lis, 14:03, stevep <stevep...@invalid.tkdami.net>

Skoro jadrys w tobie gustuje to musisz dorównywać "urodą" Kępie?<

Nie chcę być zarozumiała, ale niestety p. Beata przy mnie wymięka - z
całym szacunkiem do jej osoby. Jej urodę można przyrównać jak uroda
gęsi do łabędzia, przy czym nie ona jest tym łabędziem, ale oczywiście
ja, Antenka we własnej osobie!
 :-P

Antenka

Spadaj! :-E

Komoruski Bronisławie -historyku hłe, hłe, hłe, popatrzcie se, jak wygląda prawidłowo polski kotylion!!! O!!!