Komoruski atakuje! :-(((

Data: 2010-06-11 13:11:16
Autor: Antenka
Komoruski atakuje! :-(((
Dzisiaj dokonał gwałtu na mojej skrzynce pocztowej - zbok!. List od
hrabiego bobra wyciągnęłam za pomocą gumowej rękawiczki i natychmiast
- nie otwierając - odesłałam do nachalnego POlszewika p.o. :-E

Antenka

Data: 2010-06-11 22:45:44
Autor: awe
Komoruski atakuje! :-(((

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:9227e044-b233-4843-90c4-1f8f3a2eeaa0s9g2000yqd.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -
patrz do mnie sie ta menda nie odwazyla napisac:-))
awe

Data: 2010-06-11 23:02:46
Autor: CeSaR
Komoruski atakuje! :-(((
- nie otwierając - odesłałam do nachalnego POlszewika p.o. :-E

Och, to musiał być dla niego szok.........

Data: 2010-06-11 23:23:26
Autor: awe
Komoruski atakuje! :-(((

Użytkownik "CeSaR" <adres@mail.com> napisał w wiadomości news:huu88a$ish$1news.onet.pl...
- nie otwierając - odesłałam do nachalnego POlszewika p.o. :-E

Och, to musiał być dla niego szok.........

-- -- -- -- -- -
wiesz jak maja wiecej niz polowa odbic to daje im wiele do myslenia
awe

Data: 2010-06-11 21:48:02
Autor: b0niek
Komoruski atakuje! :-(((
awe <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał(a):

> [...]
-- -- -- -- -- -
wiesz jak maja wiecej niz polowa odbic to daje im wiele do myslenia

Ale ty na prawdę wierzysz w to, że komuś chce się odsyłać jakieś ulotki
reklamowe? Normalni ludzie po prostu wyrzucają je do kosza.

Data: 2010-06-12 01:15:34
Autor: awe
Komoruski atakuje! :-(((

Użytkownik "b0niek" <bonislaw.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:huuaui$j8h$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Ale ty na prawdę wierzysz w to, że komuś chce się odsyłać jakieś ulotki
reklamowe? Normalni ludzie po prostu wyrzucają je do kosza.
-- -- -- -- -- -- -- --
no tak ale bada sie ilu kliknelo w emailu na link a ile emaili pozostalo bez odpowiedzi - to wlasnie te ktore znalazly sie w koszu. puszczalem tu dzis link ze w sztabie PO jest panika bo roznica miedzy JK a Komruskim to jakies 4% - to sa ich wewnetrzne badania, a wiec jesli jeszcze do tego dodamy fakt ze wyniki PiS sa zanizone - oznacza to wyugrana JK.
wy tez panowie wiecie ze tak bedzie
awe

Data: 2010-06-11 23:42:11
Autor: Antenka
Komoruski atakuje! :-(((
 w sztabie PO jest panika bo roznica miedzy JK a Komruskim to jakies 4% - to sa ich wewnetrzne badania, a wiec jesli jeszcze do tego dodamy fakt ze wyniki PiS sa zanizone - oznacza to wyugrana JK.< awe

Ave, masz nieaktualne dane. Przed chwilą w TVP1 podano:

Jarosław Kaczyński 36%

hrabia 38% ( to ile ma naprawdę? :D :D)

a dalej długo, długo nic  :-)

Antenka

Data: 2010-06-12 14:02:12
Autor: awe
Komoruski atakuje! :-(((

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:ab901a9f-d48b-468b-932d-bbe3de9c1ff9d8g2000yqf.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -
czyli jk prezes
awe

Data: 2010-06-12 12:58:31
Autor: Antenka
Komoruski atakuje! :-(((
On 12 Cze, 14:02, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
U ytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisa w wiadomo cinews:ab901a9f-d48b-468b-932d-bbe3de9c1ff9d8g2000yqf.googlegroups.com...

>  w sztabie PO jest panika bo roznica miedzy JK a Komruskim to jakies 4% -
> to sa ich wewnetrzne badania, a wiec jesli jeszcze do tego dodamy fakt ze
> wyniki PiS sa zanizone - oznacza to wyugrana JK.< awe

Ave, masz nieaktualne dane. Przed chwil w TVP1 podano:

Jaros aw Kaczy ski 36%

hrabia 38% ( to ile ma naprawd ? :D :D)

a dalej d ugo, d ugo nic  :-)

Antenka
-- -- -- -
czyli jk prezes
awe

Tak :-)

Data: 2010-06-11 23:44:15
Autor: CeSaR
Komoruski atakuje! :-(((

wiesz jak maja wiecej niz polowa odbic to daje im wiele do myslenia

Nie mają.

Data: 2010-06-12 01:13:14
Autor: awe
Komoruski atakuje! :-(((

Użytkownik "CeSaR" <adres@mail.com> napisał w wiadomości news:huuam3$p1g$1news.onet.pl...

wiesz jak maja wiecej niz polowa odbic to daje im wiele do myslenia

Nie mają.

-- -- -- -- -- -- -- -
a ile maja?
awe

Data: 2010-06-12 11:17:10
Autor: CeSaR
Komoruski atakuje! :-(((

a ile maja?

A ile ty odsyłasz spamu?

Data: 2010-06-12 14:01:31
Autor: awe
Komoruski atakuje! :-(((

Użytkownik "CeSaR" <adres@mail.com> napisał w wiadomości news:huvj9a$u1l$1news.onet.pl...

a ile maja?

A ile ty odsyłasz spamu?

-- -- -- -- -- -- --
no ja moge odeslac im jeden. to w koncu ile tego spamu maja
awe

Data: 2010-06-12 07:40:33
Autor: precz z gnomem
Komoruski atakuje! :-(((
Użytkownik "Kałtenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał

Dzisiaj dokonał gwałtu na mojej skrzynce pocztowej ....

Bidulko, to nawet skrzynka pocztowa ma większe powodzenie od ciebie.

Przemysław Warzywny

--

"Wygrana w wyborach Jarosława Kaczyńskiego może spowodować, że Polska spadnie do rangi Ruandy i Burundi, a rządziłby nią "człowiek, który ma doświadczenie w hodowli zwierząt futerkowych.
Wyrok w procesie apelacyjnym w aferze gruntowej uchylony. Argumenty Mariusza Kamińskiego, b. szefa CBA, i jego zwolenników, że wszystko zgodne z prawem, upadły".

Data: 2010-06-12 00:13:16
Autor: Antenka
Komoruski atakuje! :-(((
Bidulko, to nawet skrzynka pocztowa ma większe powodzenie od ciebie.<

Zbok, zbok, zbok...fuj! Perwersie, dla ciebie każdy "obiekt" ma
zabarwienie seksualne, nawet skrzynka pocztowa.
Mówisz, że kiedy ocierasz się swoim małym ch_ _kiem o skrzynkę
sąsiadki, doznajesz orgazmu? Tylko to ci pozostało. Zbok!

Antenka

"Komoruski zgwałcił moją skrzynkę pocztową!" :-E

Data: 2010-06-13 12:01:17
Autor: awe
Komoruski atakuje! :-(((

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:abf0fa03-21b7-4832-b162-34e12a6bc046c33g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -
boukun misia pluszowego a ten skrzynki pocztowe - oni wszyscy z wariatkowa, nie mowilem?
awe

Data: 2010-06-12 12:03:51
Autor: u2
Komoruski atakuje! :-(((
W dniu 2010-06-11 22:11, Antenka pisze:
Dzisiaj dokonał gwałtu na mojej skrzynce pocztowej - zbok!. List od
hrabiego bobra wyciągnęłam za pomocą gumowej rękawiczki i natychmiast
- nie otwierając - odesłałam do nachalnego POlszewika p.o. :-E

A ja przeczytałem to GWno. Zdecydowanie to nie mój prezydent ;)

Komoruski atakuje! :-(((