Komoruski atakuje! :-(((

Data: 2010-06-12 07:40:33
Autor: precz z gnomem
Komoruski atakuje! :-(((
Użytkownik "Kałtenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał

Dzisiaj dokonał gwałtu na mojej skrzynce pocztowej ....

Bidulko, to nawet skrzynka pocztowa ma większe powodzenie od ciebie.

Przemysław Warzywny

--

"Wygrana w wyborach Jarosława Kaczyńskiego może spowodować, że Polska spadnie do rangi Ruandy i Burundi, a rządziłby nią "człowiek, który ma doświadczenie w hodowli zwierząt futerkowych.
Wyrok w procesie apelacyjnym w aferze gruntowej uchylony. Argumenty Mariusza Kamińskiego, b. szefa CBA, i jego zwolenników, że wszystko zgodne z prawem, upadły".

Data: 2010-06-12 00:13:16
Autor: Antenka
Komoruski atakuje! :-(((
Bidulko, to nawet skrzynka pocztowa ma większe powodzenie od ciebie.<

Zbok, zbok, zbok...fuj! Perwersie, dla ciebie każdy "obiekt" ma
zabarwienie seksualne, nawet skrzynka pocztowa.
Mówisz, że kiedy ocierasz się swoim małym ch_ _kiem o skrzynkę
sąsiadki, doznajesz orgazmu? Tylko to ci pozostało. Zbok!

Antenka

"Komoruski zgwałcił moją skrzynkę pocztową!" :-E

Data: 2010-06-13 12:01:17
Autor: awe
Komoruski atakuje! :-(((

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:abf0fa03-21b7-4832-b162-34e12a6bc046c33g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

boukun misia pluszowego a ten skrzynki pocztowe - oni wszyscy z wariatkowa, nie mowilem?
awe

Komoruski atakuje! :-(((