Komoruski chce cenzury internetu

Data: 2010-06-08 05:00:38
Autor: Pistacjusz
Komoruski chce cenzury internetu
trzeba będzie wszystko szyfrować, ukrywać IP, chować się za VPNem albo
włamywać się przez Wifi. Zupełnie jak w Chinach.

Data: 2010-06-08 14:16:45
Autor: awe

Użytkownik "Pistacjusz" <pistacjusz@gmail.com> napisał w wiadomości news:2903f6c6-afa5-452f-9203-34ecef6ef64cx27g2000yqb.googlegroups.com...
trzeba będzie wszystko szyfrować, ukrywać IP, chować się za VPNem albo
włamywać się przez Wifi. Zupełnie jak w Chinach.
-- -- -- -- -- -- -
zebysmy nie mogli pisac jaki to z niego dzielny gajowy?
awe

Data: 2010-06-08 18:03:45
Autor: u2
W dniu 2010-06-08 14:16, awe pisze:

zebysmy nie mogli pisac jaki to z niego dzielny gajowy?

O to Bronkowi chodzi, trzymać wszystkich za mordę.

Data: 2010-06-08 14:44:21
Autor: Lorn
Pistacjusz pisze:
trzeba będzie wszystko szyfrować, ukrywać IP, chować się za VPNem albo
włamywać się przez Wifi. Zupełnie jak w Chinach.

Może byś tak okrasił te rewelacje linkiem? "Fakty i mity" nadają?

Data: 2010-06-08 05:51:31
Autor: Pistacjusz

http://sierp.libertarianizm.pl/?p=230

Data: 2010-06-08 15:12:16
Autor: Lorn
Pistacjusz pisze:

trzeba będzie wszystko szyfrować, ukrywać IP, chować się za VPNem albo
włamywać się przez Wifi. Zupełnie jak w Chinach.
Może byś tak okrasił te rewelacje linkiem? "Fakty i mity" nadają?

Wycinaj sygnaturki.

http://sierp.libertarianizm.pl/?p=230

Czyli: Dyskusja na temat czegoś czego de fakto nie ma? :> Kolejny raz prowokujesz. :>

Data: 2010-06-08 08:59:53
Autor: Pistacjusz
Komoruski chce cenzury internetu

>http://sierp.libertarianizm.pl/?p=230

Czyli: Dyskusja na temat czego czego de fakto nie ma? :> Kolejny raz
prowokujesz. :>

Masz linka, możesz sobie wyrobić samodzielnie pogląd.
A co, uważasz że zawetuje ustawę o kontroli internetu?

Data: 2010-06-08 18:36:26
Autor: Lorn
Pistacjusz pisze:
[...]

Uważam, że próba podjęcia dyskusji na temat czegoś, czego de fakto nie ma jest twoją kolejną prowokacją. Wyrobić opinię to ja sobie mogę po zapoznaniu się z projektem ustawy, a nie na podstawie dywagacji. :>

Data: 2010-06-08 16:41:54
Autor: Pikolo

Pistacjusz pisze:

[...]

Pierdol sie

http://sierp.libertarianizm.pl/?p=230

Czyli: Dyskusja na temat czegoś czego de fakto nie ma? :> Kolejny raz prowokujesz. :>

-- Immortal silence gathers illusions inside...

Komoruski chce cenzury internetu