Komoruski podczas debaty

Data: 2010-06-27 13:49:34
Autor: Pistacjusz
Komoruski podczas debaty
pobekiwał. Tzn. ciągle odbijało mu się jak mówił. Był też dziwnie
czerwony na twarzy. Czyżby problemy z jelitem grubym? Przy raku jelita
są właśnie takie objawy. Do tego zwykle dochodzi pewna porywczość
związana z zaburzeniami hormonalnymi. Zauważyliście?
Jeśli tak (a nie na przykład przeżarł się) to Komorusek ma najwyżej
kilka miesięcy życia.

Data: 2010-06-27 23:01:41
Autor: rAzor
Komoruski podczas debaty
Użytkownik Pistacjusz napisał:
[...]

Komorowski wypadł tragicznie. Już pisałem - najlepszą receptą dla Komorowskiego jest milczenie.
--
"..because *this time* is all you have..."

Data: 2010-06-27 14:06:05
Autor: Pistacjusz
Komoruski podczas debaty
On 27 Cze, 23:01, rAzor <"pisz\".pan\".na.ko'wno\"@na.ko\"w'no!.pl">
wrote:
> [...]

> kilka miesięcy życia.

Komorowski wypadł tragicznie. Już pisałem - najlepszą receptą dla

Masz rację.
Ale abstrahując już od tego kto leprzy czy kto wygra wybory to
zastanawia mnie
fizyczny stan Komoruska. Wcześniej myślałem, że on jest zwyczajnie
głupi ale
przy raku jelit także te "gafy" usprawiedliwiałaby choroba. Przyjżyj
mu się,
on niezdrowo wygląda i reaguje.

Data: 2010-06-27 14:15:15
Autor: zbig
Komoruski podczas debaty
wrote:

> [...]

głupi ale
przy raku jelit także te "gafy" usprawiedliwiałaby choroba. Przyjżyj

Niedobrze z wami. Niedługo zobaczycie jeszcze białe myszki. Kaczyński
był nieświeży jak ruskie walonki i to było czuć na milę.

Data: 2010-06-27 23:19:36
Autor: Auslaender
Komoruski podczas debaty

wrote:
> [...]

głupi ale
przy raku jelit także te "gafy" usprawiedliwiałaby choroba. Przyjżyj

Biedacy. :) Cóż wam pozostało po tym, jak Polacy zobaczyli, jak wasz idol leży na łopatkach. Jąkał się, seplenił, szukał rozpaczliwie jakichś argumentów. Powtarzał nierzeczowe, oklepane argumenty. Echhh, żenada. I to jest człowiek, który ma reprezentować Polskę? Pan Komorowski spokojny, zrównoważony, rzeczowy. Bazuje na argumentach. Zastanówcie się, czy nie jest to ostatni gwizdek na otwarcie oczu.

Auslaender

Data: 2010-06-27 15:28:05
Autor: Pistacjusz
Komoruski podczas debaty

Biedacy. :) C wam pozosta o po tym, jak Polacy zobaczyli, jak wasz idol
le y na opatkach. J ka si , sepleni , szuka rozpaczliwie jakich
argument w. Powtarza nierzeczowe, oklepane argumenty. Echhh, enada. I to
jest cz owiek, kt ry ma reprezentowa Polsk ? Pan Komorowski spokojny,
zr wnowa ony, rzeczowy. Bazuje na argumentach. Zastan wcie si , czy nie jest
to ostatni gwizdek na otwarcie oczu.

Auslaender

Troszczę się o Twojego furera bo jakoś niezdrowo wygląda. Powinieneś
mi podziękować
i być wdzięcznym za moją wielkoduszność, że nawet w takim marnym
bydlęciu dostrzegam czującą istotę.

Data: 2010-06-28 02:18:37
Autor: Auslaender
Komoruski podczas debaty

Użytkownik "Pistacjusz" <pistacjusz@gmail.com> napisał w wiadomości news:d432f266-99c4-4076-8881-5730cc23fa9fy11g2000yqm.googlegroups.com...

[...]

Jeszcze jeden fanatyczny, podwórzowy Burek na łańcuchu, z pianą na pysku. Nie widzi i nie rozumie, co się wkoło dzieje, zieje nienawiścią na wszystko, co nie zgadza się z jego ograniczonym horyzontem. Klapy na oczach. Mam nadzieję, że już po wyborach jakiś psychoanalityk przeprowadzi gruntowne studia nad fenomenem poparcia tak pokaźnej liczby wyborców głosujących na kłamliwego i obłudnego kandydata na prezydenta, zaślepionego rządzą władzy. Z pewnością masz świadomość, że jesteś na przegranej, tylko co ty z tym zrobisz po ostatecznym wyniku wyborów? Proszę, nie załamuj się, życie to nie tylko polityka, są jeszcze inne aspekty. Życie jest piękne!
Auslaender

Data: 2010-06-27 17:29:51
Autor: Pistacjusz
Komoruski podczas debaty

Jeszcze jeden fanatyczny, podw rzowy Burek na a cuchu, z pian na pysku.
Nie widzi i nie rozumie, co si wko o dzieje, zieje nienawi ci na wszystko,
co nie zgadza si z jego ograniczonym horyzontem. Klapy na oczach. Mam
nadziej , e ju po wyborach jaki psychoanalityk przeprowadzi gruntowne
studia nad fenomenem poparcia tak poka nej liczby wyborc w g osuj cych na
k amliwego i ob udnego kandydata na prezydenta, za lepionego rz dz w adzy..
Z pewno ci masz wiadomo , e jeste na przegranej, tylko co ty z tym
zrobisz po ostatecznym wyniku wybor w? Prosz , nie za amuj si , ycie to nie
tylko polityka, s jeszcze inne aspekty. ycie jest pi kne!
Auslaender

I bądź tu dobry dla platfonsa.
Okaż im trochę litości i współczacia - nic nie doceniają.
Zapamiętaj platfusku, że "zgoda buduje" oraz że "miłość jest
najważniejsza"

Data: 2010-06-28 02:47:16
Autor: Auslaender
Komoruski podczas debaty

Użytkownik "Pistacjusz" <pistacjusz@gmail.com> napisał w wiadomości news:513f3f96-a5d3-4111-9651-0f40e385c891s9g2000yqd.googlegroups.com...

[...]

Rutynowa, PISdzielska metoda - wyeliminuj przeciwnika obrażając go. Jestem ponad to, śmieszą mnie twoje argumenty. Litość i współczucie wzmagaj w sobie, przyda ci się to po 4 lipca. I ponawiam serdeczną prośbę - nie załamuj się na resztę życia. Życie jest piękne! Nawet wtedy, gdy zabraknie w nim pana prezesa...
Auslaender

Data: 2010-06-28 09:08:12
Autor: HaMMeR
Komoruski podczas debaty
On 2010-06-28 02:47, Auslaender wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Entuzjasta POwizny jeberalnej..:))
Skoncza sie te twoje lewe interesy, to ci sie
zdanie o pieknym zyciu radykalnie odmieni!
Nic nie trwa wiecznie wymozdzku...

Data: 2010-06-28 07:59:56
Autor: Jarek \(lewo i sprawiedliwośc\)
Komoruski podczas debaty

Użytkownik "Pistacjusz" <pistacjusz@gmail.com> napisał

Masz rację.
Ale abstrahując już od tego kto leprzy czy kto wygra....

Ja uważam, że jednak "leprzy" był pan marszałek Komorowski.

 Przemysław Warzywny

    P.S.

http://so.pwn.pl/

--

Ja, Jarosław Kaczyński kandydat na prezydenta RP, na wiecu wyborczym w
Lublinie rozpowszechniłem informację, że Bronisław Komorowski chce, aby

 - tak brzmi sprostowanie które prezes PiS musi zamieścić w TVP1 i TVN.

Data: 2010-06-27 14:36:16
Autor: DJ MC Donald Musk
Komoruski podczas debaty
wrote:
> [...]

Komorowskiego jest milczenie.
--
"..because *this time* is all you have..."

a jak te profesory majcherki sie pocily!
:-)
zeby pokazac, ze kaczynski przegral...
az mu loczek sie zakrecil!

co za swolocz....
po wyborach robimy kesim
i do ciurmy!

Data: 2010-06-28 07:13:21
Autor: cytryna
Komoruski podczas debaty
wrote:

> [...]
> --
> "..because *this time* is all you have..."

a jak te profesory majcherki sie pocily!

***********************

Macherek z Krakówka to stary zagorzały komunista, politolog z b. Akademii Pedagogicznej, zaledwie dr hab. i uczelniany profesor na niby, to ten co tylnymi drzwiami wprowadzał swojego szefa Szechtera po doktorat niehonorowy,
będąc laudatorem obsikanym w auli przez opozycjonistę - Bociana.Czego można
sie po takim sprzedajnym pajacu spodziewać. Może zaistnieć tylko przy bobrze
albo innej gadzinie, typowy palikociarz, artysta od wajdolenia.

Data: 2010-06-28 08:03:05
Autor: Jarek \(lewo i sprawiedliwośc\)
Komoruski podczas debaty

Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał

Macherek z Krakówka to stary zagorzały komunista

Kto jest ten "Macherek"?

Przemysław Warzywny

Data: 2010-06-28 08:10:54
Autor: Bombelek
Komoruski podczas debaty

Użytkownik "Pistacjusz" <pistacjusz@gmail.com> napisał w wiadomości news:8a686af1-2b4f-455e-839c-dbb093b5a15fi28g2000yqa.googlegroups.com...
[...]

Komorowski nie jest moim idolem ale wyraźnie był normalny. Prezes PiS okazał się komuchem!

--

Bąbel-ek

Komoruski podczas debaty