Komoruski, ruski namiestniku nie bój się krzyża, bój się Boga !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Data: 2010-08-03 11:13:27
Autor: Charlie delta
Komoruski, ruski namiestniku nie bój się krzyża, bój się Boga !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
"a może stanie się cud, łódka wypłynie, i wszystko się zmieni"

Data: 2010-08-03 19:57:47
Autor: Ritchie
Komoruski, ruski namiestniku nie bój się krzyża, bój się Boga !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Charlie delta <charlie.delta.trader@gmail.com> napisał(a):
"a mo=BFe stanie si=EA cud, =B3=F3dka wyp=B3ynie, i wszystko si=EA zmieni"

Kiedys postawilem sobie w ogrodzie drewniana szope - nie zglosilem tej
konstrukcji do urzedu i po jakims czasie tenze urzad nakazal mi rozbiorke
szopy lub legalizacje za jakies 30K PLN. Jaki ja glupi wtedy bylem, ze na
szopie krzyza nie namalowalem ;)  --

Data: 2010-08-03 22:46:17
Autor: Endriu
[...]

Teologia polityczna kaczyzmu spod Pałacu Prezydenckiego
http://prawica.net/opinie/22856

"[...] Absolutnie nie jest prawdą, że krzyża bronią katolicy i mamy tutaj do czynienia ze sporem zwolenników i przeciwników obecności krzyża w życiu publicznym. Jest to zupełnie błędne postawienie sprawy. Ten krzyż przestał być symbolem chrześcijańskim, przeistaczając się w symbol Prawa i Sprawiedliwości. Ci ludzie z krzyża zrobili symbol partyjny, co ja uważam za obrzydliwe. [...]"

Charlie tumanie skończ już. Naród pokazał twojemu wodzowi w osatnich wyborach środkowy palec, więc siedź cicho i nie rób nieduolnie z grupy pola do agitacji. Ta wasza "obrona PiS-owskiego krzyża" jest żałosna.

Przypominam ci że twój idol na pokładzie Tu-152 leciał z całą ekipą od "zabezpieczania" bezpieczeństwa narodowego. Jak się okazało ludzie ci okazali się być wyjątkowymi nieudacznikami, bo sami sobie nie potrafili zapewnić bezpieczeństwa, a co do piero narodowi. Banda patałachów zatrudniona na partyjnych stokach która tylko liczy na wysokie emerytury, diety poselskie i łapówki.

Precz z nieudacznikami ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-08-03 22:53:50
Autor: Endriu
[...]

Jedyne co zostało Pis-iorom to skamlenie w kierunku Putina, aby ten (jak będzie miał dobry chumor) ewentualnie wydał (lub nie) sfałszowane zapisy z rejestratorów.....

Jakie żałosne to "państwo" polskie, którego obywatele sami zrzekli się swojej własnej suwerenności.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-08-03 14:03:25
Autor: Charlie delta
On 3 Sie, 22:53, "Endriu" <nmp1WYTNI...@interia.pl> wrote:
> [...]

rejestratorów.....

Jakie żałosne to "państwo" polskie, którego obywatele sami zrzekli się

synu

społeczeństwo nie reaguje na znaki czasu

czas zgotuje temu społeczeństwu znak zagłady

Data: 2010-08-03 14:18:04
Autor: Endriu
Komoruski, ruski namiestniku nie bój się krzy ża, bój się Boga !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
synu
społeczeństwo nie reaguje na znaki czasu
czas zgotuje temu społeczeństwu znak zagłady

Chłopie twój nieżyjący już idol podpisał zreczenie się suwerenności na
rzecz Niemiec. A w interesie Niemiec (i Rosji) jest aby Polska nie
istniała - Ribentropp/Mołotow. Więc rozpoczęło się czyszczenie, a twój
idol poszedł na pierwszy ogień.

Skoro nie chcesz państwa polskiego, i chcesz niemieckiej Unii to po co
tu bezsensownie kłapiesz ozorem i niepotrzebie siejesz ferment ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-08-04 00:23:04
Autor: kroovka
Krzyż Pański z Wami; nie szastajcie krzyżem na giełdzie
proszę, więcej szacunku dla bliźnich i więcej wybaczania wzajemnie, jeszcze
umiecie-jesteście dobrzy ludzie.

kroovka

Data: 2010-08-06 17:32:16
Autor: kroovka
Krzyż Pański z Wami; nie szastajcie krzyżem na giełdzie
proszę, więcej szacunku dla bliźnich i więcej wybaczania wzajemnie, jeszcze
umiecie-jesteście dobrzy ludzie.

kroovka

Głosy, iz warto zmienić zniszczone płyty wokól pałacu sa zapewne cenne. Moze faktycznie po paru miesiacach rycia znajdą się dowody potrzebne komisjom sejmowym, dobra inicjatywa komisji sejmowych.

kroovka

Cieszy spokój i rozwaga w tych sprawach
kroovka

--

Komoruski, ruski namiestniku nie bój się krzyża, bój się Boga !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!