Grupy dyskusyjne   »   pl.biznes.wgpw   »   Komoruski wpatruje się w swój portret i mruczy....oj co to będzie, nic - odpowiada portret, mnie zdejm± a ciebie powiesz±

Data: 2010-08-05 12:16:24
Autor: Charlie delta
Komoruski wpatruje się w swój portret i mruczy....oj co to będzie, nic - odpowiada portret, mnie zdejm± a ciebie powiesz±
buhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Data: 2010-08-05 21:20:39
Autor: Paweł
Komoruski wpatruje się w swój portret i mruczy....oj co to będzie, nic - odpowiada portret, mnie zdejmą a ciebie powieszą
Charlie delta wrote:

buhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

to teraz na pisdeckich szkoleniach juz takie marne covery
z "dowcipu surowo wzbronionego" opowiadaja?

Data: 2010-08-05 21:45:35
Autor: marfi
Użytkownik "Paweł" <root@127.0.0.1> napisał w wiadomości news:i3f2ug$kut$2news.net.icm.edu.pl...
Charlie delta wrote:

buhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

to teraz na pisdeckich szkoleniach juz takie marne covery
z "dowcipu surowo wzbronionego" opowiadaja?

CHWDP. (P znaczy politykom, ktĂłrych miejsce w pomyjach ale na zmywaku)

--
marfi

Data: 2010-08-05 13:38:48
Autor: macieks
On 5 Sie, 21:45, "marfi" <marfi @bb.onet.pl> wrote:
Użytkownik "Paweł" <r...@127.0.0.1> napisał w wiadomo¶cinews:i3f2ug$kut$2news.net.icm.edu.pl...

> to teraz na pisdeckich szkoleniach juz takie marne covery
> z "dowcipu surowo wzbronionego" opowiadaja?

CHWDP. (P znaczy politykom, których miejsce w pomyjach ale na zmywaku)

--
marfi

GENIALNE hasło

   CHWDP
P=politykom

lub

CHWDPolitykom

Jak by¶ był producentem koszulek, to by¶ zbił na tym maj±tek.
Ja sobie taki napis na koszulkę zamówię :)

Data: 2010-08-05 22:57:04
Autor: marfi
Użytkownik "macieks" <mmmacieksss@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:5fc3a04a-67b3-47ef-87c8-9aa806594af3u26g2000yqu.googlegroups.com...
[...]

A jak bym był tatuatorem to na Penisie bym se wytatuaował :)

--
marfi