Komoruski zerwał się z łańcucha POlszewi?

Data: 2010-07-10 12:51:48
Autor: Antenka
Komoruski zerwał się z łańcucha POlszewi?
Jednym słowem oprychy z podwórka zostali wykiwani. Elekt bardziej
kocha służby.

Antenka

Data: 2010-07-11 10:37:29
Autor: jadrys
  W dniu 2010-07-10 21:51, Antenka pisze:
Jednym słowem oprychy z podwórka zostali wykiwani. Elekt bardziej
kocha służby.

Antenka

Ja mam nadzieję że jednak najbardziej będzie sobie cenił interesy Polski i Polaków. :-\

Data: 2010-07-11 09:31:22
Autor: Antenka
On 11 Lip, 10:37, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:
> [...]

> kocha służby.

> Antenka

Ja mam nadzieję że jednak najbardziej będzie sobie cenił interesy Polski

On już pokazał na co go stać jako p.o. a i teraz jako elekt robi
kręcią robotę. Bo widzisz Jadrysiu,  Komoruski to taki zwierzyniec w
jednym : bóbr, kret i szczwany lis i jeszcze kilka innych stworów  :D

Antenka

Data: 2010-07-11 11:43:43
Autor: cytryna
> [...]
>

> Antenka

Ja mam nadzieję że jednak najbardziej będzie sobie cenił interesy Polski i Polaków. :-\

Nie darmo powiadają, że nadzieja jest matką głupich ....i Jadrysia.

Data: 2010-07-11 11:58:33
Autor: jadrys
  W dniu 2010-07-11 11:43, cytryna pisze:
[...]

Daj spokój - każdemu należy dać szansę.

PS. To miłe że mnie nie zaliczyłaś do głupich ;-)

Data: 2010-07-11 12:01:50
Autor: Tomy M.

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i1bvt1$ra5$2news.onet.pl...
[...]

Buuuuhahahaha :-)

....dobre!!!

Tomy M.

Data: 2010-07-11 16:54:48
Autor: the_foe
W dniu 2010-07-11 10:37, jadrys pisze:
[...]

Oby tylko Polakow. Interes Polski to totalna abstrakcja. Stawianie interesu Polski przed insteresem Polakow to taki wybieg wladzy aby usprawiedliwiac zachowywanie stanu wygodnego tylko dla niewielkiej czesci Polakow. reszta musi cierpiec dla "dobra Polski".

--
the_foe

Komoruski zerwał się z łańcucha POlszewi?