Komp do grania do 2500

Data: 2014-12-01 20:59:03
Autor: KiloSierra
Komp do grania do 2500
W dniu 2014-12-01 19:42, fifak pisze:
Jest ktoś w stanie skompletować mi taki nowy zestaw?

do 2500
intel i5
grafika może być AMD
kazdy podzespół w miarę markowy
obudowa solidna ladna markowa, nie jakieÅ› modeszity
do gier

ale w co chcesz grac?
do pasjansa zrobie ci taniej... do WoT'a bezie za malo

Data: 2014-12-02 07:40:26
Autor: Stregor
Komp do grania do 2500
ale w co chcesz grac?
do pasjansa zrobie ci taniej... do WoT'a bezie za malo

Sugerujesz, że w WoT nie pograsz na Radku R9 280x, i5-4460 i 8GB RAM? Takie coś spokojnie za 2500 złożysz.

Lepiej dołożyć nieco do Radna R9 290... ale do grafiki to zawsze można dokładać.

--
Pozdrawiam,
Stregor

Data: 2014-12-02 15:31:44
Autor: fifak
Komp do grania do 2500
W dniu 2014-12-01 20:59, KiloSierra pisze:
[...]

chodzi mi o max zestaw w tej cenie

Komp do grania do 2500