Komp po virtualkę.

Data: 2013-03-14 11:50:16
Autor: Mr. Misio
Komp po virtualkę.
Użytkownik Chris napisał:
Plan jest taki:

System w7 + 5xXP jako virtualka

A dlaczego nei jakis system do wirtualizowania a na nim pozostale 6 osów? :)

Data: 2013-03-14 12:00:32
Autor: Chris
Komp po virtualkę.
Mr. Misio nabazgrał(a):

Użytkownik Chris napisał:
Plan jest taki:
System w7 + 5xXP jako virtualka
A dlaczego nei jakis system do wirtualizowania a na nim pozostale 6
osów? :)

Więcej danych . . nie ja to będę używał .. ja składam tylko sprzęt pod to, od softu jest brat :)

Data: 2013-03-14 13:26:58
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Komp po virtualkę.
Dnia 2013-03-14, o godz. 12:00:32
"Chris" <chris@spam.pl> napisał(a):

Mr. Misio nabazgrał(a):

> A dlaczego nei jakis system do wirtualizowania a na nim pozostale 6
> osów? :)

Więcej danych . . nie ja to będę używał .. ja składam tylko sprzęt
pod to, od softu jest brat :)

Ale zwróć mu na to uwagę bo po co ten W7 jako hypervisor? Jako
środowisko wirtualizacji to się tak średnio nadaje. XEN Server ma
darmową licencję a środowisko zwirtualizowane za jego pomocą na pewno
będzie wydajniejsze niż wirtualki XP pod Win7.

Zdrówko

Data: 2013-03-14 13:45:55
Autor: Chris
Komp po virtualkę.
Maciek Babcia Dobosz nabazgrał(a):

Użytkownik Chris napisał:
[...]

Znajomy z firmy polecił mi też żeby W7 nie brać pod uwagę tylko jeśli już to Windows Serwer 2008.
Poczytam o tym co piszesz bo soft to jakoś nie moja specjalizacja. THX za podpowiedzi.

Data: 2013-03-14 13:49:22
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Komp po virtualkę.
Dnia 2013-03-14, o godz. 13:45:55
[...]

No ale po co płacić? Zwłaszcza za WinServer? Fajny - tyko jako
hyperwisor do paru wirtualek z XP to nadal średni wybór. ;-)

Zdrówko

Data: 2013-03-14 13:54:14
Autor: Chris
Komp po virtualkę.
[...]

Mam odp po paru cięciach prv :)

to nie maja być bóg wie jakie wirtualne maszyny tylko chodzą na nich mikro serwerki - to i win98 by podołał takiemu zadaniu
chodzi o to że maszyny mam już postawione
13:50:06
każda z nich ma dysk wypchany po brzegi
13:50:38
razem 270gb
13:50:53
chodzi to już na Oracle VirtualBox
13:51:21
żeby to zmienić na inny system musiałbym to zmrozić w uniwersalny plik ISO pewnie czy coś takiego i wrzucić w inny system VM
13:51:45
jak coś się zesra to mi przepadną licencje które mam wbite na mac adress karty sieciowej
13:51:50
i wtedy się wkurwię
13:52:12
więc WIEM że są LEPSZE rozwiązania ALE muszę pozostać przy tym co mam w tej chwili

Data: 2013-03-14 14:10:51
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Komp po virtualkę.
Dnia 2013-03-14, o godz. 13:54:14
[...]

Da się skonwertować bez strat. ;-)
Zarówno dla XEN jaki VMware.
A jak juz się uparł na VirtualBox (choć IMHO to jedno z najgorszych
rozwiązań) to neich to postawi np. na Ubuntu. Kasa za licencję Win
zostanie w kieszeni.
Choć IMHO VirtualBox to do takich celów średnie rozwiązanie. ;-)

Zdrówko

Komp po virtualkę.