Komp pokazuje strasznie wielkie spalanie na zimnym.

Data: 2011-05-05 12:25:31
Autor: ±ćęłń󶼿
Komp pokazuje strasznie wielkie spalanie na zimnym.
Wy¶wietlacz przy nierozgrzanym silniku pokazuje znacznie (2×?) większe spalanie/100 km niż kiedy¶, także na prostej przy niewielkim
obci±żeniu.
Także znacznie większe spalanie pokazuje przy przyspieszaniu, podjazdach itp.
Na trasie po rozgrzaniu jest OK.
W czym może być przyczyna?
Przytkany układ paliwowy (więc więcej "dawkuje"), co¶ z pomp± wtryskow± (tu nie podejrzewam), z map± (ale niby dlaczego)?

Data: 2011-05-05 12:38:40
Autor: Myjk
Komp pokazuje strasznie wielkie spalanie na zimnym.
Thu, 5 May 2011 12:25:31 +0200, ąćęłńóśźż
W czym może być przyczyna?

Jaki silnik i rocznik? Jeśli Diesel, to z FAP(DPF)?

--
Pozdor Myjk

Data: 2011-05-05 11:41:54
Autor: Waldek Godel
Komp pokazuje strasznie wielkie spalanie na zimnym.
Dnia Thu, 5 May 2011 12:38:40 +0200, Myjk napisał(a):

Thu, 5 May 2011 12:25:31 +0200, ±ćęłń󶼿
W czym może być przyczyna?

Jaki silnik i rocznik? Je¶li Diesel, to z FAP(DPF)?

Nieważne, ważne żeby¶ odpowiedział toppostuj±cemu ¶mieciowi. Wybieg się
udał

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Nie pytaj, co rz±d może zrobić dla ciebie.

Data: 2011-05-05 12:44:44
Autor: ąćęłńóśźż
Komp pokazuje strasznie wielkie spalanie na zimnym.
2.5TD

-- -- -

Data: 2011-05-05 13:11:51
Autor: J.F.
Komp pokazuje strasznie wielkie spalanie na zimnym.
ale w czym ?
I czy tylko pokazuje, czy na stacji tez duzo pije ?
Jaka tam masz konstrukcje silnika i wtryskiwacze - sterowane elektronicznie ?
Jest osobny przeplywomierz paliwa czy bierze dane z wtryskiwaczy ?

--
J.

Użytkownik "ąćęłńóśźż" <antyspam@interia.pl> napisał w wiadomości news:iptv0v$f3o$1news.net.icm.edu.pl...
2.5TD

-- -- -

Data: 2011-05-05 05:58:24
Autor: amos
Komp pokazuje strasznie wielkie spalanie na zimnym.
Sprawdz, czy przypadkiem nie dzieje sie to gdy uruchamiasz auto
stojace na pochylosci i zbiornik jest wyzej od silnika. Sila
grawitacji pompa moze przelewac paliwo.

Inna mozliwosc to jak J.F podpowiada - jesli sterowanie elektroniczne
- moze gubia sie pakiety. Mozesz puscic pinga i sprawdzic jaki procent
pakietow wraca w odpowiedzi. Jesli ponizej 75%, to zdecydowanie czeka
cie wizyta w ASO.

Użytkownik "±ćęłń󶼿" <antys...@interia.pl> napisał w wiadomo¶cinews:iptv0v$f3o$1news.net.icm.edu.pl...

Data: 2011-05-05 15:00:05
Autor: ąćęłńóśźż
Komp pokazuje strasznie wielkie spalanie na zimnym.
IMHO dane z pompy wtryskowej bierze.

Jakoś mnie to większe spalanie na zimnym naszło od czasu tankowania estru...
Przypadek?

-- -- -

Data: 2011-05-05 18:15:32
Autor: J.F.
Komp pokazuje strasznie wielkie spalanie na zimnym.
ale co to za auto, bo stara dobra pompa wtryskowa raczej nie ma zadnego wyjscia ile paliwa przepuscila.

J.

Data: 2011-05-05 17:20:39
Autor: Waldek Godel
Dnia Thu, 5 May 2011 18:15:32 +0200, J.F. napisał(a):

ale co to za auto, bo stara dobra pompa wtryskowa raczej nie ma zadnego wyjscia ile paliwa przepuscila.

koniecznie co¶ próbujesz udowodnić?

Data: 2011-05-06 01:56:18
Autor: J.F.
On Thu, 5 May 2011 17:20:39 +0100,  Waldek Godel wrote:
Dnia Thu, 5 May 2011 18:15:32 +0200, J.F. napisał(a):
ale co to za auto, bo stara dobra pompa wtryskowa raczej nie ma zadnego wyjscia ile paliwa przepuscila.

koniecznie co¶ próbujesz udowodnić?

Jeszcze pare postow w watku i moze by cos zrozumial :-)

J.

Data: 2011-05-06 08:59:27
Autor: Waldek Godel
Dnia Fri, 06 May 2011 01:56:18 +0200, J.F. napisał(a):

Jeszcze pare postow w watku i moze by cos zrozumial :-)

ale wła¶nie udowadniałe¶, że nic nie rozumiesz. A wydawałoby się, że jeste¶ osob± inteligentn±.

Data: 2011-05-05 20:12:46
Autor: niusy.pl
Komp pokazuje strasznie wielkie spalanie na zimnym.

UĹĽytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl>

ale w czym ?
2.5TD
| Jaki silnik i rocznik?

Już miałem plonknąć

Data: 2011-05-05 12:51:54
Autor: PH
Komp pokazuje strasznie wielkie spalanie na zimnym.

Użytkownik "±ćęłń󶼿" <antyspam@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ipttsu$ch1$1news.net.icm.edu.pl...
[...]

zatankowałe¶ paaliwo do jazdy w trasie i na zimnym silniku i w mie¶cie pompa za dużo go pompuje do silnika.
najpro¶ciej to sprawdzisz, jak po gwałtownym naci¶nięciu pedału przyspieszenia wybiegniesz z auta i zobaczysz czy z wydechu idzie czarny dymek

Komp pokazuje strasznie wielkie spalanie na zimnym.