Komp poleasingowy a zwyk造 zasilacz ATX

Data: 2017-10-10 22:33:50
Autor: z
Komp poleasingowy a zwyk造 zasilacz ATX
Dosta貫m zadanie kupi poleasingowego kompa ze zwyk造m zasilaczem ATX.
Jest od groma tych ma造ch kad逝bk闚 a jak si znajdzie w porz康nej normalnej budzie to zasilacz ma jakie dziwne 4+4+4+6 oddzielne wtyczki do p造ty g堯wnej. Przerzuci貫m kilkana軼ie sztuk Della i HP u lokalnych handlarzy i lipa
Jak 篡?
Istniej jakie przelotki, sposoby pod陰czenia?
Da si takie zasilacze w normalnych cenach kupi w razie (odpuka) awarii?

Data: 2017-10-10 23:02:34
Autor: ToMasz
W dniu 10.10.2017 o 22:33, z pisze:
[...]

ja mam della vostro460 i zwyk造 zasilacz atx
ToMasz

Data: 2017-10-11 00:27:13
Autor: Adam
W dniu 2017-10-10 o23:02, ToMasz pisze:
[...]

Troch Delli mini- i midi-tower przerzuci貫m, ale z zasilaczem nie mia貫m problem闚. Jeden tylko klient informowa mnie, 瞠 w jednym przypadku typowy zasilacz ATX m鏬 przykr璚i tylko trzema 鈔ubami.

MB maj normalne podej軼ia.

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2017-10-11 09:12:19
Autor: RadoslawF
W dniu 2017-10-10 o22:33, z pisze:

[...]

S na allegro ale cena troch wi瘯sza ni za zwyk貫.

Szukaj komputer闚 innych firm. Na pewno normalne zasilacze widzia貫m
w komputerach "terra" z mini wierz jako obudowa.

Pozdrawiam

Data: 2017-10-11 11:50:30
Autor: BaSk
W dniu 2017-10-11 o09:12, RadoslawF pisze:
normalne zasilacze widzia貫m
w komputerach "terra" z mini wierz jako obudowa

To znaczy 瞠 w co oni wierz? Mini? Czyli ma貫j wiary?

--
  Powiedzenie oddaj帷e ducha Ameryki:

"Cokolwiek robisz
    -   r鏏 to dobrze!"

Data: 2017-10-11 12:17:50
Autor: RadoslawF
W dniu 2017-10-11 o11:50, BaSk pisze:

normalne zasilacze widzia貫m
w komputerach "terra" z mini wierz jako obudowa

To znaczy 瞠 w co oni wierz? Mini? Czyli ma貫j wiary?

I nie wpad貫 biedaku 瞠 mia這 by "wie膨"?

Pozdrawiam

Data: 2017-10-11 14:16:27
Autor: Stregor
Komp poleasingowy a zwyk造 zasilacz ATX
I nie wpad貫 biedaku 瞠 mia這 by "wie膨"?

Wpad. Nie wpad na to, 瞠 to walka z wiatrakami. Albo ma jeszcze wiar.

Stregor

Data: 2017-10-11 16:37:58
Autor: RadoslawF
W dniu 2017-10-11 o14:16, Stregor pisze:

I nie wpad貫 biedaku 瞠 mia這 by "wie膨"?

Wpad. Nie wpad na to, 瞠 to walka z wiatrakami. Albo ma jeszcze wiar.

I zadawa g逝pie pytania w celu zmylenia przeciwnika?
No to mu si uda這.  :-)

Pozdrawiam

Data: 2017-10-12 18:44:54
Autor: Roman Tyczka
On Wed, 11 Oct 2017 16:37:58 +0200, RadoslawF wrote:

I nie wpad貫 biedaku 瞠 mia這 by "wie膨"?

Wpad. Nie wpad na to, 瞠 to walka z wiatrakami. Albo ma jeszcze wiar.

I zadawa g逝pie pytania w celu zmylenia przeciwnika?
No to mu si uda這.  :-)

Kwestia g逝poty zale篡 od poziomu kumania czytaj帷ego. Jak kto nie chwyta
takiego mrugni璚ia okiem to tylko wsp馧czu... --
pozdrawiam
Roman Tyczka

Data: 2017-10-12 22:13:14
Autor: RadoslawF
W dniu 2017-10-12 o18:44, Roman Tyczka pisze:

[...]

Tote wsp馧czuje.

Pozdrawiam

Komp poleasingowy a zwyk造 zasilacz ATX