Komp stacjonarny i dziwny komunikat o niskim poziomie baterii.

Data: 2021-04-16 18:47:19
Autor: t-1
Komp stacjonarny i dziwny komunikat o niskim poziomie baterii.
W dniu 2021-04-15 o 00:57, rageofhonor pisze:
Jaka może być przyczyna na kompie stacjonarnym komunikatu: "Podręczne okno aplikacji: Niski poziom energii baterii : Należy szybko zmienić baterię lub przełączyć się na zasilanie zewnętrzne - w innym wypadku grozi Ci utrata wyników pracy."

Komp jest podłączony do UPSa i ma zainstalowany Windows XP SP3. Nie widać by był jakiś spadek napięcia w UPS na wyjściu.

Może w opcjach zasilania ustawiony jest laptop?  :)

Data: 2021-04-20 18:36:03
Autor: Marek
Komp stacjonarny i dziwny komunikat o niskim poziomie baterii.
jasne
w klocku blaszanym
stacjonarnym
takim dużym jak wiadro kwadratowe

A czy ktoś wie, gdzie takowe kwadratowe wiaderko można kupić ? W castoramie nie widziałem, a na Aliexpress ? :D

Data: 2021-04-20 18:02:38
Autor: MF
On 20/04/2021 17:36, Marek wrote:
[...]

Ja bym zapytał na budowie u elektryków, oni chyba w takich wiadrach fazę noszą.

;-)

--
MF

Komp stacjonarny i dziwny komunikat o niskim poziomie baterii.