Komp zatrzymuje sie przy ładowaniu XP

Data: 2013-01-02 17:57:07
Autor: terjan
Komp zatrzymuje sie przy ładowaniu XP
Objaw jest taki na dellu optiplex 745: komp po wyłączeniu z sieci na conajmniej 30 minut po włączeniu uruchamia się ładuje system windows XPSP3, pojawia się napis zapraszamy (słychać dysk że ładuje) nagle ekran robi się w kolorze jednolitym zielonkawym i koniec: stoi zawieszony, po resecie wszystko działa normalnie

dzieje się tak za każdym wyłączeniem z sieci na dłużej niz 30 minut
przy pozostawieniu zasilania sieciowego nie ma problemów

objaw wskazuje na soft ale to wyłączanie z sieci na hardware

spotkał się ktos z podobnym objawem ?

wirusy przeskanowane, windows XP czyściutki świeżutki mało używany oryginalny dellowski

Data: 2013-01-02 18:58:02
Autor: terjan
Komp zatrzymuje sie przy ładowaniu XP
spotkał się ktos z podobnym objawem ?

OK już znalazłem przyczynę :) jest sprzętowa :P

Data: 2013-01-02 19:39:19
Autor: $heikh el $hah
W dniu 2013-01-02 18:58, terjan pisze:
spotkał się ktos z podobnym objawem ?

OK już znalazłem przyczynę :) jest sprzętowa :P

Za słaby zasilacz?

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻
ɥɐɥ$ ןǝ ɥʞıǝɥ$

Data: 2013-01-02 19:55:32
Autor: M1SLQ
Komp zatrzymuje sie przy ładowaniu XP
OK już znalazłem przyczynę :) jest sprzętowa :P

Za słaby zasilacz?

pewnie podmuch wentylatora rusza kablem :)

Data: 2013-01-02 19:56:04
Autor: terjan
W dniu 2013-01-02 19:39, $heikh el $hah pisze:
W dniu 2013-01-02 18:58, terjan pisze:
spotkał się ktos z podobnym objawem ?

OK już znalazłem przyczynę :) jest sprzętowa :P

Za słaby zasilacz?

pośrednio tak: w wyniku wybulenia kondensatorów na płycie zasilanie  nie wydoliło po dłuższym "bycie" bez napięcia
http://postimage.org/image/ihz7i83s7/

przy okazji: kolejny raz okazuje się że to gówno z allegro sprzedawane w masowych ilościach bynajmniej sprzętem polisingowym nie jest tylko poserwisowym, przykład: http://allegro.pl/i2849762703.html

kolejny tego typu komputer mi pada więc to nie przypadek

przestrzegam więc przed niezniszczalnym (jak mi się wydawało) sprzętem "polisingowym" który ktos kupuje na kontenery nieudolnie serwisuje i pakuje do sklepów

Data: 2013-01-02 21:28:49
Autor: Przemysaw Ryk
Komp zatrzymuje sie przy ładowaniu XP
Dnia Wed, 02 Jan 2013 19:56:04 +0100, terjan napisał(a):

(ciach…)
przy okazji: kolejny raz okazuje się że to gówno z allegro sprzedawane w masowych ilościach bynajmniej sprzętem polisingowym nie jest tylko poserwisowym, przykład: http://allegro.pl/i2849762703.html

Szczerze mówiąc, to patrząc już na samą treść ogłoszenia odechciewa się tam
jakichkolwiek zakupów dokonywać…

(ciach…)

[ Oo… to teraz jeszcze będziesz strajkować głodowo, tak? Nie myśl sobie,   ]
[ że mnie to rusza… w ogóle mne to nie rusza! NO ZJEDZ TEGO BANANA!!!      ]
[                                                Król Julian, „Madagaskar” ]

Data: 2013-01-02 21:40:00
Autor: JoteR
"Przemysław Ryk" napisał:

przy okazji: kolejny raz okazuje się że to gówno z allegro sprzedawane
w masowych ilościach bynajmniej sprzętem polisingowym nie jest tylko
poserwisowym, [...]

Szczerze mówiąc, to [...] odechciewa się
tam jakichkolwiek zakupów dokonywać…

Wyciąłem co trzeba, aby przekaz był jaśniejszy.
Tak trzymać!

JoteR

Data: 2013-01-02 22:28:49
Autor: Przemysaw Ryk
Komp zatrzymuje sie przy adowaniu XP
Dnia Wed, 2 Jan 2013 21:40:00 +0100, JoteR napisał(a):

"Przemysław Ryk" napisał:

[...]

JoteR - ale ja się czepiam jednego konkretnego sprzedawcy, a nie wszystkich
handlujących na Allegro. :D

[ - Men do things for women without expecting sex.                         ]
[ - Those would be men who just had sex.      (The Big Bang Theory 01x02 ) ]

Data: 2013-01-02 22:47:50
Autor: JoteR

"Przemysław Ryk"  napisał:

[...]

Dlatego przyciąłem Twój cycat ;->

Jacek Rylski

Data: 2013-01-03 03:18:49
Autor: Przemysaw Ryk
Dnia Wed, 2 Jan 2013 22:47:50 +0100, JoteR napisał(a):

"Przemysław Ryk"  napisał:

[...]

Bardzo tendencyjnie - jak zwykle, kiedy widzisz cokolwiek o Allegro. ;D

[ W piwie są żeńskie hormony. Jak się za dużo wypije, to zaczyna się mówić ]
[ bezładnie i nie umie się prowadzić samochodu.              (Craig David) ]

Data: 2013-01-03 15:31:31
Autor: terjan
W dniu 2013-01-02 21:28, Przemysław Ryk pisze:
[...]

tu nie chodzi o tego konkretnego sprzedawcę bo kupowałem u różnych i różnych odstępach czasowych, większość już padła a ja zbieram baty bo polecałem je znajomym

sęk w tym że te komputery były już naprawiane bo w tym konkretnym były juz kondensatory wymieniane (wyrazne ślady lutowania) a na aukcji sprzedawane są jako "poleasingowe"

inne sztuki padały w dziwaczny sposób nie analizowałem tego bo sprzęt szedł na śmieci a ktoś kupował za nowy

Data: 2013-01-03 23:58:51
Autor: Przemysaw Ryk
Komp zatrzymuje sie przy ładowaniu XP
Dnia Thu, 03 Jan 2013 15:31:31 +0100, terjan napisał(a):

(ciach…)
[...]

Ja w sytuacjach zakupów używanego sprzętu, co do którego nie jestem pewien
co i jak, to znajomych solennie ostrzegam o możliwych kłopotach. Jeżeli
kupiłbym sprzęt z widocznymi śladami napraw, a w opisie nie było by o tym
słowa, to bym go zwrócił. Oczywiście - zaraz po tym, jak bym się strzelił w
czaszkę za zakup u artysty płodzącego tak cudne opisy. :)

[ Flaszka wódki jest jak kobieta: przyciąga wzrok od pierwszego            ]
[ wejrzenia, a czy jest dobra, czy beznadziejna poznajesz dopiero rano.    ]
[                                                     (znalezione w necie) ]

Data: 2013-01-02 22:47:00
Autor: Padre
Komp zatrzymuje sie przy ładowaniu XP

przy okazji: kolejny raz okazuje się że to gówno z allegro sprzedawane w
masowych ilościach bynajmniej sprzętem polisingowym nie jest tylko
poserwisowym,

Czy ja wiem, w ostatnich latach kupiłem na Allegro kilka sztuk Delli SFF i USFF dla siebie, rodziców i znajomych i wszystkie są OK, żadnych wybrzuszonych kondensatorów wszystko działa bez zastrzeżeń, w jednym padł port Ethernet ale w tym samym czasie padł router i karta sieciowa na USB więc przyczyna raczej była z zewnątrz. Teraz na bieżąco używam SX260 i 745 bez najmniejszych zastrzeżeń. Jedyny problem miałem z zewnętrznym zasilaczem, który nie lubi być wciśnięty w ciasny róg bo się przegrzewa i wyłącza ale działa już kilka lat więc to kwestia nie awarii tylko potrzeby odpowiedniego chłodzenia.

Data: 2013-01-03 09:36:57
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Komp zatrzymuje sie przy adowaniu XP
Dnia 2013-01-02, o godz. 19:56:04
terjan <zef@nono.pl> napisa(a):

przestrzegam wic przed niezniszczalnym (jak mi si wydawao)
sprztem "polisingowym" ktry ktos kupuje na kontenery nieudolnie
serwisuje i pakuje do sklepw

"Niezniszczalny" to on jest jak si kupi i dziaa. Przez moje rce par
lat temu przeszo ~160 sztuk poleasingowych Delli z pewnego banku
ktre zostay rozdane potrezbujcym. Wszystkie w jednakowej konfiguracji
miay okoo 3,5 roku jak trafiy w moje rce. W cigu ~2 lat okoo 70
sztuk ulego rnym awariom. Tyle w kadym razie obudw poszo na
zom bo nie dao si wycignc z nich adnych elemntw do naprawy
pozostaych. Paday gownie zasilacze i pyty gwne. Rzadziej dyski.
Praktycznie nie byo problemw z monitorami. Ten eksperyment wyleczy
mnie z zakupu do firmy "tanich poleasingowych dobrych komputerw
markowych". ;-)

Inna sprawa e z tych kompw zebraem cakiem solidn porcj loginw i
hase do systemu bankowego. Poprzyklejanych i napisanych w rnych
miejscach zestaww. ;-)

Zdrwko

Data: 2013-01-03 12:13:32
Autor: nom
Komp zatrzymuje sie przy adowaniu XP

Uytkownik "Maciek Babcia Dobosz" <babcia@jewish.org.pl> napisa w wiadomoci news:20130103093657.06c82815babcia-workstation...
Inna sprawa e z tych kompw zebraem cakiem solidn porcj loginw i
hase do systemu bankowego. Poprzyklejanych i napisanych w rnych
miejscach zestaww. ;-)

A z jakiego banku te komputery? ;-)

Data: 2013-01-03 12:16:39
Autor: Chris
Komp zatrzymuje sie przy adowaniu XP
Maciek Babcia Dobosz nabazgra(a):

Inna sprawa e z tych kompw zebraem cakiem solidn porcj loginw i
hase do systemu bankowego. Poprzyklejanych i napisanych w rnych
miejscach zestaww. ;-)

Ja ostatnio miaem z routerem karteczk z loginami i hasami do sieci, maili i allegro :) nic tylko handlowa :)

--
www.bezwypadkowy.net - Sprawd histori auta i zobacz czy nie byo wrakiem.
www.automo.pl - Sprawd VIN, wyposaenie, przebieg, histori wypadkow.

Komp zatrzymuje sie przy ładowaniu XP