Kompakt Finanse

Data: 2019-02-13 07:09:55
Autor: Dawid Rutkowski
Kompakt Finanse
Ale nazwa.
Mogli jeszcze Bidet-finanse albo Górnopłuk-finanse ;P
Ciekawe, jak będ± te nowe karty wygl±dały, mogliby dać na nich ten złoty kibel za 1mln$ albo ten z promu kosmicznego/stacji orbitalnej - za 10mln$ ;>

Ale tak naprawdę interesuje mnie to, jakie dadz± te specjalne warunki przeniesienia do mB±ka (ładne mi przeniesienie, z mB±ka do mB±ka) - mogliby zrobić tak, jak zrobili z "eKontem mobilnym na starych zasadach" - pozostawili "taryfę" "mobilne" i jest OK. Więc mogliby też pozostawić taryfę "kompakt" i byłbym zadowolony, nawet nie musieliby wi¶ni dodawać.
Kurtałka, bo takie konto, jakie potrzebuję dla te¶ciowej, to zostanie już tylko w mega-klonie albo w nest :( W bgż będzie problem z bankomatami, a w pekao (ew. w milku i krokodylu, ale pekao lepsze) z płaceniem kart±.

Kompakt Finanse