Kompakt z dieslem pod maską, do 20 tyś.

Data: 2010-01-18 10:22:30
Autor: Cavallino
Kompakt z dieslem pod maską, do 20 tyś.
Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <mójnick@box43.pl> napisał w wiadomości news:

Po wstępnej selekcji, wybór padł znów na auta francuskie. Na placu boju zostały Peugeot 307 i R.Megane II. Oba z lat 2003-2004 (może ciut nowsze też, zależy co się trafi).

Chętnie poczytam opinii właścicieli i użytkowników

Megankę odradzam zdecydowanie.
Najbardziej awaryjne i kiepsko zaprojektowane auto jakie miałem (na kilkanaście innych).

Data: 2010-01-18 19:49:12
Autor: Przemek V

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:hj198h$t8o$1news.onet.pl...

Megankę odradzam zdecydowanie.
Najbardziej awaryjne i kiepsko zaprojektowane auto jakie miałem (na kilkanaście innych).

W tej naszej poduszka od silnika poszła jakoś w listopadzie. Poza tym spokój. Parkuje na mrozie i gdy trzeba jeździ.
Mnie się charakterystyka 1.5dCi (tego 105KM) nawet podoba, auto jest dosyć żwawe jak na takie pudełko. Jedynie do elektrycznego wspomagania i braku czucia czegokolwiek na kierownicy trzeba się przyzwyczaić.

Data: 2010-01-18 21:52:13
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Przemek V pisze:
[...]

Nie macie ochoty się jej pozbyć? ;)
No chyba, że się nie mieści w budżecie, bo rocznik młody. :)

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
[WRC] GG:291246/skype:kenickie_PL | "Motocykl czy samochód powinien być

Data: 2010-01-19 11:49:55
Autor: Przemek V

Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <mójnick@box43.pl> napisał w wiadomości news:hj2htd$430$4news.dialog.net.pl...
Przemek V pisze:
[...]

Na razie dzielnie się spisuje więc ją trzymamy. To jest konik do pracy ujeżdżany przez nianię, dziadka, babcię, itp, itd. Już nie pamiętam dokładnie ale w listopadzie 2008 daliśmy chyba 26 czy 28 tys za nią ale miała wszystkie faktury, przeglądy, WZki z magazynu i inne pierdoły z serwisu. Nawet żarówki w ASO były wymieniane przez poprzedniego właściciela.

Kompakt z dieslem pod maską, do 20 tyś.